Dit kan je firewall zijn. De meeste mensen die dat hadden bleven steken op hun firewall. Vooral ZoneAlarm heeft er een hadnje van . . .quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:56 schreef speedfreakssj het volgende:
Heb het net gedownload en zo, en nu blijft het hangen na dat vage schermpje en die man met die brandkraan in zijn oog.
er staat Loading en verder doetie dus niks. zeker 10 minuten gewacht zonder resultaat. de eerste keer blijf hij al hangen voordat er iets pgestart was (starten zodra klaar aangevinkt) en dat werkte dus niet.
Ik ga nu eerst naar een patch zoeken maar dit is wel erg irritant/
joh, wat een ontdekkingquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:23 schreef speedfreakssj het volgende:
Kom ik zo bij dat level waar ik de dam moet openen en zo. ik vaar e hevel op en schiet de 2 combines neer.
Ik loop zelf naar voren en kijk even naast het gwbouw. Zie ik de G-man weglopen met zij koffertje![]()
Lekker lang en saai stuk is dat toch, he ??quote:Op zondag 6 maart 2005 03:35 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik ben eindelijk dat kanaal over met dat waterfietsje, werd ook wel tijd.
Da's niet het enige wat ze eruit hebben gelaten cq. gehaald, de waslijst is zowat oneindig. VALVe heeft er teveel dingen uit HL2 gehaald, waardoor het spel een rommelige indruk heeft gekregen, om nog maar over de gaten in het verhaalllijn te zwijgen . . .quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:50 schreef Vitalogy het volgende:
Kennelijk hebben ze de water elemental scene wegens tijdgebrek maar geschrapt.
Het einde viel me ook een beetje erg tegen.
Ja inderdaad heel saai. Ik moet wel zeggen dat de watersluis-feel erg goed is gedaan. Ik ga wel eens mee met m'n vader op z'n bootje en dan moeten we ook door sluizen. Die feel is erg goed gedaan. Pas toen die Vortigaunt een geweertje op die waterfiets monteerde, werd het veel leuker.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker lang en saai stuk is dat toch, he ??
nopequote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Sorella het volgende:
Heb half life 2 gisteren gekocht maar ik heb alleen zo'n oranje velletje in mijn dvd doosje zitten, hoort er geen boekje bij ???
Nee. Tis één van VALVe's eigen toekomstplaatje dat er geen handleidingen meer nodig zijn (zat wel een .pdf op de DVD als ik het goed heb) . . .quote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Sorella het volgende:
Heb half life 2 gisteren gekocht maar ik heb alleen zo'n oranje velletje in mijn dvd doosje zitten, hoort er geen boekje bij ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |