Vanavond eerste uitzending, 20:30 Yorin.quote:Programma waarin ordinaire meiden worden omgetoverd tot echte dames. De meisjes zijn grof in de mond en hebben ook veel moeite om zich aan te passen aan de chique Engelse cultuur.
Na een intensieve training mogen de meiden zich presenteren op een societyfeest. Kunnen ze iedereen voor de gek houden?
Omdat dat er geil uit ziet. Gok ik.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:03 schreef existenz het volgende:
Waarom zit die rechtse in het zwart aan de tieten van die met dat groen/witte shirt....
Omdat het Engelse dellen zijn....quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:03 schreef existenz het volgende:
Waarom zit die rechtse in het zwart aan de tieten van die met dat groen/witte shirt....
Ik ken genoeg Engelsen en dat zijn echt geen leuke meiden......................... goedkope snollen zijn het!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen ze dus van leuke meiden veranderen in saaie trutjes? Lijkt me geen leuk programma.
Ik ken ook genoeg Engelse meiden en dat is altijd de grootste pret. 'Goedkope snollen" slaat natuurlijk weer nergens op, maar het schijnt een coole uitdrukking te zijn ofzo. Ze zijn misschien net zoals jongens. Belachelijk hè !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:07 schreef bloodymary het volgende:
Ik ken genoeg Engelsen en dat zijn echt geen leuke meiden......................... goedkope snollen zijn het!
Je moet die meiden toch wat te doen geven? En een echte dame leert daar natuurlijk geen echt vakquote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
Ben je in Engeland pas een dame als je kunt bloemschikken? Ik vond het wel een erg achterhaald beeld van een dame
Echt waar? Gaan jongens echt in een weekend met drie verschillende meiden naar bed zonder hun pik tussendoor te wassen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg Engelse meiden en dat is altijd de grootste pret. 'Goedkope snollen" slaat natuurlijk weer nergens op, maar het schijnt een coole uitdrukking te zijn ofzo. Ze zijn misschien net zoals jongens. Belachelijk hè !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |