abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:13:46 #101
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25838755
ff wat accu's zoeken die slingeren daar rond, daarmee krijgt het mechanisme stroom.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:30:01 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_25852800
Hmm, dit spel binnenkort ook maar weer eens oppakken denk ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:17:35 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25856638
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:13 schreef ioko het volgende:
ff wat accu's zoeken die slingeren daar rond, daarmee krijgt het mechanisme stroom.
Het is gelukt

Had er alleen zelf niet zo snel opgekomen. Die accu's waren me namelijk nog helemaal niet opgevallen hahaha...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_25997914
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is gelukt

Had er alleen zelf niet zo snel opgekomen. Die accu's waren me namelijk nog helemaal niet opgevallen hahaha...
Mij wel. Ik vondt het eventjes leuk om met de gravity gun alles weg te blazen. Dus steeds als ik zo'n accu wegschoot viel er weer eentje uit de lucht...
pi_25998510
Nu alleen maar w88 op Day of Defeat

Om de tijd te doden af en toe CS en HL:DM
pi_26068719
Ik wil een mod gaan maken voor HL2, die zich in Nederland afspeelt...
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:12:07 #107
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26069250
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:52 schreef BMRS het volgende:
Ik wil een mod gaan maken voor HL2, die zich in Nederland afspeelt...
De SDK is beschikbaar, have fun . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:24:02 #108
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26082833
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 10 april 2005 @ 12:32:32 #109
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_26119385
Half life 2 ziet er echt vet gaaf uit alleen is zoooooooo kort.h
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  zondag 10 april 2005 @ 14:13:12 #110
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26121638
Highway 17 zit ik nu, auto opgetild, combines vermoord, door raam heen gesprongen, gunship neergeschoten met laserguided RPG, maar ik blijk maar niet over de brug te kunnen springen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26121735
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Highway 17 zit ik nu, auto opgetild, combines vermoord, door raam heen gesprongen, gunship neergeschoten met laserguided RPG, maar ik blijk maar niet over de brug te kunnen springen...
Turbo gebruiken, shift toets.
  zondag 10 april 2005 @ 15:28:44 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26123551
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:17 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Turbo gebruiken, shift toets.
Mjah, ik Alt-tabte om dat te tiepen, en bij het terugspringen bedenk ik me ineens dat het ding een turbo heeft
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26130324
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
  zondag 10 april 2005 @ 20:53:04 #114
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26131589
Ik vermaak me er uitstekend mee, en te lang is ook niet goed
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26131660
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
Met half-life was ik een paar weken zoet, dit had ik binnen 4 dagen uitgespeelt
  zondag 10 april 2005 @ 22:07:10 #116
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26133697
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.
  zondag 10 april 2005 @ 22:10:03 #117
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26133782
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef Djaser het volgende:
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.
Het hele spel had een gerushde feeling. Zelfs Ravenholm, wat eigenlijk nog het leukste deel van het spel was . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 10 april 2005 @ 22:14:16 #118
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_26133898
Heb het nog steeds niet uitgespeeld.
* nlboy is een beetje verslaafd aan CS:Source
pi_26135804
Mzzz. Ben nu een beetje aant kutten met de SDK. Best leuk eigenlijk, alleen wil de map maar niet runnen.
  zondag 10 april 2005 @ 23:35:43 #120
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26136387
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:17 schreef BMRS het volgende:
Mzzz. Ben nu een beetje aant kutten met de SDK. Best leuk eigenlijk, alleen wil de map maar niet runnen.
Veel voorkomend probleem. Het rammelt nog flink aan Hammer Editor. Zelf wacht ik totdat Radiant met Source support komt, die editor is Uber
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26144749
Doom3 van het weekend uitgespeeld, en ga nu HL2 weer oppakken. Ik ben nu op Highway 17.

Heb ik van het weekend Doom3: RoE gehaald, welke een stuk leuker is dan Doom3 zelf. Echt een aanrader!

We zijn niet meer zo verwend met shooters sinds Quake 3, Half Life en Sin of Kingpin.
pi_26145513
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef Djaser het volgende:

[..]

Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.
helemaal mee eens..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer zonder signature
  maandag 11 april 2005 @ 13:22:01 #123
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26145618
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:56 schreef VoreG het volgende:

[..]

Met half-life was ik een paar weken zoet, dit had ik binnen 4 dagen uitgespeelt
Klopt... half-life 1 het verhaal was veel langer
Er moet gewoon een vervolg komen.. 't eind is gewoon te open....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26145667
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Klopt... half-life 1 het verhaal was veel langer
Er moet gewoon een vervolg komen.. 't eind is gewoon te open....
Uitbreiding ook goed?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 11 april 2005 @ 14:13:58 #125
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26146730
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:16 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

helemaal mee eens..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 april 2005 @ 15:39:42 #126
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26148861
Als je een beetje kritisch of verder kijkt, dan moet je wel tot de conclusie komen dat Half-Life 2 toch één van de grote flops van het afgelopen jaar zoniet afgelopen jaren is. De Source engine waarvan Half-Life 2 gebruikt maakt, is een aller aardigste engine en biedt voorlopig nog voldoende mogelijkheden, welke door Half-Life 2 nauwelijks gebruikt worden. Haal je de Source engine weg en vervang je dat door bijvoorbeeld de Quake III engine, dan hou je eigenlijk een middelmatig spel over wat door andere, recentere zo niet oude titels overtroffen wordt.

De gaten in zowel het verhaal als in de levels waren voor mij dusdanig zichtbaar, dat het spel voor mij gewoon saai werd en zeker tijdens de powerboat levels. Net als Outpost in 1994 (kan een jaartje mis zitten), is ook in Half-Life 2 alles wat een beetje flair en diversiteit aan het spel kon geven weggehaald en vervangen door saaie stukken om het spel qua omvang maar enige volume te geven als het al vervangen werd. Wederom noem ik ook hier weer de powerboat levels, want meer dan links, rechts, links, rechs en af een toe een puzzeltje oplossen is het eigenlijk niet. Ik kan niet anders concluderen dat VALVe zodanig gefixeerd is geweest op het grafische aspect, dat ze de rest gewoon 'vergeten' zijn en/of onbelangrijk vonden en in de gaming industry is dat eigenlijk funest. Dat ze er nog mee wegkomen, verbaast mij dan ook ten zeerste maar neem één kijkje op hun Steam forums en het is gelijk zichtbaar wat voor soort publiek men trekt en wil aantrekken.

VALVe is niet de enige waarbij dit fenomeen geschied is. Ook Epic had last van een engine die ze hadden ontwikkeld, maar onvoldoende benut heeft tijdens de ontwikkeling van Unreal Tournament 2003. Epic heeft een groot deel van wat ze in UT2003 fout hebben gedaan, goed weten te maken in UT2004 en ik hoop ook ten stelligse dat VALVe van hun fouten met/in Half-Life 2 leren dat HL2: Aftermath en de onofficieël aangekondigde Half-Life 3 een stuk beter in elkaar steekt en dat het meer diversiteit kan bieden dan Half-Life 2 heeft geboden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 11 april 2005 @ 16:58:15 #127
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_26150610
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
Als je een beetje kritisch of verder kijkt, dan moet je wel tot de conclusie komen dat Half-Life 2 toch één van de grote flops van het afgelopen jaar zoniet afgelopen jaren is. De Source engine waarvan Half-Life 2 gebruikt maakt, is een aller aardigste engine en biedt voorlopig nog voldoende mogelijkheden, welke door Half-Life 2 nauwelijks gebruikt worden. Haal je de Source engine weg en vervang je dat door bijvoorbeeld de Quake III engine, dan hou je eigenlijk een middelmatig spel over wat door andere, recentere zo niet oude titels overtroffen wordt.

De gaten in zowel het verhaal als in de levels waren voor mij dusdanig zichtbaar, dat het spel voor mij gewoon saai werd en zeker tijdens de powerboat levels. Net als Outpost in 1994 (kan een jaartje mis zitten), is ook in Half-Life 2 alles wat een beetje flair en diversiteit aan het spel kon geven weggehaald en vervangen door saaie stukken om het spel qua omvang maar enige volume te geven als het al vervangen werd. Wederom noem ik ook hier weer de powerboat levels, want meer dan links, rechts, links, rechs en af een toe een puzzeltje oplossen is het eigenlijk niet. Ik kan niet anders concluderen dat VALVe zodanig gefixeerd is geweest op het grafische aspect, dat ze de rest gewoon 'vergeten' zijn en/of onbelangrijk vonden en in de gaming industry is dat eigenlijk funest. Dat ze er nog mee wegkomen, verbaast mij dan ook ten zeerste maar neem één kijkje op hun Steam forums en het is gelijk zichtbaar wat voor soort publiek men trekt en wil aantrekken.

VALVe is niet de enige waarbij dit fenomeen geschied is. Ook Epic had last van een engine die ze hadden ontwikkeld, maar onvoldoende benut heeft tijdens de ontwikkeling van Unreal Tournament 2003. Epic heeft een groot deel van wat ze in UT2003 fout hebben gedaan, goed weten te maken in UT2004 en ik hoop ook ten stelligse dat VALVe van hun fouten met/in Half-Life 2 leren dat HL2: Aftermath en de onofficieël aangekondigde Half-Life 3 een stuk beter in elkaar steekt en dat het meer diversiteit kan bieden dan Half-Life 2 heeft geboden . . .
Goede post
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_26152617
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:13 schreef Djaser het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 april 2005 @ 20:32:15 #129
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26155783
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:26 schreef BMRS het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou een goeie mogelijkheid kunnen zijn. Doom 3 lag al sinds augustus in de schappen en zinde ATI natuurlijk niet, dus die zal VALVe wel gepushed hebben om HL2 af te krijgen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 12 april 2005 @ 07:38:26 #130
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_26163434
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
Lang lang? met half life 1 was ik 2 maand bezig(was ook 12/13 jaat oud) dit had ik in 1 wiekend uitgespeeld. ongeveer in 26 uur.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gewoonik op 12-04-2005 07:44:28 (Spelling wat denk je anders) ]
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  dinsdag 12 april 2005 @ 07:40:13 #131
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_26163439
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:16 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

helemaal mee eens..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Citadel
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_26163467
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
bla
Geheel mee oneens! De continu spanning van verlatenheid en overheersing van de mensen zorgden wat mij betreft voor een supersfeer gedurende het hele spel. Juist bij die powerboat levels wordt je ook duidelijk dat de aarde enorm aan het verpauperen is en dat menselijke bouwwerken aan verval onderhevig zijn.

Ik vind dat ze bij valve hun engine prima in dienst hebben gesteld van het spel en niet andersom...grappig hoe jij die dingen precies tegenovergesteld ervaart

Ik vond halflife2 een absoluut hoogtepunt voor het fps genre..waar ik zonder me te schamen een 10 voor geef.
underground forever baby
  dinsdag 12 april 2005 @ 07:57:03 #133
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_26163515
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 07:45 schreef Laton het volgende:

[..]

Geheel mee oneens! De continu spanning van verlatenheid en overheersing van de mensen zorgden wat mij betreft voor een supersfeer gedurende het hele spel. Juist bij die powerboat levels wordt je ook duidelijk dat de aarde enorm aan het verpauperen is en dat menselijke bouwwerken aan verval onderhevig zijn.

Ik vind dat ze bij valve hun engine prima in dienst hebben gesteld van het spel en niet andersom...grappig hoe jij die dingen precies tegenovergesteld ervaart

Ik vond halflife2 een absoluut hoogtepunt voor het fps genre..waar ik zonder me te schamen een 10 voor geef.
Sfeer: ja
Gameplay: nee

Sfeer is er zeker, die is fantastisch zelfs. Dit is te danken aan de goede enige+geweldig leveldesign. Maar behalve de gravity-gun bevat de gameplay echt nauwelijks iets nieuws tav Half-Life. De AI bv is gewoon nul komma nul verbeterd tov bijna 6 jaar geleden, dat vind ik echt heel slecht. Een mooi jasje maakt een spel niet goed.

Ik heb zo'n beetje alle belangrijke shooters sinds Wolfenstein3D gespeeld en dit bevat echt gewoon niks nieuws. Moest mezelf dwingen om verder te spelen, omdat ik er voor betaald had. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik heb na HL2 Deus Ex (1!!) voor de gein eens herspeeld, ervaar het verschil in game-play.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_26163546
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 07:57 schreef Kamphuys het volgende:
verhaal
Ik begrijp wat je bedoeld. Deus ex 1 krijgt van mij ook een 10 overigens. Feit is echter dat alles aan Halflife2 voor mij werkte..net als bij deus ex zat ik er helemaal "in" ...De spelervaring was gewoon dusdanig indrukwekkend en opwindend dat ik niet anders kan dan het geheel volstrekt geslaagd te noemen. Linear en weinig vernieuwend inderdaad.. De AI was ook niet erg snugger..vergelijk met halo1 en 2..uberAI.

Maar wat mij betreft kwamen alle partjes hier op de goede plek. Graphics, sfeer, geluid, design. Dat heeft het spel bij mij gemaakt. Maar ik ben ook een sucker voor 1984-achtigheid..
underground forever baby
  dinsdag 12 april 2005 @ 08:08:42 #135
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_26163570
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:05 schreef Laton het volgende:

Maar wat mij betreft kwamen alle partjes hier op de goede plek. Graphics, sfeer, geluid, design. Dat heeft het spel bij mij gemaakt. Maar ik ben ook een sucker voor 1984-achtigheid..
Komen we toch op een simpel verschil in smaak uit. Precies de dingen die jij noemt zijn top aan HL2, maar voor mij maakt Gameplay/AI/Vrijheid (en vooral dat laatste is er echt gewoon niet) een spel echt goed.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_26163637
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:08 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Komen we toch op een simpel verschil in smaak uit. Precies de dingen die jij noemt zijn top aan HL2, maar voor mij maakt Gameplay/AI/Vrijheid (en vooral dat laatste is er echt gewoon niet) een spel echt goed.
En dat terwijl Gameplay/AI/Vrijheid normaal ook mijn in steen gehouwen voorkeur hebben. Wat dat betreft zijn mijn all time favorieten allemaal van die categorie..Deus ex; Systemshock2, Elite2Frontier...en met stip bovenaan: GTA Vice City..

Echter in geval van HL2 mezelf even hardcore bezondigd aan style over substance
underground forever baby
  dinsdag 12 april 2005 @ 08:21:00 #137
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_26163661
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:18 schreef Laton het volgende:

[..]

En dat terwijl Gameplay/AI/Vrijheid normaal ook mijn in steen gehouwen voorkeur hebben. Wat dat betreft zijn mijn all time favorieten allemaal van die categorie..Deus ex; Systemshock2, Elite2Frontier...en met stip bovenaan: GTA Vice City..

Echter in geval van HL2 mezelf even hardcore bezondigd aan style over substance
Op het vrijheidsgebied vind ik Fallout 1+2 echt nog de beste games aller tijden, ik hoop echt dat daar ooit een vervolg op komt. (MMORPG is ook welkom )
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 12 april 2005 @ 08:22:19 #138
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_26163668
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:18 schreef Laton het volgende:

Echter in geval van HL2 mezelf even hardcore bezondigd aan style over substance
Dit zal ook niemand ontkennen denk ik, ik speel het met veel graphics op laag (XP1700+GF3), en het ziet er echt al fantastisch uit, ik heb het ook nog niet gezien op een fatsoenlijk systeem. Als ik tegen de zomer eens een nieuwe pc heb dan zal ik het zeker weer eens installeren, wie wat bewaart....
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_26163837
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:22 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Dit zal ook niemand ontkennen denk ik, ik speel het met veel graphics op laag (XP1700+GF3), en het ziet er echt al fantastisch uit, ik heb het ook nog niet gezien op een fatsoenlijk systeem. Als ik tegen de zomer eens een nieuwe pc heb dan zal ik het zeker weer eens installeren, wie wat bewaart....
Oh nee! Tja zonder oogsnoep is het ongetwijfeld een stuk minder qua impact..met DX9 water ga je toch al gauw niets doen dan voorwerpen in het water smijten en kijken hoe dit er van onder uitziet..(of ik ben gek dat ik het doe )

Die fallout games ga ik zeker nog spelen..even knop om en low res negeren. Ik hoop zelf dat Stalker in staat zal zijn een dergelijke sfeer op te roepen gecombineerd met de vrijheid van diezelfde games. Misschien is ook Arcanum iets voor jou dan..

http://arcanum.sierra.com/us/
underground forever baby
pi_26166626
Je kan veel zeggen over HL2, maar ik heb bijna elk level met kippenvel doorgelopen door de continue spanning en sfeer. Geweldig, heb erg genoten, jammer dat het zo ontzettend kort was. Ik zat opeens in die Citadel en elk stapje dat ik deed had ik spijt van .
pi_26167795
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 07:57 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Sfeer: ja
Gameplay: nee

Sfeer is er zeker, die is fantastisch zelfs. Dit is te danken aan de goede enige+geweldig leveldesign. Maar behalve de gravity-gun bevat de gameplay echt nauwelijks iets nieuws tav Half-Life. De AI bv is gewoon nul komma nul verbeterd tov bijna 6 jaar geleden, dat vind ik echt heel slecht. Een mooi jasje maakt een spel niet goed.

Ik heb zo'n beetje alle belangrijke shooters sinds Wolfenstein3D gespeeld en dit bevat echt gewoon niks nieuws. Moest mezelf dwingen om verder te spelen, omdat ik er voor betaald had. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik heb na HL2 Deus Ex (1!!) voor de gein eens herspeeld, ervaar het verschil in game-play.
Die gravity gun is nioet zo bijzonder, wat wel bijzonder is, is de engine met de physics engine. In geen enkel spel is de zwaartekracht zo goed "in beeld" gebracht als in HL2

Het enige waar ze wat aan moeten doen is in dit geval bijvoorbeeld in CS en hopelijk ook in DOD de hitboxes vervangen voor een beter systeem, voor zover mogelijk. Maar dat zal wel niet kunnen.

Grafisch heb ik het niet over, want dat vind ik eigenlijk niet het belangrijkste. Het is een leuke extra.
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:43:01 #142
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26168426
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 07:45 schreef Laton het volgende:
Geheel mee oneens! De continu spanning van verlatenheid en overheersing van de mensen zorgden wat mij betreft voor een supersfeer gedurende het hele spel. Juist bij die powerboat levels wordt je ook duidelijk dat de aarde enorm aan het verpauperen is en dat menselijke bouwwerken aan verval onderhevig zijn.
De sfeer in Half-Life 2 was ook goed en is één van de betere punten in het spel, maar sfeer is niet het enige wat een game maakt of kraakt. Daar zijn meer elementen voor nodig zoals de gameplay en de storyline en dat is niet of nauwelijks aanwezig in Half-Life 2.

Deus Ex heb ik nooit gespeeld, maar wel recentelijk Vampire: Bloodlines welke ook van de Source engine gebruikt maakt en qua gameplay vele malen beter in elkaar steekt dan Half-Life 2 en als we toch over oude games hebben, dan nomineer ik Return to Castle Wolfenstein. Mag misschien wel antiek zijn in de ogen van velen, maar die had zoveel te bieden dat ik twee dagen nadat ik 'm had uitgespeeld nog liep met een gevoel van "shit, ik heb 'm uitgespeeld" . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 12 april 2005 @ 21:46:42 #143
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_26181359
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:40 schreef Laton het volgende:

Oh nee! Tja zonder oogsnoep is het ongetwijfeld een stuk minder qua impact..met DX9 water ga je toch al gauw niets doen dan voorwerpen in het water smijten en kijken hoe dit er van onder uitziet..(of ik ben gek dat ik het doe )

http://arcanum.sierra.com/us/
STALKER klinkt fantastisch echt, ik ben best geobsedeerd door de donkere kanten van de mensheid, Tjsernobyl is er daar 1 van. Als ik daaaar dan in kan rondlopen....

Heeft het nut om in mijn systeem een X800 te prikken? Als ik er nog eens 512 ram bijmik ofzo. Zo veel games speel ik toch niet meer (behalve CS, draait prima), vind het zonde om een compleet nieuw gamesysteem te gaan kopen daarvoor.

Arcanum moet ik nog eens opduikelen uit een koopjesbak ja, lijkt me erg leuk.

Fallout 2 speel ik eens in het jaar gewoon nog een keer, en elke keer ben ik er weer opnieuw verslaafd aan. Zeker de moeite waard!!! Elke keer weer een ervaring op zich.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_26504462
ik lees net op flabber dat iemand een videoclip voor een liedje heeft gemaakt. De videoclip is helemaal opgenomen in half-life 2..

is wel mooi om even herinneringen terug te halen van wat je gespeeld hebt

http://www.machinima.org/(...)lly-music-video.html

je kunt 2 versie's downloaden.. 19 mb en 27 mb..
Dit keer zonder signature
pi_26544711
Stel je spel doet het niet en je wilt het aan iemand doorverkopen.. Je hebt uiteraard al geregistreerd en dus een steam account. Volgens de site van steam kan je je accountnaam niet wijzigen en als je verwijdert blijft de serial toch in hun systeem staan. Een nieuwe serial aanvragen kost 10$ excl. verzendkosten van het doosje enz. en dat duurt dus een tijdje voor je het terug krijgt.. Verder is alles beveiligd tegen doorverkoop en illegale gamers enzo en daar valt mijn probleem dus ook een beetje onder.. Heeft iemand ideeën voor me?
Danku!

Wat natuurlijk ook kan is E-bay ofzo , maar dan moeten ze het account overnemen..

[ Bericht 13% gewijzigd door killko op 27-04-2005 14:33:17 ]
pi_26545013
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:35 schreef Ericjuh het volgende:
ik lees net op flabber dat iemand een videoclip voor een liedje heeft gemaakt. De videoclip is helemaal opgenomen in half-life 2..

is wel mooi om even herinneringen terug te halen van wat je gespeeld hebt

http://www.machinima.org/(...)lly-music-video.html

je kunt 2 versie's downloaden.. 19 mb en 27 mb..
Het is helemaal gaaf als je het verhaal achter Half-Life kent, erg gave clip
  woensdag 27 april 2005 @ 21:29:27 #147
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26553958
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef killko het volgende:
Stel je spel doet het niet en je wilt het aan iemand doorverkopen.. Je hebt uiteraard al geregistreerd en dus een steam account. Volgens de site van steam kan je je accountnaam niet wijzigen en als je verwijdert blijft de serial toch in hun systeem staan. Een nieuwe serial aanvragen kost 10$ excl. verzendkosten van het doosje enz. en dat duurt dus een tijdje voor je het terug krijgt.. Verder is alles beveiligd tegen doorverkoop en illegale gamers enzo en daar valt mijn probleem dus ook een beetje onder.. Heeft iemand ideeën voor me?

Wat natuurlijk ook kan is E-bay ofzo , maar dan moeten ze het account overnemen..
E-bay is ook geen optie, want VALVe zal dan dat bewuste account uitschakelen en dan heb je nog niks. Legaal is er op het moment niks tegen te doen behalve wachten of van de gehele account te ontdoen via de achterdeur . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26555791
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef killko het volgende:
lang verhaal....
ik las dit ergens...

Ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg het maar niet aant werken met m'n cd-key
Heb je de orriginele doos en/of het orriginele boekje nog? hierop staat namelijk je key.
Als je het blaadje waar je key op staat nog hebt, dan kan je key gereset worden.
De account waar je key dan op zit word dan gereset.

Wat je moet doen om je key/account te resetten is het blaadje/boekje waar je key op staat opsturen naar het volgende adres met daarbij jou eigen gegevens, email adres en de account waarop deze key zit (let er wel op dat je brief in begrijpbaar engels is):

CD key reset
Valve Software
PO Box 1688
Bellevue WA 98009
USA

bron : http://forum.counter-strike.nl/showthread.php?t=2938

misschien heb je hier wat aan!
Dit keer zonder signature
pi_26583224
Weet iemand trouwens nog hoe de intro ging? Zag je daar G-man of niet? Want volgens mij doet mijn videokaart erg raar, ik zie allemaal zwart witte blokken en dat was de vorige keer dacht ik niet. De mooie lichtstralen uit de ramen enzovoort die zijn ook groen...
pi_26583411
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens nog hoe de intro ging? Zag je daar G-man of niet? Want volgens mij doet mijn videokaart erg raar, ik zie allemaal zwart witte blokken en dat was de vorige keer dacht ik niet. De mooie lichtstralen uit de ramen enzovoort die zijn ook groen...
Je krijgt dan als eerste het gezicht van de G-Man te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')