Mams is jarig, dus ik ga zo taart etenquote:Op zondag 30 januari 2005 13:38 schreef Deamonine het volgende:
Zo
uitslapen en well
weer lekker duf achter de computer
Op naar een dagje nutteloos besteden.
Altijd een goede stok achter de deur om eens schoon te maken....quote:Op zondag 30 januari 2005 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
*poetsboenzuigschrobafneem*
Visite..
Oeh!quote:Op zondag 30 januari 2005 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mams is jarig, dus ik ga zo taart eten
ja! ik ga zo ook ff onder de zonnebank en douchen! hoe was de scouting?>quote:
Konijn!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja! ik ga zo ook ff onder de zonnebank en douchen! hoe was de scouting?>niet brak?
.
im fine, beetje moe! maar da komt wel goedquote:Op zondag 30 januari 2005 15:37 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Konijn!
Hoe is miss bitch this day?
Trouwens, waarom heb je geile wijven als avatar?![]()
Ik heb twee dagen in de kou gezeten, misschien 2 uurtjes geslapenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja! ik ga zo ook ff onder de zonnebank en douchen! hoe was de scouting?>niet brak?
.
blijkbaar behoorlijk homo.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef creno het volgende:
ik moet zo maar eens iets gaan eten en gaan kijken wat ik aantrek...
das altijd het ergste... (hoe homo kun je zijn)
quote:
Jij ook alquote:Op zondag 30 januari 2005 17:47 schreef creno het volgende:
hahaha naked boys singing net bij live and cooking...
daar ga ik binnekort naartoe
Tuinbroeken, flanellen houthakkersblousen, Uggjes... you name itquote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef Cazman het volgende:
Heb je dan ook niet leuke kleding?
uh jaquote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef Cazman het volgende:
Heb je dan ook niet leuke kleding?
Juist, of van die spijkerbroeken die bijna uit elkaar vallen, mar nog wel super lekker zittenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
Enorm ruime wollen truien waar je met je knieen opgetrokken onder kunt zitten tijdens een film op de bank
Dan valt dat meteen weg en heb je je uitgaanskleding toch? Dan weet je toch wat je aan wil trekken?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:20 schreef creno het volgende:
[..]
uh ja![]()
maar die doe ik gewoon thuis aan, van die oude veel te wijde truien. trainingsbroeken e.d.
iedereen heeft toch wel kleding die je niet aantrekt met het stappen ? (zogezegd niet leuke kleding)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |