Oh ik zie mezelf wel als vrij productiefquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:58 schreef Borelius het volgende:
We waren geëindigd met dit bericht:
De slowchat gaat wel erg slow, Bowie al naar bed en Xilantof afwezig? Dan schiet het niet op.
Oudste 15jaarquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:21 schreef Borelius het volgende:
Leuk Stil, hoe oud zijn ze?
Ze hadden last van de zon, en ze moesten verplicht voor de camera ivm fotocursus.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:36 schreef Rewimo het volgende:
En hebben ze altijd hun ogen dicht?
Leuke meiden hoor!Iets te oud voor Christan vrees ik
Ik ben niet heel vroeg met kinderen begonnen, dus dan weet je ook dat ik bij de oudjes van fok hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:44 schreef Borelius het volgende:
En veel te jong voor mijn zoon (31), maar die heeft al een relatie, dus dat gaat toch niet. Mijn dochter wordt over een tijdje 25, er zijn hier vele fokkers die beide leeftijden niet eens halen, en dat zijn dan mijn kinderen, wordt ik soms een beetje ouder?
quote:
*Vinger opsteektquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:44 schreef Borelius het volgende:
En veel te jong voor mijn zoon (31), maar die heeft al een relatie, dus dat gaat toch niet. Mijn dochter wordt over een tijdje 25, er zijn hier vele fokkers die beide leeftijden niet eens halen, en dat zijn dan mijn kinderen, wordt ik soms een beetje ouder?
Nu ze toch aan die verplichting beginnen te wennen, en jij ontzettend leergierig bent qua fotografie, lijkt het me wel een strak idee om ze bij de eerstvolgende portretmeet in te schakelenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:48 schreef stil het volgende:
[..]
Ze hadden last van de zon, en ze moesten verplicht voor de camera ivm fotocursus.
Ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Vinger opsteekt
O wacht, ik ben al bezet
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:55 schreef Borelius in een vorig topic:
De slowchat gaat wel erg slow, Bowie al naar bed en Xilantof afwezig? Dan schiet het niet op.
Je bent al ijverig aan het werven Ouwesokquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nu ze toch aan die verplichting beginnen te wennen, en jij ontzettend leergierig bent qua fotografie, lijkt het me wel een strak idee om ze bij de eerstvolgende portretmeet in te schakelen. Halen ze gelijk geen rottigheid uit als jij gaat fotograferen
![]()
Vorig jaar was het zo ongeveer het lastigste om een paar gewillige slachtoffers te vinden voor een portretmeet. Uiteindelijk kwam toen alles goed, maar voor de volgende wil ik toch als eerste beginnen met het onderwerp. Locaties kun je desnoods daags ervoor nog vinden, deelnemers desgewenst om een uur of 1 's nachts, maar modellenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent al ijverig aan het werven Ouwesok
Toen met Burgers moest ik volgens mij naar het Arrow Rock Festival, mijn gitaarheld Joe Satriani bekijken en beluisterenquote:
We kunnen natuurlijk ook zelf modellerenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zo ongeveer het lastigste om een paar gewillige slachtoffers te vinden voor een portretmeet. Uiteindelijk kwam toen alles goed, maar voor de volgende wil ik toch als eerste beginnen met het onderwerp. Locaties kun je desnoods daags ervoor nog vinden, deelnemers desgewenst om een uur of 1 's nachts, maar modellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |