Ons huiskijkavontuur gaat niet door. De eigenaar belde net met een kutsmoes, zal wel liever toch geen studenten in zijn huis hebben. Maar ja gelukkig hebben we nog een andere optie lopen, he Ryanquote:
Studenten zuipen, pissen tegen de wanden en legen nooit de vuilnisbak.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ons huiskijkavontuur gaat niet door. De eigenaar belde net met een kutsmoes, zal wel liever toch geen studenten in zijn huis hebben. Maar ja gelukkig hebben we nog een andere optie lopen, he Ryan
Dat is dan alvast één persoon die we kunnen schrappen voor de house-warming partyquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Studenten zuipen, pissen tegen de wanden en legen nooit de vuilnisbak.
Kortom: Het zijn beestenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Studenten zuipen, pissen tegen de wanden en legen nooit de vuilnisbak.
Dan moet ik al die drank die ik dan mee zou nemen maar zelf opzuipen.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is dan alvast één persoon die we kunnen schrappen voor de house-warming party![]()
En wie zegt dat we jou drank nodig hebben? Is toch echt jou probleem als je met AL die drank blijft zittenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet ik al die drank die ik dan mee zou nemen maar zelf opzuipen.
Ik zeg niet dat jullie het nodig hebben, ik zeg echter wel dat hij bij een housewarmingparty wel gebruikelijki is dat je wat te consumeren meeneemt.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En wie zegt dat we jou drank nodig hebben? Is toch echt jou probleem als je met AL die drank blijft zitten![]()
![]()
Ik denk dat hij het dan wel op een andere manier kwijtraaktquote:Op zondag 30 januari 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En wie zegt dat we jou drank nodig hebben? Is toch echt jou probleem als je met AL die drank blijft zitten![]()
![]()
Wat ben jij bijdehand zo op de late avond zegquote:Op zondag 30 januari 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie het nodig hebben, ik zeg echter wel dat hij bij een housewarmingparty wel gebruikelijki is dat je wat te consumeren meeneemt.
Ik ben altijd bijdehand, niet alleen op de late avond.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat ben jij bijdehand zo op de late avond zeg![]()
Maar je hoeft mij niet te vertellen wat een house warming party is hoor![]()
De vervelendste was Ysklontjequote:Op zondag 30 januari 2005 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben altijd bijdehand, niet alleen op de late avond.
Ik ben niet voor niets het minst geliefde persoon in deze reeks.
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:35 schreef wizarddragon het volgende:
Heheh.. goh die studenten die in Utrecht studeren..
We hadden toch die gasbrander moeten gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blij toe dat die gesmolten is.
Eehm jij kent mijn vriendjequote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verrek, 2 bekende gezichten.
Nee M-M en R-R zijn studiegenotenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:24 schreef Weemz het volgende:
Heb ik wat gemist of zijn M-M en R-R een setje? En is R-R dan die ander op de fotow???![]()
Nee, wij zijn gewoon vrienden en die gast op de foto is zijn vriend. Weet je dat ook weerquote:Op zondag 30 januari 2005 23:24 schreef Weemz het volgende:
Heb ik wat gemist of zijn M-M en R-R een setje? En is R-R dan die ander op de fotow???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |