Maar natuurlijk. Ik moet alleen aflevering 4 van seizoen 4 nog downloaden dan ben ik weer helemaal bij. Het is weer erg leuk, alleen mis ik een beetje een grote doorlopende verhaallijn, maar voor de rest weerquote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef Andyvie het volgende:
Kijkt Markie-Mark ook weer naar Alias?
Van gezicht dan hé?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eehm jij kent mijn vriendje![]()
Dat is twijfelachtig
En dit is de befaamde M.?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:31 schreef Markie-Mark het volgende:
En dit is mijn andere G_L
[afbeelding]
Been there, done that.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:55 schreef Markie-Mark het volgende:
In het fietsenhok is idd een beetje stom, doe het dan in een trappenhuis ofzo
quote:Voertuigsoort: Personenauto
Merk: PEUGEOT
Handelsbenaming: 307; BREAK 1.6 16V
Kleur(en): Zwart
Brandstof: Benzine
Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 1587 cm3
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal staanplaatsen: N.v.t.
Massa ledig voertuig: 1.244 kg
Maximum massa voertuig: 1.850 kg
Massa rijklaar: 0 kg
Laadvermogen: N.v.t.
Donderdag was aflevering 5 al te downloaden hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik moet alleen aflevering 4 van seizoen 4 nog downloaden dan ben ik weer helemaal bij. Het is weer erg leuk, alleen mis ik een beetje een grote doorlopende verhaallijn, maar voor de rest weerals altijd!
Als ze beiden lekker zijn, gewoon uitnodigen.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
ja, maar helemaal in deze buurtben met de auto en de koplampen zette ze in de spotlights
dat joch staat daar nu gwoon met een harde tegen haar aan te rijden... Naja, ze doen maar
Ik stoor ze niet...
Nee, je geniet van het uitzichtquote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
ja, maar helemaal in deze buurtben met de auto en de koplampen zette ze in de spotlights
dat joch staat daar nu gwoon met een harde tegen haar aan te rijden... Naja, ze doen maar
Ik stoor ze niet...
Oh kut, ik loop weer achter. Ik ben eigenlijk meer into Desperate Housewives momenteel, maar Alias blijft een goede tweedequote:Op zondag 30 januari 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Donderdag was aflevering 5 al te downloaden hoor
Ik heb gewoon een heel schema. Maandags download ik de nieuwe Desperate Housewives, dinsdag 24, donderdag Alias en vrijdag The OC. Best erg eigenlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oh kut, ik loop weer achter. Ik ben eigenlijk meer into Desperate Housewives momenteel, maar Alias blijft een goede tweede
Het is zeker top uitgaan in Wageningen Spinazy Andyviequote:Op maandag 31 januari 2005 00:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel schema. Maandags download ik de nieuwe Desperate Housewives, dinsdag 24, donderdag Alias en vrijdag The OC. Best erg eigenlijk
Weer een week besparen.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
En dat was alweer het weekend, olé olé.
The OC volg ik gewoon via de tv, anders gebruik ik dat ding helemaal niet meerquote:Op maandag 31 januari 2005 00:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel schema. Maandags download ik de nieuwe Desperate Housewives, dinsdag 24, donderdag Alias en vrijdag The OC. Best erg eigenlijk
De weken vliegen voorbij... wat ik op 't moment prima vind.quote:
Neuh, en al zou het dan zijn...ik ga toch (vrijwel) nooit uitquote:Op maandag 31 januari 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is zeker top uitgaan in Wageningen Spinazy Andyvie
Volgende week carnavalsvakantie!!!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:55 schreef Camoth het volgende:
Vriendje vanochtend uitgezwaaid, weer tijd voor een nieuw kwartaal school... oeh, was het maar al vakantie![]()
Dat word hiero niet gevierd, best jammer. Mis ik weer een reden om me debiel te mogen gedragen in het openbaarquote:Op maandag 31 januari 2005 11:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgende week carnavalsvakantie!!!![]()
Jazeker. Lekker naar de kroeg,optochten kijken en zondag naar skihut on tour. Fouter kan het niet!quote:Op maandag 31 januari 2005 12:02 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dat word hiero niet gevierd, best jammer. Mis ik weer een reden om me debiel te mogen gedragen in het openbaarMaarruh, heb jij plannen voor carnaval dan?
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:01 schreef Semisane het volgende:
Vriendje belde net...dat tie me mist....lief hoorMaar ik lag vanmorgen nog naast hem....rare jongen soms.
cp: The Police - Message in a bottle.
FFXI?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:28 schreef Semisane het volgende:
MAAr wel 2 keer geleveld bij Final Fantasy online!Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |