Hij krijgt het publiek zo mooi stil.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef Quarks het volgende:
[..]Hij heeft in ieder geval nog zijn muzikaal talent om op terug te vallen.
Wat is Wilko's speciale truc dan?
Hij zou kleuterjuf moeten worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij krijgt het publiek zo mooi stil.
En hij kan mensen weer wat extra zelfvertrouwen geven. Mochten ze denken dat ze redelijk humorloos zijn dan kunnen ze op deze manier zien dat het nog wel meevalt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij krijgt het publiek zo mooi stil.
Ik had nog nooit van die hele klojo gehoord, en zag vandaag een aankeilerquote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond 21.30 op RTL 5 kunnen we hem ook zien!
Ik denk dat ik toch maar even ga kijken, dan ga ik bijhouden hoe vaak er wordt gelachen. Oftewel, dat wordt een rustig avondjequote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond 21.30 op RTL 5 kunnen we hem ook zien!
Blijkbaar is hij samen met Sara Kroos en Seth Gaaikema in een kettingbotsing betrokken geraakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Eerste reactie: Is Hans Liberg dood dan?
Whaha!
Met een beetje geluk hebben ze dan ook Lenette van Dongen overredenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij samen met Sara Kroos en Seth Gaaikema in een kettingbotsing betrokken geraakt.
wedden van welquote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef greatgonzo het volgende:
erger dan die snol van een Claudia de Breij kan het niet worden, kijken dus maar!
Ja dat moet wel. De lachmachine doet de rest.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:39 schreef BennyNL het volgende:
de mensen in de zaal worden vooraf dronken gevoerd
Zijn daar beelden van?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hahaha, dat was laatst zo geniaal bij de gouden loekie. Daar mocht hij ook proberen grappig te zijn. En er was niemand die lachte, behalve soms ergens een verdwaald kuchje. Hehe, wat een stakker
Ja, er is reclamequote:Op donderdag 29 december 2005 21:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het al grappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |