Tranen zullen vloeien....maar niet van het lachen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
En o wee als er ook maar iemand licht moet glimlachen vanavond.![]()
![]()
![]()
quote:Terwijn blikt keihard terug op 2005
Stand-up comedian Wilko Terwijn blikt op satirische wijze terug op het afgelopen jaar. Onderwerpen die voorbijkomen zijn onder meer het overlijden van Paus Johannes Paulus II en de uitverkiezing van de Duitse Paus Ratzinger, de golf van liquidaties die Nederland overspoelde, de soap rond het aantreden van Frans Bauer bij Talpa, de ophef rond de Hofstadgroep en de geboorte van prinsesje Alexia. Ook dit jaar geen liedjes en politiek geneuzel. Bij de oudejaars stand up draait het alleen om een hoge grapdichtheid, vanuit Terwijns soms bizarre visie op het afgelopen jaar.
Wilko Terwijn is nog sneller en harder dan de vorige edities. Wilko Terwijn: "Ik wil nu echt bedreigd worden." Het jaar 2005 wordt dan ook geheel in stijl met de talloze liquidaties volledig afgemaakt. De verwachtingen zijn hooggespannen, want Wilko's visie op de actualiteit heeft hem inmiddels een groot publiek van liefhebbers en bewonderaars opgeleverd. Zij kennen Wilko niet alleen van zijn theatershow 'Upgraded' maar ook van zijn wekelijkse bijdrage aan het radioprogramma van Giel Beelen en zijn maandoverzicht bij Rob Stenders.
Wilko Terwijn behoort al jaren tot de top van de Nederlandse stand up comedy. Actualiteiten spelen een grote rol in zijn optredens en samen met zijn aparte kijk op alledaagse zaken levert dat bizarre theorieën op. Nietsontziend fileert hij, waar gefileerd moet worden. Niet bang voor afwijkende meningen of absurdistische wendingen, geeft hij alles en iedereen er in 2005 ongenadig van langs. Ook achter de schermen is Wilko Terwijn zeer actief. Hij schreef teksten voor onder meer 'Vara Laat', 'Raymann is Laat', 'Ook Dat Nog' en de 'Sinterklaas Conferences' van Javier Guzman.
Stand up 2005: Wilko Terwijn, RTL 5, 21:30 uur
Nope.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef BdR het volgende:
"Ik heb 2 woorden voor Bush: Kyoto en Sayonara", dus die dijenkletser zal wel het hoogtepunt van de avond zijn vanavond..
Het is inderdaad een schande... hoge grapdichtheidquote:Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ongelooflijk hoe ze proberen de goedgelovige medemens om de tuin te leiden..
Ik had nog nooit wat van die goede man gezien tot vanochtend half zes en zelfs toen moest ik al een aantal keer echt lachenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
Bweh.We hebben een echte Wilko-fan in ons midden! [afbeelding]
Schaam je!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik had nog nooit wat van die goede man gezien tot vanochtend half zes en zelfs toen moest ik al een aantal keer echt lachen
Whehequote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb op het messageboard van m'n vereniging even 'reclame' gemaakt voor de uitzending van vanavond.
Daar zul je wel populair mee worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb op het messageboard van m'n vereniging even 'reclame' gemaakt voor de uitzending van vanavond.
Ik ben al zo populair! Want dat is heel belangrijk, populair zijn..quote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar zul je wel populair mee worden.![]()
quote:Ik ben de slechtste cabaretier van Nederland. Een ieder die daar nog aan twijfelt moet vanavond om 21.30u naar RTL5 kijken. Groetjes!
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:36 schreef Yildiz het volgende:
Ey, stond die gozer nou op Lowlands de shows aan elkaar te praten?
En uiteindelijk deed ie zelf ook een show, was het die?
Door wie denk je dat dat komtquote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef BdR het volgende:
Dat dit topic nog steeds loopt..
-knip-
Eerste reactie: Is Hans Liberg dood dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, gewoon onder de naam van Wilko Terwijn:
quote:Ik ben de slechtste cabaretier van Nederland. Een ieder die daar nog aan twijfelt moet vanavond om 21.30u naar RTL5 kijken. Groetjes!
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Eerste reactie: Is Hans Liberg dood dan?
Whaha!
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Whaha!
Dat betekent:quote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je daarmee bedoelt..
Hij krijgt het publiek zo mooi stil.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef Quarks het volgende:
[..]Hij heeft in ieder geval nog zijn muzikaal talent om op terug te vallen.
Wat is Wilko's speciale truc dan?
Hij zou kleuterjuf moeten worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij krijgt het publiek zo mooi stil.
En hij kan mensen weer wat extra zelfvertrouwen geven. Mochten ze denken dat ze redelijk humorloos zijn dan kunnen ze op deze manier zien dat het nog wel meevalt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij krijgt het publiek zo mooi stil.
Ik had nog nooit van die hele klojo gehoord, en zag vandaag een aankeilerquote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond 21.30 op RTL 5 kunnen we hem ook zien!
Ik denk dat ik toch maar even ga kijken, dan ga ik bijhouden hoe vaak er wordt gelachen. Oftewel, dat wordt een rustig avondjequote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond 21.30 op RTL 5 kunnen we hem ook zien!
Blijkbaar is hij samen met Sara Kroos en Seth Gaaikema in een kettingbotsing betrokken geraakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Whaha!
Met een beetje geluk hebben ze dan ook Lenette van Dongen overredenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij samen met Sara Kroos en Seth Gaaikema in een kettingbotsing betrokken geraakt.
wedden van welquote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef greatgonzo het volgende:
erger dan die snol van een Claudia de Breij kan het niet worden, kijken dus maar!
Ja dat moet wel. De lachmachine doet de rest.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:39 schreef BennyNL het volgende:
de mensen in de zaal worden vooraf dronken gevoerd
Zijn daar beelden van?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hahaha, dat was laatst zo geniaal bij de gouden loekie. Daar mocht hij ook proberen grappig te zijn. En er was niemand die lachte, behalve soms ergens een verdwaald kuchje. Hehe, wat een stakker
Ja, er is reclamequote:Op donderdag 29 december 2005 21:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het al grappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |