quote:Op zondag 30 januari 2005 23:01 schreef jimjim1983 het volgende:
ik was blij dat Rosales eruit was, speelde echt belabberd.
niet als je naar dit seizoen kijkt. Dit seizoen hebben we weinig uitblinkers...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
(De beste is voor mij nog steeds Maxwell).
preciesquote:Op maandag 31 januari 2005 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is wel fucked up jaEn enorm zonde.
hij is idd wel goed de laatste tijd maar vandaag vond ik hem echt slecht. vooral zijn aannames waren klote. hij had nog wel goede acties maar er kwam niet veel uit.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik hem niet. Ik vind hem sowieso een van de betere Ajacieden de laatste tijd. (De beste is voor mij nog steeds Maxwell).
Dat denk ik ook wel ja, als ik zo her en der lees.quote:
Komop zeg. Meer toeval is haast niet mogelijk.....quote:Op maandag 31 januari 2005 00:47 schreef The_Hives het volgende:
het wil niet zeggen dat het aangestoken is PLAE@
Lijkt mij ook het verstandigst voordat er hier allerlei speculaties en wraakacties worden beraamd.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef popolon het volgende:
Lijkt me verstandig dat je het onderzoek van de brandweer afwacht voordat iedereen weer aan de kook raakt.
dat gebeurt hier echt niet hoor....quote:Op maandag 31 januari 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het verstandigst voordat er hier allerlei wraakacties worden beraamd.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Hans Vonk de oorzaak van de brand zou zijn geweest.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het verstandigst voordat er hier allerlei speculaties en wraakacties worden beraamd.
Da's vrij simpel. Vanuit de andere camerapositie zie je dat Swerts 't aardig faket door met zijn standbeen hard af te zetten en z'n been de lucht in te zwengelen. Er is daar echt helemaal niets aan de hand en sprake van aanstellerij a la Ronald de Boer tegen Tsjechie op EK 2000. Gewoon een ander een kaart aan proberen te naaien. Wat die gast van ADO deed, die invaller, natrappen als de bal al weg is. Dat is pas rood.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Waarom krijgt die nep Spanjaard geen kaart voor die overtreding op Swerts?
quote:AJAX ONDERZOEKT NIEUWE STRUCTUUR
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, maandag
De leiding van het beursgenoteerde Ajax onderzoekt intern of de club toe moet naar een andere structuur. Na het opstappen van technisch-directeur Louis van Gaal zijn ernstige twijfels gerezen over het huidige model met één verantwoordelijk algemeen directeur (Arie van Eijden) en twee directeuren (financieel/Jeroen Slop en technisch/vacant) daaronder vallend. Vanwege dit onderzoek laat de aanstelling van een opvolger van Van Gaal als technisch-directeur van Ajax zo lang op zich wachten.
Een reële optie is dat Ajax in de toekomst geleid gaat worden door drie directeuren (algemeen/financieel/ technisch), die op gelijk niveau acteren en verantwoording afleggen aan de voorzitter (John Jaakke) en de Raad van Commissarissen. In dat geval valt niet uit te sluiten dat Ajax een nieuwe directeur algemene zaken zoekt en Arie van Eijden technisch-directeur wordt. De leiding van het niet beursgenoteerde PSV werkt in grote lijnen volgens bovenstaande constructie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |