inderdaad, een string gaat me dan een beetje ver, misschien voor de grap een keer om mijn vriendin te pesten maar om dat nou echt te gaan dragen..quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:48 schreef NehcslowZ het volgende:
een string ? serieus wtf?Een (strakke) boxer, onderbroek gewoon. We hebben vrouwen voor lingerie..
vind ik ook niet veel bijzonder, en dat is dan ook het enige merk.. verder allemaal hetzelfde modelquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:17 schreef laidback het volgende:
bjorn borg
Check, maar dan van de H&Mquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
een wat strakke boxer
je hebt zoveel verschillende tegenwoordig, met kleuren, motiefjes, wat spannende stofjes enzo
ik heb laatst bij de zeeman []
hele leuke gezien, zwarte, van een hele gladde stof, lekker strak, met aan de zijkant doorzichtige streepjes. erg leuk!
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:17 schreef laidback het volgende:
bjorn borg
Flauwekul. 'k Ben ze nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:09 schreef Speth het volgende:
http://www.string-emil.de
Strings voor mannen is gay. Dus tenzij je tot dat deel van de bevolking hoort lijkt het me een ongepaste keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |