abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24871449
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de baas had het vandaag over camera's als alternatief. Hij vind een pasjes systeem nogal duur zei hij vandaag en opperde dat men met camera's op de wc ook wel genegen zou zijn het wc bezoek tot een minimum te beperken.
je ziet niks door die mist
pi_24872467
je kunt dan in ieder geval wel de boel saboteren en zorgen dat je colega problemen krijgt
pi_24873107
Een nog goedkoper alternatief is de deuren uit de wc's slopen. Als iedereen toe kan gaan zitten kijken kijk je wel uit dat uitgebreid te gaan zitten doen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_24873603
In plaats van te schijten op de WC terwijl de baas toekijkt zie ik meer in schijten op zijn bureau terwijl de baas ook toekijkt.

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:37:53 #55
71048 Tokay
makes your day!
pi_24873696
Jij werkte toch in België, BHFH?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_24873709
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de baas had het vandaag over camera's als alternatief. Hij vind een pasjes systeem nogal duur zei hij vandaag en opperde dat men met camera's op de wc ook wel genegen zou zijn het wc bezoek tot een minimum te beperken.
Het klinkt alsof jouw baas een probleem heeft.. wat heb je allemaal al niet gedaan voor die man moeten doen (onder andere ober spelen) en laten?

Om eerlijk te zijn kan ik dit allemaal niet geloven maar ik kan me ook niet voorstellen waarom je het allemaal zou verzinnen. Hoewel ik vroeger van school een meisje kende die bij hoog en laag volhield dat ze Paul de Leeuw kende en ook met 'm naar bed zou gaan, dus wat dat betreft heb ik al gekkere dingen gehoord. Als je nou eens wat bewijs levert voor al deze rarigheden van je baas dan gaat je geloofwaardigheid op het forum er in elk geval vast wel wat op vooruit, want volgens mij neemt nu minstens 95% je niet serieus hoor..
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_24873880
Het is BHFH, de grote FOK knuffelbeer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24877079
* woef64 ontwaakt uit slapie

leo, is het u?
  zondag 13 februari 2005 @ 12:51:45 #59
114255 puijbroek
waar een wil is...
pi_25071011
Bij ons zijn er geen prikklokken of camera's op kantoor. wel wordt genoteerd wie extra naar de wc gaat.Er zijn koffie, thee en lumchpauzes voor en hetwordt door debaas niet op prijs gesteld buiten de vaste uren naar het toilet gegaan wordt. Soms wordt je tijdens de pauzes zakelijk gebeld en moet je het weleens lang ophouden. Je wilt de chef niet irriteren door te vragen de kamer uit te mogen.Je zit half te bezwijken.
Bij ons is iemand weleens heel lang op de wc gebleven. Waarschijnlijk prive iets gelezen of misschien zelfs wel stiekum gerookt. Ze kon een flinke reprimande tegemoet zien.
L.A. Winselen
pi_25071962
Camera's op de WC wel ja

o waacht, dit is ONZ
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')