Hoiquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:08 schreef Christine het volgende:Hoi mensen
Ik ben blij
jullie ook???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[serieus]quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens op zoek gaan naar werk. Ik heb ook een gebrek aan geld
Ik weet het niet.Voel me niet blij,maar ook niet super rot ofzo.Tis gewoon een saaie week.Gebeurt niet veel hier!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik was gisteren heel blij
Vandaag wat minder maar toch
Kan ik je soms wat blijer maken?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik was gisteren heel blij
Vandaag wat minder maar toch
Over 17 jaar ben je welkomquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan ik je soms wat blijer maken? [afbeelding]
Whehequote:Op donderdag 27 januari 2005 15:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Over 17 jaar ben je welkom [afbeelding]
Inderdaad jaquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe [afbeelding]'
Alrighty then. [afbeelding] Move over, Michelle Pfeiffer
Vertel, vertelquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[serieus]
Ik weet wel een baantje voor je in Utrecht![]()
[/serieus]
Je ging toch naar Barcelona?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:31 schreef bar_rel het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vnadaag me stage map gekregen![]()
Ik heb er echt zo geen zin in![]()
Ja maar ik moet eerst 10 weken in Nederland stage lopen..quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:31 schreef bar_rel het volgende:
Hoi![]()
Ik heb vnadaag me stage map gekregen![]()
Ik heb er echt zo geen zin in![]()
Arcee heeft een tijd geleden zulk soort lijstjes gemaakt op aanvraag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:53 schreef Orginial het volgende:
Is er niet zo`n lijst waar je kan zijn wie er het meeste hebben gepost in Showchat? Die was er toch altijd? Lijkt me erg leuk om te zien![]()
Gaat hij dat dan echt tellen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Arcee heeft een tijd geleden zulk soort lijstjes gemaakt op aanvraag.
Hij zal het wel niet handmatig doenquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gaat hij dat dan echt tellen?
Maar wel erg leuk
Nou, de KTSA-award ga je weer in de wacht slepen hoor.quote:
Was ook sarcastisch.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, de KTSA-award ga je weer in de wacht slepen hoor..
Ja, en de Paus is Islamitisch.quote:
Dat is niet waarquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en de Paus is Islamitisch..
Shok! is trouwens veel leuker dan SC op het moment!.
Iedereen is weer lekker aardig voor me.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Want hier hebben we niksanen Original
Als jij sarcastisch bent, ben ik ff ironisch bezig.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Iedereen is weer lekker aardig voor me.![]()
Wie zou er als eerste afvallen? Goh, mischien wel Orginialquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
Oh, aangezien een aantal mensen het SC Tournament wilden... misschien kunnen we het wel eerst in een andere variant doen.. (De BB variant, waarin er telkens iemand afvalt, ik noem maar wat).
Oke dan is het goed.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij sarcastisch bent, ben ik ff ironisch bezig.
Jij zou waarzegger moeten wordenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie zou er als eerste afvallen? Goh, mischien wel Orginial [afbeelding]
Wie weet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie zou er als eerste afvallen? Goh, mischien wel Orginial [afbeelding]
Jep vind ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie weet..
Enneh, Airelle.. Davenport moet winnen..
hoe had je dat in gedachten?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:23 schreef BVO het volgende:
Oh, aangezien een aantal mensen het SC Tournament wilden... misschien kunnen we het wel eerst in een andere variant doen.. (De BB variant, waarin er telkens iemand afvalt, ik noem maar wat).
Weet nog niet echt. Om de zoveel dagen nomineert iedereen 2 users, waarna er 1 van de 3 users die het vaakst genomineerd zijn afvalt.quote:
Wat was er in Auschwitz dan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb vandaag iets heel schokkends meegemaakt voor mij dan....
Ik zat in de bieb, ik hoorde een paar meisjes praten ik denk dat ze een jaar of 16 waren, nederlandse meisjes. Je kon in de bieb de herdenking van Auschwitz zien. Zegt dat ene meisje ( serieus) tegen dat andere meisje wat is dit....dat is meisje zegt weet ik veel... Een oude mevrouw zegt ja dit gaat over Auschwitz, zeggen alle twee die grietjes wat was er in Auschwitz dan>?????
ik was echt geshockeerd als geschiedenis docente als joods meisje OMG....goedenavond allemaal nog!
Stage lopen bij een bedrijf die levert aan drogisterij ketensquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:12 schreef Tania18 het volgende:
En wat ga je hier in Nederland doen dan? Of weet je dat nog niet?
PIquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop echt ten zeerstens dat je een geintje maakt....
dat ik heel hard kan huilend lachen
Gewoon doen danquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet nog niet echt. Om de zoveel dagen nomineert iedereen 2 users, waarna er 1 van de 3 users die het vaakst genomineerd zijn afvalt.. Net zo lang tot er nog maar een paar over zijn, dan is de finale en is er dus een winnaar. De populairste user dus, alleen dan op een andere manier gekozen. Eigenlijk pcies zoals BB dus.
Maar goed, het is maar een gedachtenkronkeltje van me hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |