Omdat ik er eigenlijk nog maar één keer last van heb gehad, ben ik er nog niet naar op zoek gegaan, maar volgens mij moet er een mogelijkheid zijn om alle knoppen achterop de S1 tijdelijk buiten gevecht te stellen. Alleen moet ik daarvoor de fucking manual lezen, en daar he'k doorgaans weinig zin anquote:Op zondag 30 januari 2005 16:02 schreef Fixers het volgende:
[..]
Doet canon niet een firmware update maken ofzo. Bowie en Sok zullen echt niet de enigen zijn met dit probleem. Lijkt me toch eenvoudig om het knopje alleen te laten werken als er tegelijk een ander knoppie ingedrukt wordt.

firmware update voor canon camera'svind je hier:quote:Op zondag 30 januari 2005 16:02 schreef Fixers het volgende:
[..]
Doet canon niet een firmware update maken ofzo. Bowie en Sok zullen echt niet de enigen zijn met dit probleem. Lijkt me toch eenvoudig om het knopje alleen te laten werken als er tegelijk een ander knoppie ingedrukt wordt.

quote:Op zondag 30 januari 2005 18:07 schreef Rewimo het volgende:
Speciaal voor PdeHoog![]()
Wacht houden Buckingham Palace horrorbaan

Die van 2005quote:Op zondag 30 januari 2005 22:32 schreef Oceanonix het volgende:
Die van 2004 of 2003?

quote:Op zondag 30 januari 2005 22:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die van 2005. Pdehoog is zijn tijd ver vooruit

hehehehequote:Op zondag 30 januari 2005 22:38 schreef Rewimo het volgende:
VerstandigHier zijn de slingers net weg. Ach ik was 25 dagen geleden jarig dus waar hebben we het over

Ja gezellig zo'n naaldloze dode boom in kamerquote:Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
hehehehe
Ach...waar hebben we het idd over. Het stond eigenlijk best wel gezellig

Geeft nog echt die studentensfeerquote:Op zondag 30 januari 2005 22:59 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ja gezellig zo'n naaldloze dode boom in kamer![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |