abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1751424
Er moeten toch meer mensen zijn die deze geweldige cd in huis hebben? Toch?

Ik vind 'm in elk geval heel mooi!

pi_1760524
quote:
Op donderdag 27 september 2001 01:49 schreef Reticulin het volgende:
Er moeten toch meer mensen zijn die deze geweldige cd in huis hebben? Toch?
mja, kon ik weten hoe een irritante stem die jongen heeft? Ik kan er echt niet naar luisteren, helaas.
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  zondag 20 oktober 2002 @ 13:54:09 #3
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_6373616
Deze jongen verdient meer dan 2 reacties in zo'n topic, ook al is het een oud topic. Prachtige nummers, ongelofelijjk dat zo weinig mensen er van gehoord hebben. Jammer dat hij niet kon komen op lowlands 2001, ik keek er toen echt naar uit. Vaak wel van die -muziek maar oh, wat is '2nd Law' toch een juweeltje.

Misschien sinds een aflevering van Buffy waarin de muziek van hem gebruikt werd dat het wat beter gaat lopen (die aflevering komt dit jaar op de Nederlandse tv). Aan de andere kant, nu is het lekker alternatief

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  zaterdag 8 februari 2003 @ 10:25:46 #4
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_8346611
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 13:54 schreef Melluh het volgende:
Deze jongen verdient meer dan 2 reacties in zo'n topic, ook al is het een oud topic. Prachtige nummers, ongelofelijjk dat zo weinig mensen er van gehoord hebben. Jammer dat hij niet kon komen op lowlands 2001, ik keek er toen echt naar uit. Vaak wel van die -muziek maar oh, wat is '2nd Law' toch een juweeltje.

Misschien sinds een aflevering van Buffy waarin de muziek van hem gebruikt werd dat het wat beter gaat lopen (die aflevering komt dit jaar op de Nederlandse tv). Aan de andere kant, nu is het lekker alternatief

en er is een nieuwe CD die nog veel beter is (just like blood)
Ikzelf was ook verliefd geworden op de eerste cd, vond het alleen jammer dat je er zo droevig van werd. de tweede cd is echter heel verschillend, zijn gevoelige stem blijft nog steeds prominent aanwezig, hoewel dit nu meer afgewisseld wordt door geweldige arrangementen. Valt dikwijls te vergelijken met Sigur Ros. Kopen die boel!
pi_8347185
Sigur Rós als referentie? Da's een nieuwe, maar wel aardig gevonden.

Zoek McRae echter maar vooral in het hoekje NAM, met o.a. I Am Kloot, Turin Brakes, BDB en Ben Christophers.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8348201
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 11:35 schreef methodmich het volgende:

Zoek McRae echter maar vooral in het hoekje NAM, met o.a. I Am Kloot, Turin Brakes, BDB en Ben Christophers.

Dan moet ik maar gauw iets van hem gaan luisteren! Combi van Sigur Ros en NAM, wauw
pi_8349618
Ja, ik... al een jaartje ofzo... ik zat hem nu toevallig te luisteren, en wilde er iets over gaan posten in wat luister je nu?, maar ik zie nu ineens dit topic.. dan dus hier maar.

Wat een prachtige muziek is het eigenlijk... ik kan niet echt beschrijven hoe het klinkt, maar ik kan me niet voorstellen dat dit iemand niet raakt als hij of zij het hoort... End of the world news blijft heel mooi. 2nd law, Bloodless, Hidden Camera Show... wow.

Nouja, ik raad iedereen dit album ten zeerste aan indien je van singer/songwriters houdt.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 10 februari 2003 @ 11:03:13 #8
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_8383452
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 11:35 schreef methodmich het volgende:

ja, mijn vergelijking is misschien wat overdreven, maar je moet eens naar overthrown luisteren en dan zul je wel zien dat de vergelijking zeker iet uit de lucht gegrepen is. Het is gewoon de evolutie van de eerste cd naar de tweede die ik wil duidelijk maken. De eerste CD is gewoon de hoogst charmante debuutplaat die elke goede zanger/groep en de tweede CD is dan direct veel volwassener en meestal ook de beste CD (zie bvb placebo, grandaddy, the white stripes, ...). Dit alles om maar te zeggen dat de tweede CD gewoon prachtig is. de man met de gitaar en de fluwelen stem. I am kloot vind ik een mooie vergelijking (de andere groepen die je daar opnoemt ken ik niet), hoewel ik hem meer in het singer-songwriter genre alla buckley zou plaatesen
pi_8392189
Ja, die andere bands spelen net als I Am Kloot.

Zij vormden samen de New Acoustic Movement, begin 2001. Hoorde McRae ook bij, vandaar.

Sigur Rós kan ik wel redelijk plaatsen op sommige stukken, maar dan de SR van Agaetis Byrjun.

www.thuisuiteten.nl
pi_8399495
Dank voor degene die dit topic laatst een kick heeft gegeven. Heb wat nummers gedowned, vooral bloodless en End Of The World News zijn geniaal! Heb zijn debutcd inmiddels besteld!

Op het eerste gehoord heeft zijn stem wel wat weg van de zanger van I Am Kloot. Heb 2 jaar geleden nog geweldig optreden van I Am Kloot gezien op Lowlands, Storm Warning spelen en nog geen minuut later breekt het noodweer los.

[Dit bericht is gewijzigd door mouzzer op 10-02-2003 22:35]

pi_8403387
Op aanraden van een vriend geluisterd naar zijn nieuwste cd Just like blood. Vond het geweldig.
thou art that
pi_8403404
Ok, die nieuwe cd ga ik zoeken.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:14:16 #13
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_8409507
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:05 schreef mouzzer het volgende:
Dank voor degene die dit topic laatst een kick heeft gegeven. Heb wat nummers gedowned, vooral bloodless en End Of The World News zijn geniaal! Heb zijn debutcd inmiddels besteld!
Geen dank. Ik ben allang blij dat ik andere mensen mijn muzieksmaak kan overbrengen (opdringen )
Bloodless is inderdaad een schitterend nummer, samen met sao paolo rain. Van de tweede CD ben ik vooral fan van ghost of a sharrk en karaoke soul, maar dat kan nog veranderen, heb hem nog niet genoeg gehoord.
pi_8450359
Tom McRae is geweldig. Ik had al een tijd zijn debuut, gisteren is deze op vinyl bij mij gearriveerd vanuit Londen. Voor een vinyljunk een absolute must. 18 maart staat hij samen met Jesse Malin in de Melkweg. Jesse Malin is ook erg tof, ik zag hem al in het voorprogramma van Ryan Adams in Groningen.
pi_8457599
Ik vind Just Like Blood toch minder, ik weet niet echt waarom... het blijft nog niet echt hangen bij mij...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 13 februari 2003 @ 18:32:34 #16
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_8462157
tja, het is inderdaad wel een minder directe plaat. Een groeiplaat zoals sommigen dat hier noemen. Hij heeft de catchy melodietjes van de eerste plaat achterwege gelaten. Ik vind de tweede veel minder depreesief, zoadat ik hem dan ookvaker kahn opleggen, want een depressieve plaat als je vrolijk bent gaat niet (omgekeerd wel)
pi_8463982
Mooie 2 meter afgelopen zondag! Voor mensen die geïnsteresseerd zijn in mp3'tjes van die sessie.. mail gerust.

Heb overigens zijn vorige cd gekocht (had hem nog niet, *schaamschaam*) en die nieuwe even besteld.. super hoor

vrijdag 14 februari 2003 @ 19:39:03 #18
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8484153
" the boy with the bubblegum" (toffe titel!) is erg fijn nummer. smilie
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
pi_8486416
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 18:32 schreef placebeau het volgende:
tja, het is inderdaad wel een minder directe plaat. Een groeiplaat zoals sommigen dat hier noemen. Hij heeft de catchy melodietjes van de eerste plaat achterwege gelaten. Ik vind de tweede veel minder depreesief, zoadat ik hem dan ookvaker kahn opleggen, want een depressieve plaat als je vrolijk bent gaat niet (omgekeerd wel)
Jup. eerste keer vond ik m niet echt super maar de volgende keer ( in me uppie in de fitnessruimte van me werk met lekkere grote boxen ) keihard gezet. Was een geweldige ervaring.
thou art that
pi_8849842
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:00 schreef ik het volgende:
Heb overigens zijn vorige cd gekocht (had hem nog niet, *schaamschaam*) en die nieuwe even besteld.. super hoor
En inmiddels heb ik em dan ook flink geluisterd Heel mooi

Vooral 'Bloodless'

Vandaag z'n nieuwe maar es luisteren dan

pi_8874961
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 08:43 schreef mrmiddel het volgende:

[..]

En inmiddels heb ik em dan ook flink geluisterd Heel mooi

Vooral 'Bloodless'

Vandaag z'n nieuwe maar es luisteren dan

bloodless is erg mooi ja.

Tom Mcrae geeft trouwens 18 maart een concert in de Melkweg.

thou art that
pi_9197640
vandaag dus, voor als er iemand is, die het nog niet wist en er best heen zou willen gaan zodat het gezellig wordt daar in Melkweg zodat we allemaal een goede tijd hebben zodat we de dag erna leuk erover kunnen praten met vrienden en familie zodat zij er ook van mee kunnen genieten.
thou art that
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:29:04 #23
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_9202052
* gaat er heen
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:35:30 #24
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_9202199
en nu dus ook op Werchter, in de tent, wordt leuk
pi_9209931
Volgens Tom zelf gaan de nummers Ghost Of A Shark en Karaoke Soul over Blair. Ik hoor dat er echt niet in terug, iemand anders wel?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 maart 2003 @ 02:02:26 #26
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_9222891
net terug van een rete goed concert...

Jesse Malin in het voorprogramma was al super...maar Tom liet echt zien en horen wat hij in huis heeft...

Ik had kippenvel bij sommige nummers, mede door de cello denk ik.

Volgende keer gewoon weer heen

pi_9224262
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 02:02 schreef ForrestX het volgende:
net terug van een rete goed concert...

Jesse Malin in het voorprogramma was al super...maar Tom liet echt zien en horen wat hij in huis heeft...

Ik had kippenvel bij sommige nummers, mede door de cello denk ik.

Volgende keer gewoon weer heen

heheh ik had meer kippenvel omdat ik de nummers herkende. was een erg goed concert, en het mannetje heeft wel humor ook.

kortom tom mcrae klasse-artiest. was erg blij dat hij bloodless nog deed tegen het einde aan. 'were the oil in this machine, and this machine. this machine is going wrong..' briljant!

PS: het enige irritante was dat er een groot meisje naast me volledig wild werd bij sommige nummers. en maar heen en weer. naar voren en achter. tering zeg

thou art that
  woensdag 19 maart 2003 @ 18:21:45 #28
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_9237680
"If words could kill, I'd spell your name..."
pi_10298785
Ja ik heb zijn cd nu ook, en ben echt benieuwd hoe hij live is,
ik ga hem op Pinkpop zien...

vind Bloodless echt een juweeltje hoor

vrijdag 9 mei 2003 @ 00:19:33 #30
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_10311067
Zou weleens mijn volgende aanschaf kunnen zijn maarja staan 12 CD's op het lijstje Maar wat ik tot nu toe van Bloodless gehoord heb vond ik geweldig, en dat hij Live goed is verbaasd me niets op een of andere manier kan je dat soms toch horen aan sommige artiesten net als bij Coldplay bijv. je hoort dat het recht uit hun hart komt zegmaar..
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_10506550
Voor liefhebbers van de eerste plaat van Tom McRae (en voor mensen die die plaat niet kennen) is er vanmiddag een uitgelezen kans om in een half uurtje een beetje bijgespijkerd te worden.

In het tweede uur van 2 meter @ Kink (waarschijnlijk rond 13:30) herhaalt Jan Douwe Kroeske de eerste 2 meter sessie van Tom McRae, daterend van 17 april 2001.

McRae speelde in die sessie een vijftal nummers:

Bloodless
You Cut Her Hair
Streetlight
Draw Down The Stars
I Ain't Scared Of Lightning

(KinkFM: kabel-frequenties | goeie live-stream)

pi_10511962
McRae moet maar eens de Top 40 in. Als zelfs QOTSA daar in komt en Coldplay kan een top 10 hit scoren, dan moet McRae dat ook kunnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_10513581
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:26 schreef methodmich het volgende:
McRae moet maar eens de Top 40 in. Als zelfs QOTSA daar in komt en Coldplay kan een top 10 hit scoren, dan moet McRae dat ook kunnen.
Te mooie en kostbare koptelefoonmuziek om tot algemeen TMF-goed te maken, vind ik.
  zondag 18 mei 2003 @ 19:27:05 #34
45973 Summertime
Swallow me
pi_10517429
quote:
Op donderdag 27 september 2001 23:50 schreef _Maria_ het volgende:

[..]

mja, kon ik weten hoe een irritante stem die jongen heeft? Ik kan er echt niet naar luisteren, helaas.

Probeer het nog eens, het is echt de moeite waard.
Doet me ergens denken aan Art Garfunkel.
It's in the air tonight
  maandag 19 mei 2003 @ 18:46:42 #35
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_10541048
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:26 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk moet dat kunnen maar het kan mij echt niet boeien of ze erin komen of niet. Maar begrijp wat je bedoeld het verdient zeker zoveel aandacht als de bands die je noemde.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_10565901
Toch ben ik nog steeds niet achter dat maatschappijkritische van Tom...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:24:19 #37
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_10910982
vrijdag de 13e op Music in my head in Den Haag oa met Badly Drawn Boy, Jesse Malin, I am Kloot en nog veel meer....
pi_10912650
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:24 schreef ForrestX het volgende:
vrijdag de 13e op Music in my head in Den Haag oa met Badly Drawn Boy, Jesse Malin, I am Kloot en nog veel meer....
Pffff, dat is een line up waarvoor ik graag vanuit Grunn richting Den Haag kom.

Helaas gaat een vriend trouwen. Ik vraag wel of ze een dagje later willen.

Hand in Hand Kameraden
pi_11354449
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:46 schreef Machiel het volgende:

[..]

Natuurlijk moet dat kunnen maar het kan mij echt niet boeien of ze erin komen of niet. Maar begrijp wat je bedoeld het verdient zeker zoveel aandacht als de bands die je noemde.

Ach, Tom Mcrae is niet echt top-40 materiaal. Te weinig pep, en wie in het vrije geweldige leven heeft er nu zin in dat depressieve gedoe van die vent. Nou, de gemiddelde top-40 luisteraar niet, denk ik .

Maar met 'Karoake Soul' (ook van Just Like Blood) zou het best nog wel eens kunnen. Wat mij betreft mag hij in ieder geval..

Namens lotjeb moet ik ook nog even vermelden dat het nummer "2nd law" gewoon heel erg mooi is..

pi_11356512
Ik draai dat eerste nummer van die nieuwe cd erg vaak. Wel grappig met dat Chinees/Japanse gevoel dat er achter zit...

Wie kan mij eigenlijk vertellen wat zijn beste cd en zijn beste nummers zijn? Ken namelijk nog niet zoveel van 'em.

woensdag 25 juni 2003 @ 10:07:46 #41
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_11362309
hij heeft nog maar twee CD's
de eerste cd, "tom mcrae" gewoon, bevat pareltjes van nummers als "bloodless" en "sao paolo rain"

en ik ga hem zondag live zien op werchter

pi_11375538
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:07 schreef placebeau het volgende:
hij heeft nog maar twee CD's
de eerste cd, "tom mcrae" gewoon, bevat pareltjes van nummers als "bloodless" en "sao paolo rain"

en ik ga hem zondag live zien op werchter

Dank voor de info! En veel plezier op Werchter...
pi_12753099
Ik ken nog maar een paar nummers van 'm. Maar wat prachtig mooi zeg .
pi_12753206
Ik vind zijn vorige cd veel beter.. You Cut Her Hair is echt zo'n kippenvel nummer. Geweldige artiest, heb hem nog even kunnen bewonderen op Pinkpop maar ik hoop eigenlijk dat hij binnenkort in Paradiso of de Melkweg komt.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:25:41 #45
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_12758077
tom is oke
pi_12883714
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:17 schreef scatterbrain het volgende:
Ik vind zijn vorige cd veel beter.. You Cut Her Hair is echt zo'n kippenvel nummer. Geweldige artiest, heb hem nog even kunnen bewonderen op Pinkpop maar ik hoop eigenlijk dat hij binnenkort in Paradiso of de Melkweg komt.
Ik heb 'm op werchter gezien, maar ik kon de tent niet in. Later heeftie nog wel een poster (van hemzelf) voor me gesigneerd.

Ik vind de nummers van z'n eerste cd wel wat emotioneler overkomen, maar de nummers op z'n tweede zijn completer ofzo. Ze hebben wat meer, de cello e.d. Wat ik overigens wel heel vervelend vind aan die cd, is dattie kraakt! dat ligt niet aan mijn koptelefoon of set, want ik heb het op verschillende systemen beluisterd. maar in bijvoorbeeld stronger than dirt kraakt de bass drum, alsof het veel te hard is opgenomen. ontzettend jammer, want de nummers zijn geweldig.

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_12897026
hee erjee
pi_12917866
Ik heb Just Like Blood nu opstaan, wat een prachtige CD!

You only disappear vind ik bijvoorbeeld een erg mooi nummer...
Ik krijg er een beetje 't gevoel bij dat ik ook krijg bij rustige Ryan Adams-nummers.

pi_12922030
Stronger Than Dirt is ook een mooi nummer.
pi_12923782
Hij komt op Crossing Border in Den Haag.
  maandag 15 maart 2004 @ 13:26:44 #51
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_17729076
"if words could kill, I'd spell out your name"
  dinsdag 16 maart 2004 @ 12:21:48 #52
67089 Gillingham
The horror...
pi_17751133
quote:
Op maandag 15 maart 2004 13:26 schreef bigshadow het volgende:
Leuke kick

Iemand enig idee wanneer deze geweldige artiest weer eens naar Nederland komt ofzo? Ik zou graag weer eens wat nieus van hem horen.
What's it going to be then, eh?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 12:39:49 #53
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17751458
quote:
"if words could kill, I'd spell out your name" :')
"now you're searching, for a song with your name, to define you, the king of the game"

hij zit in de verenigde staten voor de moment, dacht ik
  dinsdag 16 maart 2004 @ 13:06:17 #54
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_17751998
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:39 schreef placebeau het volgende:

[..]

"now you're searching, for a song with your name, to define you, the king of the game"

hij zit in de verenigde staten voor de moment, dacht ik
Klopt, doet hij nog een festival aan?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 13:48:43 #55
80206 Spicoli
look closer.
pi_17752814
Nog twee hele mooie nummers, die volgens mij tot nu toe nog niet genoemd zijn, zijn Pale blue eyes een cover van The Velvet Underground en Sadly beautiful van The Replacements. Heel rustig en intens.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:20:00 #56
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_17762763
mooie stem heeft ie en zijn teksten zijn ook erg goed...
pi_17851200
Prachtige en vaak beklemmende muziek (you cut her hair...).
Heerlijk!
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:19:20 #58
67089 Gillingham
The horror...
pi_17851673
Labello! Dit is wel héél erg toevallig! Nummertje vijf die we aan onze overeenkomende lijst kunnen vastplakken.
pi_17874023
Hahaha dit is wel heel bijzonder inderdaad. Maar kan ook niet missen dat we wel redelijk op dezelfde lijn zitten natuurlijk, onze avatars alleen al zeggen een hoop
brokenbranches | last.fm
pi_17874181
quote:
Die is erg mooi, ja...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 22 maart 2004 @ 00:44:44 #61
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_17879342
The Boy With The Bubblegum

maandag 22 maart 2004 @ 14:35:08 #62
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_17887608
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:58 schreef labello het volgende:
Prachtige en vaak beklemmende muziek (you cut her hair...).
Heerlijk!
HEY we hebben aardig dezelfde smaak geloof ik hihi...
  maandag 22 maart 2004 @ 16:39:57 #63
67089 Gillingham
The horror...
pi_17890950
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Boy With The Bubblegum

[afbeelding]
Tweede keer dat ik het fout zie staan.

Het is eigenlijk BubbleguN:
"I'm the boy with the bubblegun, I'm taking aim"
pi_17893007
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:35 schreef peaceman het volgende:

[..]

HEY we hebben aardig dezelfde smaak geloof ik hihi...
Haha ja jou ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad!

Sorry voor het offtopic gehalte... Ontopic: Ik ben hem al een aantal keren misgelopen en baal daar behoorlijk van... Maar het ziet er niet naar uit dat hij binnenkort weer langskomt
brokenbranches | last.fm
pi_17895730
Grappig zie dat dit al een heel oud topic is. Goed te zien dat er ook mensen zijn die zijn talent ontdekt hebben. Ik draai zijn cd's vaak sinds ik hem tijdens zijn eerste concert in Nederland in de bovenzaal van Paradiso heb gezien. Ergens in het voorjaar van 2001 denk ik.
  maandag 22 maart 2004 @ 20:29:53 #66
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17896578
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:01 schreef labello het volgende:

[..]

Haha ja jou ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad!

Sorry voor het offtopic gehalte... Ontopic: Ik ben hem al een aantal keren misgelopen en baal daar behoorlijk van... Maar het ziet er niet naar uit dat hij binnenkort weer langskomt
had je vorig jaar op werchter moeten langskomen
was echt zalig! Ik dacht dat zulke rustige muziek niet zou passen op een festival, maar hij speelt het met zoveel kracht!

You're choosing to forget, you cut away the safety net, holds your heart, ...
pi_17907498
quote:
Op maandag 22 maart 2004 20:29 schreef placebeau het volgende:

[..]

had je vorig jaar op werchter moeten langskomen
was echt zalig! Ik dacht dat zulke rustige muziek niet zou passen op een festival, maar hij speelt het met zoveel kracht!

You're choosing to forget, you cut away the safety net, holds your heart, ...
Ik was op Werchter vorig jaar!
Maar ik stond tijdens zijn concert te springen bij Supergrass... Da's het vervelende van goede festivals: keuzes keuzes...
brokenbranches | last.fm
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:33:49 #68
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_17910342
wat een mooie muziek Ik kende maar 1 nummer, maar nu heeft mijn vader de cd in huis gehaald, echt heel mooi!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:32:21 #69
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_17965164
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:37 schreef labello het volgende:

[..]

Ik was op Werchter vorig jaar!
Maar ik stond tijdens zijn concert te springen bij Supergrass... Da's het vervelende van goede festivals: keuzes keuzes...
Ik was ook op werchter en heb het optreden gemist omdat ik beroerd was (van de drank ahum )
Maar ik net wel zijn laatste cd in bezit gekregen en die ga ik nu lekker luisteren...
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:30:57 #70
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_17971074
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik was ook op werchter en heb het optreden gemist omdat ik beroerd was (van de drank ahum )
Maar ik net wel zijn laatste cd in bezit gekregen en die ga ik nu lekker luisteren...
Het lijkt me een mooie avond om de gemiste kans weg te luisteren De tweede is trouwens meer een "wenplaat" dan de eerste is mijn mening!
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:42:40 #71
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_17971429
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 22:30 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Het lijkt me een mooie avond om de gemiste kans weg te luisteren De tweede is trouwens meer een "wenplaat" dan de eerste is mijn mening!
Ik heb m geluisterd en ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het een wenplaat is. Alhoewel ik wel moet zeggen dat het 2e gedeelte op dit moment in elk geval mijn voorkeur heeft.
pi_17972492
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:32 schreef peaceman het volgende:
Ach ja... daar zijn festivals ook een beetje voor niet waar??
quote:
Tot mijn schande moet ik zeggen dat ik hem nog steeds niet heb...
Maar daar komt binnenkort verandering in! Tenminste... als mijn bankrekening het toelaat.
brokenbranches | last.fm
pi_17972623
leuk dat dit topic nog eens in de zoveel tijd omhoog gekickt wordt

heb de tweede cd eigenlijk nog steeds niet gehoord, moet ik nog es doen
  donderdag 25 maart 2004 @ 23:56:07 #74
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_17973203
Mensen die hem nog niet hebben schaam jullie, hij heeft zeker twee maanden voor ongeveer 9 euro gelegen in zowel plato als velvet! Dus no excuses en kopen!
pi_18005473
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:56 schreef bigshadow het volgende:
Mensen die hem nog niet hebben schaam jullie, hij heeft zeker twee maanden voor ongeveer 9 euro gelegen in zowel plato als velvet! Dus no excuses en kopen!
Je hebt groot gelijk! En daarom heb ik hem vandaag dan uiteindelijk gekocht (10,95 bij Plato, niet slecht!). Ik ben benieuwd...
brokenbranches | last.fm
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:23:19 #76
67089 Gillingham
The horror...
pi_18005630
Bij Van Leest lag ie ook voor 7,99 in de aanbieding. Heb 'm toen dus ook meteen gekocht.
Ik denk dat je niet teleurgesteld bent, wel Labello?
pi_18005998
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:23 schreef Gillingham het volgende:
Bij Van Leest lag ie ook voor 7,99 in de aanbieding. Heb 'm toen dus ook meteen gekocht.
wat? die tweede cd van 'm?
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:56:03 #78
67089 Gillingham
The horror...
pi_18006102
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:49 schreef Reticulin het volgende:

[..]

wat? die tweede cd van 'm?
Juist.
Why?
pi_18103265
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:23 schreef Gillingham het volgende:
Nee zeker niet teleurgesteld! Ik heb hem nu twee keertjes geluisterd en het was een goede aanschaf! Hij heeft wel minder "instant" aantrekkingskracht dan het debuut vind ik, maar misschien moet ik gewoon nog even wennen. Ik zet hem gelijk weer op!

[ Bericht 0% gewijzigd door labello op 01-04-2004 12:45:10 ]
brokenbranches | last.fm
  donderdag 1 april 2004 @ 13:49:29 #80
68176 desintbestaat
= Ben ik Dat? =
pi_18106888
Het is nog beter uitgewerkt dan de eerste Cd vond ik. Echt een goudsmit die McRae
pi_22329431
Tom McRae komt weer naar nederland!

10/11 Nighttown Rotterdam
11/11 Melkweg Amsterdam
12/11 Oosterport Groningen
20/11 Scum Katwijk

Kaartverkoop voor sommige concerten is al begonnen, heb kaarten voor de melkweg Tour is voorbereiding op de nieuw album dat begin volgend jaar uitkomt.

www.tommcrae.com
pi_22574730
Heb ook kaartjes binnen voor de melkweg. Wordt de 3e keer dat ik Meneer McRae live mag bewonderen. Hij heeft me nog nooit teleurgesteld!
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:08:21 #83
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_22574992
Ik heb kaartjes voor de vooruit in Gent
pi_22632386
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:08 schreef placebeau het volgende:
Ik heb kaartjes voor de vooruit in Gent
Ik ook. Ik kijk er al enorm naar uit!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 01:01:48 #85
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_22634178
Ik heb kaarten voor de nighttown
pi_22686901
Ik heb kaarten voor de Oosterpoort!
  dinsdag 9 november 2004 @ 13:25:33 #87
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_23189711
nog 2 nachtjes slapen!!!!!
pi_23210810
nog 2 nachtjes slapen indeed
  donderdag 11 november 2004 @ 10:37:11 #89
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_23236998
een nachtje geleden
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 11 november 2004 @ 13:09:10 #90
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_23240306
nog 7,5 uur.... joeppie!
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:03:35 #91
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_23261847
Puik optreden gisteren, kan niet anders zeggen!
pi_23315879
Voor mij was het afgelopen donderdag de tweede keer... zeer indrukwekkend!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_25316183
Nieuw album komt uit in mei. Tom zal een Europese tour doen waarbij hij in ieder geval op Rock Werchter staat.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:43:52 #94
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_25316426
En dat is uitstekend nieuws, hoop wel dat ie in de tent zal spelen op RW.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:56:08 #95
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_26435400
Het nieuwe album 'All Maps Welcome' komt uit op 2 mei
  vrijdag 22 april 2005 @ 17:15:10 #96
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26435799
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:56 schreef peaceman het volgende:
Het nieuwe album 'All Maps Welcome' komt uit op 2 mei
Goed nieuws, ik ben zeer benieuwd!
pi_26436523
Ik hoop hem te kunnen reviewen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 22 april 2005 @ 19:05:37 #98
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26438331
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop hem te kunnen reviewen.
Ik kijk er nu al naar uit

Ik heb hem vorig jaar nog in de nighttown bewonderd, echt kippevel af en toe!
  vrijdag 22 april 2005 @ 19:06:57 #99
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_26438375
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Ik kijk er nu al naar uit

Ik heb hem vorig jaar nog in de nighttown bewonderd, echt kippevel af en toe!
Ikke in de Melkweg...Stond vooraan, was supergoed en idd kippevel!
  maandag 13 juni 2005 @ 19:35:28 #100
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_27896941
Nou... de nieuwe CD All Maps Welcome is nu een tijdje uit. Wat vinden we ervan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')