Nou ja bagger, vroger heeft ze volgens mij wel aardige dingen gedaan. Wij kennen enkel haar recente werk en dat is inderdaad "niet echt sterk" naar mijn mening.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef Salvad0R het volgende:
LoL Cher
!!!!!!!!! ROFLLLLLLL
Omg, Ernstig.
Wat een baggerartiest is dat!
Bahahahaha
*erick1985 hard uitlacht
Even denken... baggerartiest zeg je... Laten we voor de goeie orde even wat feitjes op een rijtje zetten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef Salvad0R het volgende:
LoL Cher
!!!!!!!!! ROFLLLLLLL
Omg, Ernstig.
Wat een baggerartiest is dat!
Bahahahaha
*erick1985 hard uitlacht
Hahaha je kunt waarschijnlijk geen argument bedenken op mijn uitleg wat betreft jouw uitdrukking "baggerartiest".quote:Op maandag 21 maart 2005 18:50 schreef Salvad0R het volgende:
-edit- opbokken -edit-
Dat is Nancy Sinatra.quote:Heerlijk onheilspellend: (op dit nummer wordt Uma Thurman neergeknalt in Kill Bill)![]()
Bang Bang (1966)
"Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down."
Blijft een uitgewoonde barbie met een vervelende stemquote:
Nee, dat is Cher's nummer. In Kill Bill hoor je het in de versie van Nancy Sinatra, maar het blijft Cher's nummer.quote:
Zijn inderdaad twee fantastische nummers. Vooral The Beat Goes On. Fantastisch ritme, en de muziek is net als je zegt fantastisch!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:25 schreef Lucyfurr het volgende:
Nou ja, geen fan..maar ben wel bijzonder gecharmeerd van 2 (oude) nummers van haar.
Lekker jazzy met big band: (hoor je vaak langs komen op Arrow 90.7 FM)![]()
The beat goes on (1967)
"Drums keep pounding a rhythm to the brain.
La de da de de, la de da de da.."
Heerlijk onheilspellend: (op dit nummer wordt Uma Thurman neergeknalt in Kill Bill)![]()
Bang Bang (1966)
"Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down."
Nee hoor, origineel geschreven door Sonny Bono voor CHER (was getrouwd met Cher tot en met 1974, en scoorden samen grote hits als Sonny & Cher). Nancy Sinatra heeft een slappe cover gemaakt van dit nummer.quote:
Ja dat was een leuke aflevering. Haar eigen shows uit de jaren 70 die 5 jaar lang iedere week te zien was waren ook hartstikke leuk. "The Sonny & Cher Comedy Hours" (1971-1974), "The Cher Show" (1975), "The Sonny & Cher Show" (comeback seizoen 1976-1977). Belandde allemaal in de top-10 van best bekeken wekelijkse shows. Ruim 20 miljoen kijkers per aflevering. Laatst zijn er twee dvd-boxen verschenen met de beste afleveringen, echt top!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:41 schreef Varr het volgende:
Mooi shirt zeg..![]()
Ze speelde laatst wel even leuk in will&grace, waarin ze wel voor travestiet uitwerkt gemaakt though, ach ja TE voor de hand liggende grap.
Dat denk ik ook wel. Het verbaasd me nog steeds hoeveel nieuwe fans er iedere keer bij komen van Cher. Maarja hoe kan het ook anders: 37 albums; met daarin heel veel verschillende muziekstijlen. Dus het is echt voor ieder wat wils. En dat merk ik heel vaak. Mensen die zeggen van bijvoorbeeld "Ik hou alleen van de Sonny & Cher periode", of de "Gregg Allman & Cher periode". Ze heeft van alles gedaan. Van prachtige ballads, tot hard-rock, van disco, tot country, noem maar op. Dus haar muziek valt in principe bij iedereen wel in de smaak. Alleen jammer dat zoveel mensen zichzelf niet de kans gunnen om met al haar stijlen kennis te maken. Bijna iedereen (non-fans) ordelen alleen maar op Believe en nog es Believe. Ofterwijl; dance music. Er is zooo veel meer dan alleen maar die dance. Heb het net al opgenoemt. Ik kwam ooit op een platenbeurs een echte hardrock liefhebber tegen, beetje gothic enzo; zwarte lange haren, zwarte lange regenjas, van die zwarte geschminkte driehoeken onder de ogen, je kent dat wel. Kortom; die gozer zag er nog al hevig uit. Maar wat bleek nu; hij had eerder die dag op de beurs het hardrock album "Black Rose" gescoord van Cher. Dus ja; heel mooi voorbeeld is dat.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elke artiest krijgt dagelijks een fan erbij.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Erick1985 het volgende:
Afgelopen weekend in LA bij de laatste twee concerten van Cher was geweldig!!! Ze heeft me zelfs herkent vanuit Nederland. En ze heeft m'n dingen gesigneerd. Ik had een grote poster gemaakt met onze foto erop, met daarbij de tekst "Remember me from Holland?" en heeft dat vanuit haar bus waar ze in zat gezien, en haar assistent op me af gestuurd om alles aan te nemen om het te laten signeren!!! Echt geweldig gewoon! Vind het echt AWESOME dat ze me herkent heeft en weet wie ik ben! Check de foto's hieronder. Ik heb verder ook nog wat mensen van haar band ontmoet en ook haar dochter Chastity. En uiteraard waren de concerten fantastisch!
Mijn favoriete album:
[afbeelding]
Een foto:
[afbeelding]
De poster:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:40 schreef Erick1985 het volgende:
Hahaha groot gelijk. Wat is je favoriete cd?
Dat vond Lenin ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef kokos het volgende:
Cher is echt lekker
heb je misschien nog meer foto's om te laten zien?quote:
Omdat jouw grapjes storender waren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Hey waarom zijn mijn "grapjes" wel verwijderd en die van Beathoven niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |