Het is geluktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:13 schreef ioko het volgende:
ff wat accu's zoeken die slingeren daar rond, daarmee krijgt het mechanisme stroom.
Mij wel. Ik vondt het eventjes leuk om met de gravity gun alles weg te blazen. Dus steeds als ik zo'n accu wegschoot viel er weer eentje uit de lucht...quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is gelukt
Had er alleen zelf niet zo snel opgekomen. Die accu's waren me namelijk nog helemaal niet opgevallen hahaha...
De SDK is beschikbaar, have fun . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:52 schreef BMRS het volgende:
Ik wil een mod gaan maken voor HL2, die zich in Nederland afspeelt...
Turbo gebruiken, shift toets.quote:Op zondag 10 april 2005 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Highway 17 zit ik nu, auto opgetild, combines vermoord, door raam heen gesprongen, gunship neergeschoten met laserguided RPG, maar ik blijk maar niet over de brug te kunnen springen...
Mjah, ik Alt-tabte om dat te tiepen, en bij het terugspringen bedenk ik me ineens dat het ding een turbo heeftquote:
Met half-life was ik een paar weken zoet, dit had ik binnen 4 dagen uitgespeeltquote:Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.quote:Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
Het hele spel had een gerushde feeling. Zelfs Ravenholm, wat eigenlijk nog het leukste deel van het spel was . . .quote:Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef Djaser het volgende:
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.
Veel voorkomend probleem. Het rammelt nog flink aan Hammer Editor. Zelf wacht ik totdat Radiant met Source support komt, die editor is Uberquote:Op zondag 10 april 2005 23:17 schreef BMRS het volgende:
Mzzz. Ben nu een beetje aant kutten met de SDK. Best leuk eigenlijk, alleen wil de map maar niet runnen.![]()
helemaal mee eens..quote:Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Klopt... half-life 1 het verhaal was veel langerquote:Op zondag 10 april 2005 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met half-life was ik een paar weken zoet, dit had ik binnen 4 dagen uitgespeelt
Uitbreiding ook goed?quote:Op maandag 11 april 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt... half-life 1 het verhaal was veel langer
Er moet gewoon een vervolg komen.. 't eind is gewoon te open....
quote:Op maandag 11 april 2005 13:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
helemaal mee eens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |