Da's niet het enige wat ze eruit hebben gelaten cq. gehaald, de waslijst is zowat oneindig. VALVe heeft er teveel dingen uit HL2 gehaald, waardoor het spel een rommelige indruk heeft gekregen, om nog maar over de gaten in het verhaalllijn te zwijgen . . .quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:50 schreef Vitalogy het volgende:
Kennelijk hebben ze de water elemental scene wegens tijdgebrek maar geschrapt.
Het einde viel me ook een beetje erg tegen.
Ja inderdaad heel saai. Ik moet wel zeggen dat de watersluis-feel erg goed is gedaan. Ik ga wel eens mee met m'n vader op z'n bootje en dan moeten we ook door sluizen. Die feel is erg goed gedaan. Pas toen die Vortigaunt een geweertje op die waterfiets monteerde, werd het veel leuker.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker lang en saai stuk is dat toch, he ??
nopequote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Sorella het volgende:
Heb half life 2 gisteren gekocht maar ik heb alleen zo'n oranje velletje in mijn dvd doosje zitten, hoort er geen boekje bij ???
Nee. Tis één van VALVe's eigen toekomstplaatje dat er geen handleidingen meer nodig zijn (zat wel een .pdf op de DVD als ik het goed heb) . . .quote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Sorella het volgende:
Heb half life 2 gisteren gekocht maar ik heb alleen zo'n oranje velletje in mijn dvd doosje zitten, hoort er geen boekje bij ???
Het is geluktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:13 schreef ioko het volgende:
ff wat accu's zoeken die slingeren daar rond, daarmee krijgt het mechanisme stroom.
Mij wel. Ik vondt het eventjes leuk om met de gravity gun alles weg te blazen. Dus steeds als ik zo'n accu wegschoot viel er weer eentje uit de lucht...quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is gelukt
Had er alleen zelf niet zo snel opgekomen. Die accu's waren me namelijk nog helemaal niet opgevallen hahaha...
De SDK is beschikbaar, have fun . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:52 schreef BMRS het volgende:
Ik wil een mod gaan maken voor HL2, die zich in Nederland afspeelt...
Turbo gebruiken, shift toets.quote:Op zondag 10 april 2005 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Highway 17 zit ik nu, auto opgetild, combines vermoord, door raam heen gesprongen, gunship neergeschoten met laserguided RPG, maar ik blijk maar niet over de brug te kunnen springen...
Mjah, ik Alt-tabte om dat te tiepen, en bij het terugspringen bedenk ik me ineens dat het ding een turbo heeftquote:
Met half-life was ik een paar weken zoet, dit had ik binnen 4 dagen uitgespeeltquote:Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.quote:Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
Het hele spel had een gerushde feeling. Zelfs Ravenholm, wat eigenlijk nog het leukste deel van het spel was . . .quote:Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef Djaser het volgende:
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.
Veel voorkomend probleem. Het rammelt nog flink aan Hammer Editor. Zelf wacht ik totdat Radiant met Source support komt, die editor is Uberquote:Op zondag 10 april 2005 23:17 schreef BMRS het volgende:
Mzzz. Ben nu een beetje aant kutten met de SDK. Best leuk eigenlijk, alleen wil de map maar niet runnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |