Nee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik in me eentje aan het F5'en was![]()
Je F5-ed niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:05 schreef Chielus het volgende:
Ik heb ondertussen een hele f5 vinger, maar volgens mij is de Winnaar van de vorige vraag al een tijdje kwijt dus zullen we maar door gaan met een nieuwe vraag,?
Ik zou het vliegtuig nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:08 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ben onze reis naar Egypte aan het uitstippelen...
quote:
Dat is goedquote:
Richard Dreyfuss?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:06 schreef Jeroenus het volgende:
Ik zal wel ff een nieuwe vraag posten:
Over welke film heb ik het al ik de volgende acteurs/actrices neerzet (eerste letter voornaam/achternaam)
RD
CS
JF
HK
LH
AB
Taxi Driverquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:06 schreef Jeroenus het volgende:
Ik zal wel ff een nieuwe vraag posten:
Over welke film heb ik het al ik de volgende acteurs/actrices neerzet (eerste letter voornaam/achternaam)
RD
CS
JF
HK
LH
AB
Wie is RD dan?quote:
Dan zou het te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Wie is RD dan?
En voordat je een bekende naam roept... het moet RDN zijn...![]()
Dan zou de vraag gewoon fout zijn...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan zou het te makkelijk zijn
Ja idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan zou de vraag gewoon fout zijn...![]()
Die had ik je willen gunnen als je zelf zei dat de vraag fout was....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja idd.
.........
Ik zou eigenlijk 2 punten moeten krijgen voor het "goede" antwoord geven bij een "verkeerde" vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |