????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Het leger controleert ieder voertuig, maar laat nog steeds mensen de tunnel in??????
[Dit bericht is gewijzigd door Rtificial op 27-09-2001 08:16]
(bron : nu.nl)
Vier grote tunnels in Amsterdam en Rotterdam zijn donderdagochtend deels afgesloten, mogelijk in verband met bommeldingen. Het gaat om de Coentunnel, Zeeburgertunnel in Amsterdam en de Botlektunnel en de Beneluxtunnel in Rotterdam. Daar zijn een of meer rijstroken afgesloten. De politie wil niet zeggen waarom de rijstroken worden afgesloten.
Mogelijk bestaat er een verband met enkele bommeldingen die zijn gedaan. Het persagentschap ANP kreeg woensdag een anonieme brief waarin een gedetailleerde beschrijving werd gegeven over aanslagen in drie tunnels; de Coen- en Beneluxtunnel en de Zeeburgertunnel. De afzender schrijft dat enkele explosies zullen plaatsvinden om 8.00 uur. In de Zeeburgertunnel zou een bom ontploffen om 8.15 uur. Het ANP heeft de brief woensdag meteen doorgespeeld aan de politie.
De Coentunnel is vanuit de richting Zaandam deels afgesloten. De Ring Noord is totaal onbereikbaar voor verkeer. Inmiddels is rond de Coentunnel ook een marinehelikopter geland.
Wie heeft dit nou weer gedaan?
Waarom heeft degene dit eigenlijk gedaan?
Staat dit los van de aanslag in Amerika?
Radicale moslims?
Slaap zacht Nederland.
Cameramensen die willen gaan filmen worden weggestuurd door militairen met grote wapens.
Ik weet niet wat er aan de hand is maar als het idd om bommeldingen zou gaan laten ze geen mensen meer door de tunnels, lijkt mij.
Niemand weet zeker wat er aan de hand is en ik denk dat het nutteloos is om te gaan vragen of het misschien radicale moslims zijn.
geschreven door DarkElf maar Rtificial stond nog ingelogd, sorry !
[Dit bericht is gewijzigd door Rtificial op 27-09-2001 08:30]
Er kwam net heeeeel laag een leger helikopter over (oh daar is ie weer)
De tunnel is dicht!
quote:Meldingsplicht van ieder 15 minuten heb je
Op donderdag 27 september 2001 08:30 schreef Jeromar het volgende:
Ik werk letterlijk naast de Coentunnel....Er kwam net heeeeel laag een leger helikopter over (oh daar is ie weer)
De tunnel is dicht!
Gewoon een grapjas.
Zullen er wel vaker zijn, maar nu gaat men er serieus op in, ivm met America.
Verder is er ook politie aktiviteit bij het Shellcomplex in Rotterdam.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 27-09-2001 08:38]
Iedereen laat zich (terecht waarschijnlijk, want je MOET voorzichtig zijn..) snel opFOK!ken..
quote:gefeliciteerd u bent de 100.000 gebruiker van het modewoord "hoax".
Op donderdag 27 september 2001 08:38 schreef MoJo het volgende:
Tis een HOAX, watch my words.
Wat een vertrouwen in de PTT. Stel dat ze een dagje te laat zijn met bezorgen...
Of dit is iemand die echt nog in de middeleeuwen leeft.
quote:Wat is mijn prijs? Ik hoop het boek "Hoe fake ik bommeldingen op 150 manieren" ?
Op donderdag 27 september 2001 08:39 schreef Tokus het volgende:[..]
gefeliciteerd u bent de 100.000 gebruiker van het modewoord "hoax".
quote:Er schijnt gisteren een brief binnengekomen te zijn bij het ANP dat er vanochtend om 8:00 bommen in die tunnels zouden ontploffen. En omdat het inmiddels bijna 8:45 is lijkt het idd wel een hoax.
Op donderdag 27 september 2001 08:38 schreef MoJo het volgende:
Tis een HOAX, watch my words.Iedereen laat zich (terecht waarschijnlijk, want je MOET voorzichtig zijn..) snel opFOK!ken..
Maar een keer een bommelding niet serieus nemen levert veel meer risico's op. Stel dat er wel iets boem doet, en dat men ontdekt dat dit vooraf bekend was maar dat er geen maatregelen genomen zijn, da's niet goed...
quote:En en??
Op donderdag 27 september 2001 08:39 schreef Jeromar het volgende:
Er komt heel veel rook van achter het UPC kantoor vandaan.... (Het zou de electriciteitscentrale kunnen zijn maar volgens mij staat die verder naar het oosten), Ik ga even naar buiten toe
-WAAROM- gebeurd al dit gezeik toch steeds?! Sommige mensen zijn echt zzzzoooOOOO ziek in hun hoofd! Laat de wereld gewoon leven!!! Djezzz! Kan er echt zo boos om worden! Waarom dat geterroriseer de hele tijd!?
gr, Mieke
quote:Waarom niet?
Op donderdag 27 september 2001 08:43 schreef Bastard het volgende:
Die nuchterheid hier begrijp ik soms niet.
Waarom zouden wij ons gelijk in paniek de straat op moeten storten, om maar een voorbeeld te geven. Er is nog niets gebeurt en het is gewoon onzeker dus ga je geen voorbarige conclusies trekken maar vertel je gewoon wat je weet cq. hoort.
Nuchterheid is een fijn redmiddel voor een hoop mensen hoor!
(De rook was idd van de elektrisietijdsentraale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |