Regelrecht OP mijn verjaardag.quote:
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:11 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ze super graag een keer zien, heb nu al 2 concerten van ze moeten missen
dat ging ik vorige keer alquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:35 schreef Litso het volgende:
Oh, en deze keer ga ik met Jimmy op de foto
Over 10 dagen staan ze ook op polsslag in België. Word het druk met fokkers vanavond?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:40 schreef Litso het volgende:
Jammer.. maar ze komen vast nog een keer langs
Geen Fok! shirt gezien helaas. Mooi concert, dat was 't zekerquote:Op woensdag 9 april 2008 16:09 schreef Litso het volgende:
Geen idee. Ik ben te herkennen aan mijn krullen en FOK!shirt, dus voel je vrij een instant meeting te organizeren. Mits je een biertje meeneemt
Ach, dat volk hoort erbij iddquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Geen Fok! shirt gezien helaas. Mooi concert, dat was 't zekeralleen jammer het overweldigende aantal de 13 jarige emootjes maar dat was te verwachtten. Ik heb genoten
.
Ella bandita waarschuwde er nog voorquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik krijg die piep niet uit mijn kop. Tering het geluid stond hard. Verder was het wel cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |