abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:47:55 #1
43556 miss_dynastie
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:49:10 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793176
Casper heeft net zijn voer op. Als ze nou even een half uurtje - uurtje gaan dutten kan ik daarna even met ze de tuin in om uit te razen. Kijken of pupjes leuker zijn als ik geen koorts heb
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:00:44 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793348
Je hebt ein-de-lijk een nieuwe userpic!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:02:01 #4
43556 miss_dynastie
pi_24793360
Ja, de foto van gisteren er maar even ingezet
Ben nog wel bezig met een andere, en met mijn site, maar heb nu pas een beetje meer tijd, dus dat komt nog wel
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:03:23 #5
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793379
Yian al blij met zijn wandelingetjes?
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:06:53 #6
43556 miss_dynastie
pi_24793429
We hebben pas een heel kort stukje gelopen, ik durfde het nog niet echt aan , maar het gaat echt perfect, hij is dolblij dat ie ein-de-lijk meemag naar 'grote-mensen-dingen' Vandaag gaan we een stukje verder, misschien naar de visboer (maar dat is een kwartier verderop en dan ben ik doodbang dat ie gaat tegenstribbelen. Niet dat ie ooit tegenstribbelt, maar toch)

Heb de mensen van hondtotaal trouwens wel ff een bedankmailtje gestuurd voor de geweldige service (en een mailtje teruggehad). Jammer dat ze verder niet echt 'dingen' voor katten hebben, want ik ben helemaal enthousiast
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:09:16 #7
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793462
Goed zo

Smek hou je echt niet in die tas
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:10:34 #8
43556 miss_dynastie
pi_24793479
Oei, het is ook een eigenwijsje he
Hoe los je dat nu op dan?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:13:37 #9
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793520
Zorgen dat ik of iemand bij me heb met wandelen die Smek kan dragen, dat zijn dus korte wandelingetjes (jammer voor Casper), of ik zorg dat ik thuis oppas heb voor hem zodat ik wat langer wegkan met Casper.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:15:45 #10
43556 miss_dynastie
pi_24793547
Oe, niet handig dus
Hopelijk kun je snel met hem op cursus!!!
Heb je nog met Taak gesproken over de gedragstherapeut voor Cas??
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:20:37 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793633
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hopelijk kun je snel met hem op cursus!!!
Ik zit er nu vooral mee dat hij niet zo ver mag lopen. Als hij gewoon de wandelingen zelf mee kan lopen komt het verder wel goed

Casper is als een blad aan een boom omgeslagen Van de week was degene waar hij het heftigst van allemaal op reageert op bezoek en we hadden geenp probleem. Meestal gaat hij als een idioot tekeer tegen die vriend en blijft hij hem de hele tijd in de gaten houden, nu moest hij eventjes wat mopperen en ging vervolgens gewoon op zijn bedje liggen dutten.
Zelfde met mijn schoonmoeder, die kreeg altijd de op één na heftigste reactie en tegen haar is hij nu zo mak als een lammetje. Als ze aanbelt geeft hij alleen een "hey! De bel gaat!" blafje en daarna gaat hij gewoon rustig liggen. Pakt ook snoepjes van haar aan.

Gek beest!
pi_24793638
Oke, eindelijk een reactie van mij.
Gisteren Windy opgehaald een gesprek gehad met de dierenarts.
De dierenarts vertrouwde het niet en heeft nog met een aantal collega's gekeken.
Het weefsel is nu voor onderzoek weg.
7 febr. moeten we terug komen voor de uitslag en de hechtingen.

Aangezien ze dit niet onderhuids konden hechten heeft Windy nu een kappioe om.

Gisteren erg druk met haar geweest ze was namelijk al erg goed bij.
Maar we kregen weer de mededeling nog niet voeren.
Nou daar ben ik dus om 6 uur toch meebegonnen.
Eerst 5 gram brokken uit de hand. Uurtje gewacht en toen weer wat en zo ben ik de hele avond bezig geweest.

Maar we weten nog steeds niets.

Weet iemand hoe lang je zo'n kap op moet houden??

Miss-D, het blijft een leuke foto...

Wil het verder wel goed met smekkie Spin..
pi_24793655
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:

Casper is als een blad aan een boom omgeslagen Van de week was degene waar hij het heftigst van allemaal op reageert op bezoek en we hadden geenp probleem. Meestal gaat hij als een idioot tekeer tegen die vriend en blijft hij hem de hele tijd in de gaten houden, nu moest hij eventjes wat mopperen en ging vervolgens gewoon op zijn bedje liggen dutten.
Zelfde met mijn schoonmoeder, die kreeg altijd de op één na heftigste reactie en tegen haar is hij nu zo mak als een lammetje. Als ze aanbelt geeft hij alleen een "hey! De bel gaat!" blafje en daarna ging hij gewoon rustig liggen.

Gek beest!
Wat een positief Casper nieuws
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:21:59 #14
43556 miss_dynastie
pi_24793658
He, wat eng Jolene, had gehoopt dat je nu gerustgesteld zou zijn
Heeft de dierenarts niks gezegd over dat kapje?
pi_24793683
Neen, die dacht dat het niet nodig was maar naar het bekijken waar hij bij was.
Bleek mevrouw gewoon al lekker bezig te zijn geweest om de draadjes wat in te korten.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:23:49 #16
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793691
7 Februari pas... Dat duurt nog hartstikke lang. Arme Windy. Ik geef de katten ook dezelfde dag gewoon weer eten hoor. Ze zouden misselijk kunnen worden na de narcose maar ze geven meestal zelf wel aan wanneer ze wel weer een hapje lusten.

Hoelang het kapje ommoet weet ik niet.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:25:24 #17
43556 miss_dynastie
pi_24793728
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:
Gek beest!
Huh
Misschien probeert ie extra lief te zijn nu Nerootje zo vervelend is
pi_24793788
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:23 schreef Spindizzy het volgende:
7 Februari pas... Dat duurt nog hartstikke lang. Arme Windy. Ik geef de katten ook dezelfde dag gewoon weer eten hoor. Ze zouden misselijk kunnen worden na de narcose maar ze geven meestal zelf wel aan wanneer ze wel weer een hapje lusten.

Hoelang het kapje ommoet weet ik niet.
Nou dat deed ze ook want ze sprong gewoon op het aanrecht.

Hij kon alleen zeggen dat bij zulke jonge katten het geen goed teken was om bulten te krijgen.

Iets meer dan een weekie wachten..
Ze is nu echt zielig ik wou vanochtend een foto maken, maar ze wandelde verontwaardigd weg.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:41:57 #19
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24794066
Ik ga duimen dat het niks ernstigs is
pi_24794438
(ik moest even zoeken)

Jolene, ik duim ook dat het iets onschuldigs is.

Spindizzy, wat een gedoe. Ben je nog ziek? Ik durf het haast niet te zeggen ( ), maar kan je Nero niet in de bench doen als je weg gaat met Casper? Ik zou dat ook niet graag doen, of liefst helemaal niet, maar het lijkt me bijna nog de enige mogelijkheid.
pi_24794719
We zijn zelf ook nog hoopvol.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:48:24 #22
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24795282
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:04 schreef Tinkerbell het volgende:

Spindizzy, wat een gedoe. Ben je nog ziek? Ik durf het haast niet te zeggen ( ), maar kan je Nero niet in de bench doen als je weg gaat met Casper?
Ik heb geen bench. Ben er zelf ook geen fan van. Zou bovendien toch niet kunnen omdat hij nog helemaal niet alleen kan zijn. We zijn met alleen-zijn-training pas bij "kan een kwartiertje zich bezighouden met Casper terwijl ik beneden in de keuken ben of aan het douchen ben". Vind ik al heel wat eigenlijk

Ziek: ben vanaf dat Smek er is al ziek. Eerst flink verkouden, toen met koorts erbij. Nu geen koorts meer maar nog steeds heel stevig verkouden. Dan blijken puppy's opeens behoorlijk heftig te zijn Beestje kan zich natuurlijk geen moment zelf bezighouden...Tenminste, niet met dingen die niet levensgevaarlijk zijn Dus vul je je dagen met steentjes, slakken, peuken, oud vuurwerk, andermans oude vuile zakdoekjes, duivenvoer etc.etc. uit zijn bek te wurmen Dat is dan alleen nog buiten. Binnen is hij vooral bezig met snoeren zoeken die hij kan doorknagen, Casper zijn kluif uit zijn bek te jatten, het kleed op de bank op te vreten, de onderkant van de bank kapot te scheuren zodat hij IN de bank kan slapen (Taak heeft gister de hele onderkant van de bank dicht staan timmeren met triplex....Ha! Probeer daar maar doorheen te komen ), mijn houten kastje op te vreten enz.

Qua uitlaten doen we het nu zo: 's ochtends loopt Taak even mee zodat Casper een korte wandeling heeft. Smek mag dan ook even een stukje lopen, daarna wordt hij gedragen. 's Middags is Taak altijd thuis voor de lunch, dan ga ik met Cas een wat langer stukje lopen. Niet zo heel lang want Taak moet wel weer naar zijn werk natuurlijk.
Om 6 uur past Taak even op Smek terwijl ik weer een korte wandeling doe met Casper. Niet te lang want meneer wil dan eten. Ik ook trouwens maar ik moet dan eerst nog even boodschappen doen. Kon eerder op de dag niet want dan is er geen oppas. Eten dus laat
Om 11 uur een wandeling van ongeveer een half uur. Smek mag dan weer eenstukje lopen en wordt stuk gedragen door Taak.
Het probleem is dat ik maar 1 hand heb en dus wel twee honden aan de riem meekrijg (vereist nog wel wat oefening ) maar niet 1 aan de riem en 1 spartelhond op mijn arm. Dit is een kwestie van even uitzitten. Af en toe komt schoonmoeder/schoonzus even dogsitten zodat ik wat langer met Cas wegkan. Maar met dat ziekzijn van mij (en Taak) komt dat er ook niet van.

Tel daar een Casper bij op die dankzij dat kleintje spontaan sloopgedrag ontwikkelt heeft en ik dus daar ook de hele dag achteraan ren om te zorgen dat hij niet doodgaat aan het vreten van slechte dingen en de chaos is compleet Ik sleep me al zowat een week van huilbui naar huilbui.

Flostouwen zijn voorlopig verboden. Ik zag regelmatig een Casper met Flos-en-Smek in zijn bek voorbij sjouwen. Als ik een speeltje gooi gaat die kleine er dolenthousiast achteraan om vervolgens op te vreten waar ik zijn speeltje tegenaan/op/naast heb gegooid Het knuffelschaap is dood, het piepbeest is dood, de Frolicspeelbal blijkt veel te makkelijk stuk te gaan in een puppybek... Ik raak in hoog tempo door de speeltjes heen Denk dat ik morgen maar gewoon een bosmuts tussen de twee honden gooi en kijk hoelang die meegaat

Nee tot nu toe heb ik het nog niet erg naar mijn zin Lijstje van de meestgehoorde zinnen in Huize Spindizzy:
- Wat eet je nou weer?
- Haal je nagels eens uit Casper zijn ogen!
- Haha, kijk nou: hij past helemaal in Casper zijn bek!
- Aaaah, misschien is hij toch wel best leuk. Oh wacht, hij wordt alweer wakker

Nog even een kort lijstje met dingen die wel goed gaan Casper bloeit helemaal op (staat wel weer een terugval op andere vlakken tegenover, maar die heb ik er 1 keer uitgekregen, zal heus nog wel eens lukken). Zindelijkheidstraining gaat best aardig, ik ben daar ook vrij relaxted over. Het kan een hele poos duren voor honden echt goed zindelijk zijn en die miniplasjes en minidrollen zijn zo opgeruimd dus daar maak ik me geen zorgen om. Ik had hem met 1 dag het commando ZIT geleerd We zijn sinds vandaag, nu ik me beter voel, weer lekker met zijn drietjes de tuin ingeweest om uit te razen en LOS te oefenen. Was ik helemaal niet ontevreden over
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:51:09 #23
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_24795329
klinkt als een gezellig huishouden
Ex nihilo nihil fit
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:57:38 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24795450
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:51 schreef Amun-Ra het volgende:
klinkt als een gezellig huishouden
Tis een bende Zal heus wel weer goedkomen. Heb het vandaag al een stuk beter naar mijn zin met die twee rotzakjes. Nu alleen nog de katten zover krijgen dat ze me weer lief gaan vinden. En het pupje groot zien te krijgen zodat we lekker de hele dag de hort op kunnen en ik me niet meer schuldig hoef te voelen dat ik Casper verwaarloos en ik ben weer helemaal het mannetje
pi_24795456
Oh dan ben ik in de war, ik dacht er met Nero ook een benchje was meegekomen.

Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik hier al die losgeslagen kittens had rondlopen. Die hoefden dan niet uit, maar die werden op de een of andere manier niet zindelijk. Al die plasjes en poepjes die ik moest dweilen, ik was gesloopt

Woonde je nou maar om de hoek, dan hadden we samen 3 armen en 3 honden, dan lukte het wel. Maar daar heb je niks aan natuurlijk

Ik voel met je mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')