Dat zou je kunnen uitleggen als het kind van een maagdelijke moeder die bij de 'eerste keer' zwanger geraakt is. Zo maar een gedachte...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:08 schreef julekes het volgende:
Inboorling.
Genegenheidquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:02 schreef Georges het volgende:
Een simpel woord als 'lieverd' vind ik ook ontzettend mooi. Van alle woorden die genegenheid uitdrukken naar een persoon vind ik dit wel de beste.
Als ze voor 't eerst ingeboord is zeg maar.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Dat zou je kunnen uitleggen als het kind van een maagdelijke moeder die bij de 'eerste keer' zwanger geraakt is. Zo maar een gedachte...
Mooi woord. Andere suggestie: gelukzalig.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
schrander
ohwjah ook een goeie..bedoezeldquote:Op zondag 30 januari 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kutschurft?!? Scheer je weg, je hebt dit hele topic bezoedeld!
Moet je het wel goed schrijven natuurlijk!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:04 schreef Sanduhrr het volgende:
ohwjah ook een goeie..bedoezeld
wie zegt dat ik hetzelfde woord bedoel als jij..?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je het wel goed schrijven natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef iteejer het volgende:
... En uiteraard mijn favoriet waarmee ik lieden betitel die menen na het lezen van één middelbareschool boekje over wat voor onderwerp dan ook, menen de wereld ermee te kunnen verklaren: geëxalteerde neofiet
Dank je.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is wel héél Toon Hermans van je.
quote:Op zondag 30 januari 2005 18:45 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Genegenheid
Zwenken
Pittoresk
Mensenheugenis
Bedoel je niet, 'mordicus tegen'?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:16 schreef PM-girl het volgende:
Vandaag een aantal keren gehoord: hij is mordisch tegen. Dit roept bij mij een beeldspraak op!
uhm, jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |