quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Ik ga ook wel misschien der heen![]()
MSI
En Chips, als je nou gewoon zegt: Ik ga bij wat maten studeren ofzo.
En donderdag dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:53 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
zeg dan: we hebben een feestje van school en dat duurt tot laat. daarom hebben we vrijdag vrij. en dan spijbel je
Dat mocht ik dan vorige x wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
stelletje mietjes gweoon keihard knalle en de dag derna met je gare kop op school zitten
Ik ga dan niet meer naar school hoor, moet eerst nog 3 a 4 uur treinen voor ik weer in Friesland benquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
stelletje mietjes gweoon keihard knalle en de dag derna met je gare kop op school zitten
Jij al wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef Litso het volgende:
Goddomme wat ben ik blij dat ik 22 ben en al een paar jaar op mezelf woon
Ja oke dan begrijp ik hetquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga dan niet meer naar school hoor, moet eerst nog 3 a 4 uur treinen voor ik weer in Friesland ben
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:33 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
[..]
Ja oke dan begrijp ik hetVoor mij is het 1 uur treinen en 1,5 uur fietsen dus ik red het makkelijk
Waar woon je dan in Groningen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik woon in Groningen.
Ik moet dan ook 3 á 4 uur treinen.!
*Is gisteren teruggekomen uit Zwijndrecht, voor de 2e keer.![]()
In de stad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.
[..]
Waar woon je dan in Groningen?
Ik niet, met fietsen ben je tenminste nog bezig (calorieeen verbranden! hequote:Op woensdag 2 januari 2008 16:56 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Nou ik zit liever 4 uur in de trein (lekker slapen haha) en 1 uur trein en 1,5 uur fietsen. Vooral nu het zo koud is.
is dat ook 3 a 4 uur ja? Dacht altijd dat ;t minder was.. :\quote:
ik slaap altijd in de trein. handig! want dan hoef je dat thuis minder te doen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, met fietsen ben je tenminste nog bezig (calorieeen verbranden! he) in de trein zit je alleen maar.. Saai! ;p
[..]
is dat ook 3 a 4 uur ja? Dacht altijd dat ;t minder was.. :\
Ja.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, met fietsen ben je tenminste nog bezig (calorieeen verbranden! he) in de trein zit je alleen maar.. Saai! ;p
[..]
is dat ook 3 a 4 uur ja? Dacht altijd dat ;t minder was.. :\
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |