zeker waar maar als je er vaker dan eens heen gaat dan merk je dat ze elke avond het zelfde draaien. zelfs in dezelfde volgordequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
st trop
Ja. Op de foto's ziet het er mooier uit dan in werkelijkheid. Het eten is niet je van het en kent weinig variatie (patat + groenten + vlees). Het is wel lekker dicht bij het strand (+/- 500 meter).quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef wendyiscool het volgende:
Iemand hier wel eens geweest?
xaine sunquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:59 schreef paultjuhhh het volgende:
ziet er trouwens mooi uit dat hotel ik was in hotel eeeh
ben het ff kwijt , hij zat in ieder geval wel aan de uitgaansstraat
ohja !quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
xaine sun
[Centraal] Lloret de Mar 2005 trouwens
wat dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohja !
pas wel op voor liftenstampers
WaterWorld is leuk maar veel te druk. Je staat soms een half uur te wachten voor een atractie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:24 schreef Dream_On het volgende:
Ja, ik ga ook over 2 weekjes!Ik ga met Peter Langhout naar hotel San Juan ofso! Iemand daar ervaringen mee?
Btw iemand al bij WaterWorld daar geweest? Is dat wat?
Lloret!![]()
Je zult wel Don Juan bedoelen. Heel groot hotel, was prima te doen, maar ik was er wel 5 jaar geleden. Eten was iig niet te vreten destijdsquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:24 schreef Dream_On het volgende:
Ja, ik ga ook over 2 weekjes!Ik ga met Peter Langhout naar hotel San Juan ofso! Iemand daar ervaringen mee?
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:54 schreef Zwansen het volgende:
NIET AAN DE BEACHPARTIJ MEEDOEN! AFZETTERS!
Volgens mij is het eten nergens te vreten in de hotels.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:18 schreef Jape het volgende:
[..]
Je zult wel Don Juan bedoelen. Heel groot hotel, was prima te doen, maar ik was er wel 5 jaar geleden. Eten was iig niet te vreten destijds
Het standaard bedrag, 50 euro?quote:
Had ik nou net ergens gelezen 'de hele dag door gratis sangria". Mrja, zolang de voorraad strekt zker!quote:
dat zal jij niet wetenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
wat dan?
ik ga dit jaar! wat zijn liftenstampers?
Waarom niet? Wij hebben er ook aan mee gedaan en ik vond het geld meer dan waard. Hele dag Bier, Cola, Sinas, Water en Sangria gratis te drinken. Ook de hele dag hamburgers gratis en op de helft van de dag ook nog eens broodje bokworst en broodjes frikadel. Je bent de hele dag op het strand daar en je kunt zo vaak als je wilt op de banaan of de flyfish mee. De flyfish was erg gaaf. Ook kun je een eind mee met een speedbood. Voor de rest zijn er wel leuke spelletjes georganiseerd, zoals de sangria race.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:54 schreef Zwansen het volgende:
NIET AAN DE BEACHPARTIJ MEEDOEN! AFZETTERS!
Ja op een strand van 50m lang met 100 man liggen....quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:45 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waarom niet? Wij hebben er ook aan mee gedaan en ik vond het geld meer dan waard. Hele dag Bier, Cola, Sinas, Water en Sangria gratis te drinken. Ook de hele dag hamburgers gratis en op de helft van de dag ook nog eens broodje bokworst en broodjes frikadel. Je bent de hele dag op het strand daar en je kunt zo vaak als je wilt op de banaan of de flyfish mee. De flyfish was erg gaaf. Ook kun je een eind mee met een speedbood. Voor de rest zijn er wel leuke spelletjes georganiseerd, zoals de sangria race.
Een aanrader![]()
Heb je dat dan via een reisorganisatie geboekt? Wij hebben het bij zo'n hokje op de boulevard geregeld en dat kostte 42 euro pp. Het strandje was inderdaad druk, maar niet drukker dan het strand op lloret zelf. Daar lag je ook met je hoofd in de tenen van je buurman.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het standaard bedrag, 50 euro?
Maar het is bier uit plastic bekertjes drinken op een klein strandje met teveel mensen. Ja en cola en sinas. En hamburgers... En 1 fles Sangria voor 40 man...
Sangria, daar hadden ze 1 zo'n ding van en daar gingen ze mee rond. Gingen ze bij iedereen 1 slok in je mond gieten...quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:12 schreef gfree het volgende:
[..]
Heb je dat dan via een reisorganisatie geboekt? Wij hebben het bij zo'n hokje op de boulevard geregeld en dat kostte 42 euro pp. Het strandje was inderdaad druk, maar niet drukker dan het strand op lloret zelf. Daar lag je ook met je hoofd in de tenen van je buurman.
Sangria kwam toch gewoon uit de tap?
Was de tap zeker leeg.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sangria, daar hadden ze 1 zo'n ding van en daar gingen ze mee rond. Gingen ze bij iedereen 1 slok in je mond gieten...
Ja toen ik er was ben ik op zo'n banaan geweest en op van die banden, vond er persoonlijk niet zo heel veel aan, als je van die banaan afpleurde was de kans groot dat jouw voet in het gezicht van een persoon kwam die voor of achter je zat, maar dat moet je gewoon op het strand bij zo'n tentje vragen wat het kost enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:53 schreef Dream_On het volgende:
Mgoed... Kun je ook op de banaan, zonder dat je naar zo'n beach party gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |