Nou, dat ook weer niet hoor. Mijn baas vroeg al het personeel elke dag om een urinemonster, om ons te controleren op mogelijk drugsgebruik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maargoed jullie hebben natuurlijk allemaal van die model bazen..
nee, ik zag iets met bhfhquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Heb je echt alles gelezen dan![]()
Hij? Wat doe jij op het mannentoilet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:18 schreef Lucille het volgende:
Ik trof een keer een collega aan op het toilet die een bruine beer aan het bouwen was, hij zat ondertussen gewoon een artikeltje te lezen dus was eigenlijk met werk bezig. Niet iedereen loopt te lanterfanten op de plee.
de collega was dus vergeten de deur op slot te doen en ik trok die deur dus open, vandaar dat ik het weet
Nee, jij hebt gewoon vaak rare bazenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
aangezien het een doodserieus onderwerp is vind ik he op zijn plaats in onzin, maargoed jullie hebben natuurlijk allemaal van die model bazen..
Precies ja, daar moest ik ook al aan denken.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:27 schreef Yakult het volgende:
(ik herinner me nog die kleine aannemer met radarwaarschuwingssyteem voor binnenvliegende vliegtuigen)
De werkdag voor mensen die ook buiten de pauzes willen roken 45 minuten langer maken en het probleem is opgelost.quote:Hoe zit het trouwens met roken? En hoe registreer je of mensen die zich wèl op hun werkplek bevinden, ook daadwerkelijk aan het werk zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |