abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24768878
Ik ben 25, en heb nu al behoorlijk veel grijs haar op m'n hoofd. Nou zou ik daar graag verandering in zien, en kwam onlangs op de site van www.justformen.com. Het schijnt dat dat spul waar ze voor adverteren alleen op de grijze haren inwerkt en de rest van je haar met rust laat.

Mijn vraag: is dat ook echt zo? Wie heeft ervaring met dit haarkleuringsproduct voor mannen? Ik heb namelijk geen zin om met een onnatuurlijk "blond" hoofd rond te lopen, ik wil gewoon dat alleen mijn grijze haren weer hun oorspronkelijke kleur (donkerblond) terugkrijgen.

Help een jonge grijsaard!
pi_24769752
Probeer t gewoon uit op een klein plukje van je haar (dus gewoon je eigen haar met grijs haar), en kijk of je niet-grijze haar ook meeverkleurt. Als t mislukt, heb je maar een klein plukje wat een beeetje anders gekleurd is, en als t goed lukt, kan je je hele hoofd doen..
(:
pi_24769961
ik zou het bij de kapper laten doen, ik heb als man zijnde ooit 1 keer mijn haar blond willen verven (puberteit ) en toen werd mijn hele kop oranje (toendertijd was het niet standaard om je haar in een vreemde kleur te verven).

Nooit, maar dan ook nooit meer gebruik ik die troep.
pi_24770049
Heb in 't verleden wel 's die Re-Nature van Schwarzkopf geprobeerd. Hetzelfde spul denk ik.
't Deed niet zoveel eigenlijk. .
pi_24780174
Ja, dat Re-Nature spul... is dat nog wel te koop? Hier wordt het niet bij de Etos noch het Kruidvat verkocht. Leek me ook wel een goede oplossing, bevat geen nare loodverbindingen zoals bijvoorbeeld Grecian Formula, en de herkleuring gaat heel geleidelijk, zodat het niet opvalt. Maar jij zegt dus dat het niet werkt... Damn it, waarom moet ik NU al grijs worden, kan dat niet minstens 10 jaar wachten? Ik ben 26 for God's sake, ik ben net uit de luiers!
pi_24780426
Nouja, je leest ook vaak op internet dat het wél werkt bij mensen... Misschien verschilt het van persoon tot persoon. Ik zag het eens staan in een regionale supermarkt in Enschede.
pi_24943110
Nou, vandaag toch maar de gok gewaagd en Just for Men nummer 2 (donkerblond tot lichtbruin) geprobeerd, en het werkt als een tierelier! M'n haar ziet er een stuk gezonder uit (minder dof), het grijs is zo goed als verdwenen (ik heb het voor de veiligheid niet zo lang laten zitten als staat voorgeschreven, de volgende keer zal het waarschijnlijk wel 100% dekken), en mijn eigen natuurlijke kleur is gewoon aanwezig (misschien ietsje meer benadrukt zelfs). En grote zucht van verlichting; ik hoef er dus niet oud uit te zien op mijn 26ste! Thank you Just for Men!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')