Cool... heeft ie ook weer posters?Ik wil er nog wel één bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:21 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb een How The West Was Won t-shirtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om naast die andere bovenop mijn kast te leggen als oud vuil?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Cool... heeft ie ook weer posters?Ik wil er nog wel één bij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Om naast die andere bovenop mijn kast te leggen als oud vuil?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je wel... en jij nogmaals veel succesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Lotjeb het volgende:
Vond dit t-shirt wel erg leuk. De tekst van HTWWW staat erop en maar geen tour data ofzo. Dit shirt kan je dus dragen zonder meteen als groupie door het leven te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heel veel plezier vanavond! Ik ga maar vast naar de universiteit...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zal aan jullie denken straksJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook een shirtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij Peacemanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het was echt geweldig....enne ik heb een shirt en een poster gekocht.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook een shirtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom tot de selecte club van liefhebbersquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:22 schreef koenimex het volgende:
Hey, dit is leuke muziek! Silent Boulevardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
prachtig.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef mouzzer het volgende:
hij begint met de opnames van nieuw album, goed nieuws! En z'n diary blijft geweldig:
In the spirit of Johnny Cash I’ve written to Bush and Blair in an attempt to be the first person to do a gig in Guantanamo, I’ve got the black suit and everything, but I’ve yet to hear back. They probably figure there’s enough torture taking place there without Tom McRae songs drifting miserably through the razor wire.
En inmiddels ook al gecheckt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef Imaginary_Friend het volgende:
staat hoog op de 'snel checken' lijst
2003 was ik er niet, dus ik heb dat optreden gemist. Wel was ik er in de Melkweg in 2004, Werchter 2005 en Tivoli 2005.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:36 schreef koenimex het volgende:
Wow dit is echt gaaf. Ik heb de CD even van zn website geript, en het origineel op eBay besteld, ik kan niet wachten! Ik heb hem trouwens op Pinkpop 2003 gezien, was iemand daarbij? Toen heb ik het niet zo heel bewust meegemaakt, trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop