Die truc werkt na de laatste update niet meer.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:25 schreef wimmel_1 het volgende:
Mwah... beter een bijgewerkt systeem dan.........
ga in Internet Explorer naar "Extra" -> "Internet - Optie's" -> tabblad "programma's" -> knopje "Invoegtoepassingen beheren...". ..... daar ff "Windows Genuine Validation Tool" op "uitgeschakeld" zetten. Probeer die vorige link van me dan nog maar eens .
Het dowloaden ging prima, maar bij het installeren gaf ie deze foutmelding:quote:Op zondag 5 maart 2006 00:57 schreef wimmel_1 het volgende:
Klikje installeerd wel, dus ?
Wél ff zelf de goede taal selecteren....
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
oftewel je heb een illegale windows!
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:46 schreef _Vampierheks_ het volgende:
ik geloof dat de meeste mensen hier op Fok! een legale versie van hun besturingssysteem hebben...
omdat je die ook heb?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:49 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Waarom doen de meesten hier dan zo schijnheilig door te zeggen, dat ik een illegale versie van Windows heb?
Kwestie van een dll vervangen.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
omdat je die ook heb?anders installerde die SP2 wel
goed wij hebben ook illegaal.. maar mijne updated netjesgeen gemier met validaties accepteert die gewoon *fluit*
Ik ben nu in staat om mijn emailadres te geven, ik wil weten hoe ik dat ook doe. Maarja dat mag je natuurlijk niet uitleggen op fok!quote:
die dll heb ik toch niet..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:58 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Ik ben nu in staat om mijn emailadres te geven, ik wil weten hoe ik dat ook doe. Maarja dat mag je natuurlijk niet uitleggen op fok!
Je LegitCheckControl.dll doet moeilijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:39 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Het dowloaden ging prima, maar bij het installeren gaf ie deze foutmelding:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |