Inderdaad of zou hij meteen buiten het stadion ergens in een internetcafé zijn gedoken?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:42 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Je bent erg snel thuis na de wedstrijd....
Worden jullie ook vast nog wel, maar dit seizoen in ieder geval nietquote:Op zondag 30 januari 2005 16:54 schreef twi het volgende:
443 minuten zonder tegengoal inmiddels, naar ik meenToch een positief puntje
En we worden nog wel kampioen hoor
Die post was voor een ander topic.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach ik denk dat Feyenoord nog wel minimaal 10 jaar kan wachten op een landstitel. Die 10 worden gewoon netjes verdeeld tussen Ajax en PSV. ( 9-1 ofzo).
En dat is best zonde.....quote:Op zondag 30 januari 2005 16:59 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Die post was voor een ander topic.![]()
Maar zolang die kale dictator er nog zit bij ons, kunnen we de komende jaren idd niet veel doen tegen Ajax en PSV.
en daar geloof ik dus geen ene kut vanquote:Op zondag 30 januari 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
Wat ik vooral zo leuk vind: Jullie krasse kakelende kale kutvoorzitter wilde Jol niet als trainer omdat hij te dik zou zijn
Het schijnt dat Maradona zich vorige week heeft aangeboden om het over te nemen van Gullit, maar ook niet aangenomen is.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
Wat ik vooral zo leuk vind: Jullie krasse kakelende kale kutvoorzitter wilde Jol niet als trainer omdat hij te dik zou zijn
Hij zei dat serieus, want een trainer zou representatief moeten zijn voor het elftal of zo en Jol zou een dikkige uitstraling hebben ?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en daar geloof ik dus geen ene kut van
bron?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij zei dat serieus, want een trainer zou representatief moeten zijn voor het elftal of zo en Jol zou een dikkige uitstraling hebben ?
Voetbalzone, vi.nl, Studio voetbal, Studio sport, AD, etc.quote:
Wat heeft dit met Ajax te maken?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
Je meent het. Vertel me eens iets nieuws, bijdehandje. Ik denk ik haal het nog even aan, om aan te tonen dat jouw Ronny het op dat terrein in ieder geval keer op keer een stuk minder doet die coach van AZ..quote:Op zondag 30 januari 2005 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet vaak genoeg. Met een leuke uitspatting hier en daar is Ajax al ruim anderhalf jaar creatief-dood.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:32 schreef Nashje het volgende:
Net of Galasek er had voor gezorgd dat we hadden gewonnen. Heitinga gewoon laten staan nu en Galasek op de bank.
Galasek heeft anders wel heel wat meer ervaring dan die onzekere Heitingaquote:Op zondag 30 januari 2005 18:32 schreef Nashje het volgende:
Net of Galasek er had voor gezorgd dat we hadden gewonnen. Heitinga gewoon laten staan nu en Galasek op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |