Uhm, nee dank je.quote:
Je hoeft er niet heenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, nee dank je.
Ze stonden er vorig jaar en ik heb nog nooit zo'n baggerband gezien. Wat was dat allerjezust slecht.
emo is het zeker niet, maar er komen wel emo's op afquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:15 schreef MindlessSelfIndulgence het volgende:
MSI is bekender en emo geworden,
jammer.
Doe mij maar de oldskool, of gewoon niks.
Lowlands? Jawel, daar moet ik sowieso heen.quote:
emo :/ sumg. jessey is ook achter muziek gekomen zeg! hahaaaaa.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:15 schreef MindlessSelfIndulgence het volgende:
MSI is bekender en emo geworden,
jammer.
Doe mij maar de oldskool, of gewoon niks.
precies!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
emo is het zeker niet, maar er komen wel emo's op af
je hoeft niet naar de band te gaan = =;;quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lowlands? Jawel, daar moet ik sowieso heen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:23 schreef Crientj het volgende:
Shut me up!![]()
Ken niet meer nummers van ze; maar als ik het zo doorlees moet ik eens gaan kijken of ik meer kan vinden. ;o
Dat maakt hun optreden van vorig jaar op Lowlands er heus niet beter op hoor want objectief gezien was het gewoon ontzettend slecht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Helenamus het volgende:
je hoeft niet naar de band te gaan = =;;
ik bedoel wat jij nie leuk vind kunne andere nog wel leuk vinden
quote:/noob!
dat maakt tog niet uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wou dat ik mensen kende die het ook leuk vinden,
Helaas niet.
Mja, vind het toch echt 10x leuker met iemand drbij,quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef Helenamus het volgende:
[..]
dat maakt tog niet uit!
als je in je eentje kunt rocke ook leuk tog !
Je kent mijn muziek lijstje? Dus dan zie je dat er alleen bands & nummers uit jaren 60 en 70 inzittenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Helenamus het volgende:
emo :/ sumg. jessey is ook achter muziek gekomen zeg! hahaaaaa.
nou jessey! oldskool is t bij jouw zeker niet altijd! want ik ken jouw muziek lijst meisje ;')
lol, je hebt vast ook nog wel D&B erop zitten etc. en thja. dan staan er niet alleen' muziekjes uit de jaren 60's en 70'squote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef MindlessSelfIndulgence het volgende:
[..]
Je kent mijn muziek lijstje? Dus dan zie je dat er alleen bands & nummers uit jaren 60 en 70 inzitten
als dat geen oldskool meer is, dan weet ik 't ook nietmeer?
Ik luister haast niet naar de hedendaagse muziek meer,
uitzondering voor The Kooks & MGMT.
Heb al mijn MSI muziek weggeflikkerd, al 'n tijdje, meer geheugen over voor de echte bands
zoals The Beatles, The Who etc. Mijn MSI tijden zijn gekomen, en gegaan. R.I.P
Ik ga trouwens eerst 's een nieuw nickname aan maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |