http://img28.exs.cx/img28/2848/d2prison0600010yy.jpgquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:09 schreef mschol het volgende:
ik zit momenteel vast in het begin van entagnlement (oid)
ik ga over de ruines heen kom dan onder de spoorbrug uit, alexys (oid) staat boven bij een controle paneel en als ik door loop zegt ze "hold it up there" en dan valt het hele spel dood...???
ik heb wel een knoppie gevonden maar daar kom ik niet in??
iemand>?>?
quote:
klopt daar zit ik..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://img28.exs.cx/img28/2848/d2prison0600010yy.jpg
Ik neem aan dat je hier vast zit. Ze zou gewoon de deur voor je moeten openen. Probeer hem eens opnieuw te laden. Dat heeft bij mij geholpen toen ze een keer een deur niet wou openen.
Da's minderquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt daar zit ik..
maar ze blijft bij mij bij het controle paneel naast het spoor staan
ze komt niet mee..
opnieuw laden ookal geprobeerd... niet geholpen
zou ik wel leuk vinden idd kan ik verder...quote:Op zondag 20 februari 2005 13:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's minder. Ik kan je eventueel wel een savegame sturen waar je voorbij dat punt bent.
Ik heb de savegame naar je toegestuurd. Hopen dat hij het doet.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
zou ik wel leuk vinden idd kan ik verder...
ontvangen en verplaatst naar m'n save dir..quote:Op zondag 20 februari 2005 15:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb de savegame naar je toegestuurd. Hopen dat hij het doet.
Jaaaaaaaaaaaa dat viel me ook al op. Aan z'n stem te horen is het hem ook gewoon hoor, kan toch geen toeval zijn?quote:Op maandag 14 februari 2005 20:53 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik kijk nu trouwens de film Demolition Man, en er komt een man in voor, in het politiebureau. Die zwarte man achter het bureau. Die lijkt erg veel verdacht op de zwarte man uit HL2![]()
In ieder geval mooi dat het via de console wel werkte. Wel vaag dat opeens de deuren weg waren. Bij mij zaten ze er nog gewoon inquote:Op zondag 20 februari 2005 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ontvangen en verplaatst naar m'n save dir..
* mschol dubbelklikt halflife 2...
edit:
nope dat deed het niet..
gelukkig zijn er meerdere manieren:
druk ~ voor console
en dan commando map d2_prison_06dat bleek te werken
ik had in die save van jou de deuren niet..
dar waren 2 wazigfe plekken die geen texture hadden
misschien komt dat door mijn ultra light versiequote:Op zondag 20 februari 2005 16:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In ieder geval mooi dat het via de console wel werkte. Wel vaag dat opeens de deuren weg waren. Bij mij zaten ze er nog gewoon in.
Volgens http://www.imdb.com/title/tt0374692/fullcredits is de stem van deze meneer:quote:Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa dat viel me ook al op. Aan z'n stem te horen is het hem ook gewoon hoor, kan toch geen toeval zijn?
quote:Half-Life 2 Addon First Details:
In the latest issue of PC Gamer (UK) magazine, Valve Software revealed some details about the upcoming addon for Half-Life 2. Alyx Vance will be a playable character instead of being a NPC. A new weapon, Alyx Gun, will be introduced in the game - it is a combination of pistol, SMG and sniper rifle. The dog will be there too, but, like in the original game, only as a NPC.
quote:Just rumors
An e-mail received by ComputerGames.ro from Doug Lombardi of Valve Software stated that there are no plans for a Half-Life 2 expansion: Despite the rumors, Valve has not announced any plans for an HL2 expansion".
Ja kben er net voorbij, maar ik denk dat er nog heel wat leuke levels komenquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
Ik blijf Ravenholm toch echt meesterlijk vinden.... wat een level zeg... echt meesterlijk spannend...
gister heeft mn vader een nieuwe tv besteld (hij gebruikte deze 20.1" met een losse tv tuner als normale tv) en ik heb hem het geld over geboekt voor het scherm.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:15 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb het vorige week nog eens gespeeld. Op de 20,1" TFT die ik ff geleend had van mn vader.
De tering, dat is echt gaaf op zo'n groot scherm.
Over 2 weken neem ik dat ding van hem over en dan begin ik weer helemaal opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |