quote:Hey def beeb * lik * * lik *
Op donderdag 27 september 2001 09:44 schreef defender het volgende:[..]
Mogguh
quote:Het is geen kinderachtige actie geweest. Niet zomaar een belletje met "daar en daar gaat een bom ontploffen";
Op donderdag 27 september 2001 09:43 schreef defender het volgende:[..]
In rotterdam zijn 4 mensen opgepakt, heb verder nog niet gehoord hoe het daar verder mee is
quote:
Het persagentschap ANP kreeg woensdag een anonieme brief waarin een gedetailleerde beschrijving werd gegeven over aanslagen in drie tunnels; de Coen- en Beneluxtunnel en de Zeeburgertunnel. bron: http://nu.nl/document?n=42849
quote:Klinkt alsof ze Amerika ff wilden doen herleven
Op donderdag 27 september 2001 09:45 schreef Gerdy het volgende:[..]
Het is geen kinderachtige actie geweest. Niet zomaar een belletje met "daar en daar gaat een bom ontploffen";
[..]
quote:(van nu.nl)
Op donderdag 27 september 2001 09:45 schreef Gerdy het volgende:[..]
Het is geen kinderachtige actie geweest. Niet zomaar een belletje met "daar en daar gaat een bom ontploffen";
[..]
Autobom
In de brief wordt gesproken van een witte Volkswagen Polo die om 8.00 uur in de westbuis van de Amsterdamse Coentunnel zou exploderen. In de oostbuis van de Rotterdamse Beneluxtunnel zou dat het geval zijn met een rode Opel Kadett (type E).
Deze auto's zouden gestolen zijn in respectievelijk Amsterdam en Antwerpen. De afzender heeft het ook nog over een derde autobom, die om 08.15 uur zou ontploffen in de Zeeburgertunnel in Amsterdam.
Slachtoffers
De onbekende afzender van de brief schrijft dat hij waarschuwt voor de aanslagen, omdat hij vreest dat er zeer veel slachtoffers zullen vallen. Door auto's met daarin tanks met een mengsel van zwavel, nitraat en olie te laten ontploffen, was het de bedoeling dat "zoveel mogelijk slachtoffers" zouden worden gemaakt, aldus de schrijver, omdat "gehoopt wordt dat de tunnels zullen instorten."
Gewapende strijd
De afzender meldt dat hij in principe achter "gewapende strijd tegen het verderfelijke westen" staat, maar dat hij vindt dat bij de aangekondigde aanslagen te veel slachtoffers zullen vallen. Volgens de schrijver worden er donderdag en vrijdag over de hele wereld verschillende aanslagen gepleegd.
quote:files leverde het zeker op
Op donderdag 27 september 2001 09:42 schreef Gerdy het volgende:[..]
allemaal vals hoop ik? Djeez! Wat een files moet dat hebben gegeven! Hoe haal je het in je hoofd?
Zouden dat grappenmakrs zijn of zouden er echt series fundamentalistische aanslagen volgen
quote:Ik denk dat we allemaal hopen dat het grappenmakers zijn. Ik hou het daar voorlopig ook op
Op donderdag 27 september 2001 09:52 schreef beelzebubu het volgende:
Eng gewoon...Zouden dat grappenmakrs zijn of zouden er echt series fundamentalistische aanslagen volgen
quote:heb het idee dat er wat onrust gezaaid wil worden
Eng gewoon...Zouden dat grappenmakers zijn of zouden er echt series fundamentalistische aanslagen volgen
quote:Waarom Nederland?
Eng gewoon...Zouden dat grappenmakrs zijn of zouden er echt series fundamentalistische aanslagen volgen
quote:Omdat Nederland economisch gezien het bestlopende land ter wereld is volgens verschillende internationale organisaties en tijdschriften. Niet voor niks gaat het zo goed met Nederland (ging?)
Op donderdag 27 september 2001 09:55 schreef -B- het volgende:[..]
Waarom Nederland?
quote:omdat omdat omdat euhm ......... omdat de coyotebar plat gegooit moet worden door Bin Scarefreak en een aantal fundamentalische aanhangers
Op donderdag 27 september 2001 09:55 schreef -B- het volgende:[..]
Waarom Nederland?
quote:
Op donderdag 27 september 2001 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
omdat omdat omdat euhm ......... omdat de coyotebar plat gegooit moet worden door Bin Scarefreak en een aantal fundamentalische aanhangers
quote:het gaat nog steeds niet slecht met nederland alleen de hoog conjuctuur is er weer even uit , maar die zal de komende jaren ook weer aantrekken
Op donderdag 27 september 2001 09:57 schreef beelzebubu het volgende:[..]
Omdat Nederland economisch gezien het bestlopende land ter wereld is volgens verschillende internationale organisaties en tijdschriften. Niet voor niks gaat het zo goed met Nederland (ging?)
quote:haai bunny
Op donderdag 27 september 2001 10:00 schreef dustbunny het volgende:
heey
Nou, ik ga ander kom ik te laat. Ik zal de groetn doen aan Goudappeltje ![]()
Doei!
voor Defje.
quote:Ook dan blijft Nederland een van de best-lopende westerse landen.
Op donderdag 27 september 2001 10:00 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
het gaat nog steeds niet slecht met nederland alleen de hoog conjuctuur is er weer even uit , maar die zal de komende jaren ook weer aantrekken
quote:
Op donderdag 27 september 2001 10:03 schreef Witchfynder het volgende:
Hmmz...autobommen. Al die figuren moeten tegen de muur...de heidenenNou, ik ga ander kom ik te laat. Ik zal de groetn doen aan Goudappeltje
Doei!
voor Defje.
quote:En de aankondiging wordt 1000x verstuurd?
Op donderdag 27 september 2001 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
omdat omdat omdat euhm ......... omdat de coyotebar plat gegooit moet worden door Bin Scarefreak en een aantal fundamentalische aanhangers
quote:Veel plezier aan appeltje en volgende keer ga ik mee
Op donderdag 27 september 2001 10:03 schreef Witchfynder het volgende:
Hmmz...autobommen. Al die figuren moeten tegen de muur...de heidenenNou, ik ga ander kom ik te laat. Ik zal de groetn doen aan Goudappeltje
Doei!
voor Defje.
quote:op de inflatie na, dan.
Op donderdag 27 september 2001 10:04 schreef beelzebubu het volgende:[..]
Ook dan blijft Nederland een van de best-lopende westerse landen.
quote:1
Op donderdag 27 september 2001 10:08 schreef -B- het volgende:[..]
En de aankondiging wordt 1000x verstuurd?
11
111
1111
ja dus
quote:ja iedereen wordt moet door bier en boswandeling controle heen , als je daar niet door heen komt dan moet je op water en brood
Op donderdag 27 september 2001 10:03 schreef Gerdy het volgende:
zijn er eik verscherpte veiligheidsmaatregelen omtrent CUB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |