inkoppertjequote:
quote:
Dat viel nog best wel meequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat viel nog best wel mee
Ik noem het liever 'ad rem'
HA!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja...Ik heb al sinds 10.00 weekend. Tot dinsdag.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:56 schreef niksan het volgende:
[..]
HA!
Ik sinds gisteren 14:00 tot maandag 7 februari 11:00
Ik probeer wat te slettebakken hier, maar die conservatieve Showchatjes willen er niks van wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
Zijn jullie weer setjes aan het vormen hiero?![]()
Slettebakquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik probeer wat te slettebakken hier, maar die conservatieve Showchatjes willen er niks van weten
Er moet sowieso meer geslettebakt worden in de wereld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik probeer wat te slettebakken hier, maar die conservatieve Showchatjes willen er niks van weten
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef BVO het volgende:
Ben je nog uitgeweest Christine?
Dus die namen vallen allemaal afquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
Wat mij betreft alleen mensen uit SC..
Maar dan wel alleen die mensen die vaker dan 1 keer in de 3 weken online zijn zeg maar..
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:18 schreef Tania18 het volgende:
Zal ze leuk vinden, dat je als eerste aan haar denkt als we het over slettebakken hebben
Die mensen moeten juist meedoen, want die vallen als eerste afquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus die namen vallen allemaal af
En dan de mensen die hier wel vaak zijn maar echt pas zins kort?
Mensen zo als Elfje en woelie enzo?die zijn ook nog niet echt door member keuring heen of wel![]()
Wanneer begint mijn ontgroening nou eindelijk?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus die namen vallen allemaal af
En dan de mensen die hier wel vaak zijn maar echt pas zins kort?
Mensen zo als Elfje en woelie enzo?die zijn ook nog niet echt door member keuring heen of wel![]()
Aah maar hoe weet je dan dat aan het einde van de week dat persoon dat al die namen toegemailt krijgt eerlijk is en wel de juiste namen doorgeeftquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:26 schreef BVO het volgende:
Maar het hoofdidee is dus dit... Elke week ofzo, nomineert iedereen de twee users van wie 'ie afwil. Dat mail je dan ofzo naar iemand die het liefst niet meedoet (anders weet diegene alle stemmen sowieso enzo) De 3 met de meeste stemmen komen in de gevarenzone, waarna er een van hen wegmoet. Net zolang totdat er nog maar 3 ofzo over zijn, dan is de finale en is er een winnaar..
De vraag is alleen hoe je het verder in moet vullen enzo..
Een spelleider lijkt mij sowieso gewenst, in ieder geval voor het ontvangen van stemmen, maar ook eventueel voor 'extra leukigheidjes', mochten die nog bedacht worden. Dat moet dus een heeeel wijs en heeeel betrouwbaar persoon zijn!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:26 schreef BVO het volgende:
Maar het hoofdidee is dus dit... Elke week ofzo, nomineert iedereen de twee users van wie 'ie afwil. Dat mail je dan ofzo naar iemand die het liefst niet meedoet (anders weet diegene alle stemmen sowieso enzo) De 3 met de meeste stemmen komen in de gevarenzone, waarna er een van hen wegmoet. Net zolang totdat er nog maar 3 ofzo over zijn, dan is de finale en is er een winnaar..
De vraag is alleen hoe je het verder in moet vullen enzo..
Omdat de persoon die dat wordt uitgekozen wordt op betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah maar hoe weet je dan dat aan het einde van de week dat persoon dat al die namen toegemailt krijgt eerlijk is en wel de juiste namen doorgeeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |