eiwit? komt komt dat nou op je lenzen? En over oogcorrectie heb ik al over nagedacht maar ik durf dat niet aan. De gedachte dat als iets fout gaat en blind raak is een te grote risico voor mij om te nemen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:26 schreef C4D het volgende:
Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn dat ik mijn lenzen na verloop van tijd weg kan gooien. Dit omdat mijn ogen na een tijdje beginnen te irriteren en ik dan alleen maar eiwit op mijn lenzen krijg wat er lastig af te halen is. Vandaar dat ik persoonlijk altijd voor maandlenzen zal blijven gaan (of een oogcorrectie maar dat lis weer een heel ander verhaal).
Beter nog: je krijgt 6 setjes lenzen mee naar huis en hebt dus meteen een nieuw paar.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:20 schreef animuz1 het volgende:
Wat ik me kan voorstellen waarom mensen maandlenzen pakken is dat als je ze kwijt raakt, binnen een maand weer nieuwe krijgt.
hans anders.. maar ze zitten zo moeilijk te doen met de afspraak, kan pas om de 2 weken terecht en alleen op woensdag, precies de dag waar ik op school belangrijke dingen moet doen. Misschien kijk ik wel bij een concurrent van hans. Btw over de prijs zit ik er niet zo mee, of het nou 10 euro duurder is of niet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:43 schreef Radjesh het volgende:
* Radjesh wilt ook lenzen gaan nemen...
TS, waar wil jij je lenzen kopen, 45 voor 6 paar lijkt mij niet zo prijzig
Maandlenzen moet je zeker wel bijhouden als je graag het zicht in beide ogen wilt behouden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:35 schreef wonko het volgende:
Zijn meer topics over.
En maandlenzen krijg je niet per maand maar per half jaar. 6 paar dus.
En maandlenzen hoef je niet bij te houden. Stop ze in een goede vloeisstof die ook nog schoonmaakt en je bent helemaal klaar. Allleen in en uitdoen moet je zelf doen.
Wat versta je onder bijhouden?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maandlenzen moet je zeker wel bijhouden als je graag het zicht in beide ogen wilt behouden.
Met bijhouden bedoel ik goed schoonmaken en zorgen dat je handen ook goed schoon zijn als je ze inzet/schoonmaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:51 schreef animuz1 het volgende:
[..]
Wat versta je onder bijhouden?
Ik heb me niet erg verdiept in lenzen dus moet nog veel te weten komen.
Ik kreeg zo een vrouw aan de telefoon die vroeg of ik een cylinder had ofzoiets dergelijks.
Is dat niet dat je bijziend en verziend bent ofzo?
Niet dus.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En een cilinder zorgt er geloof ik voor dat je een grotere sterkte in een dunnere oppervlakte kwijt kunt.
Inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |