wat? die tweede cd van 'm?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:23 schreef Gillingham het volgende:
Bij Van Leest lag ie ook voor 7,99 in de aanbieding. Heb 'm toen dus ook meteen gekocht.
Ik denk dat je niet teleurgesteld bent, wel Labello?
Juist.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:49 schreef Reticulin het volgende:
[..]
wat? die tweede cd van 'm?
Nee zeker niet teleurgesteld! Ik heb hem nu twee keertjes geluisterd en het was een goede aanschaf! Hij heeft wel minder "instant" aantrekkingskracht dan het debuut vind ik, maar misschien moet ik gewoon nog even wennen. Ik zet hem gelijk weer op!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:23 schreef Gillingham het volgende:
Bij Van Leest lag ie ook voor 7,99 in de aanbieding. Heb 'm toen dus ook meteen gekocht.
Ik denk dat je niet teleurgesteld bent, wel Labello?
Ik ook. Ik kijk er al enorm naar uit!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:08 schreef placebeau het volgende:
Ik heb kaartjes voor de vooruit in Gent
Goed nieuws, ik ben zeer benieuwd!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:56 schreef peaceman het volgende:
Het nieuwe album 'All Maps Welcome' komt uit op 2 mei![]()
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop hem te kunnen reviewen.
Ikke in de Melkweg...Stond vooraan, was supergoed en idd kippevel!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit![]()
Ik heb hem vorig jaar nog in de nighttown bewonderd, echt kippevel af en toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |