abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24767507
Ik heb een MZ-n510 van sony te koop. Portable minidisc is dat dus.

uit topic van xdc ([TK] Sony NET-MD 510 Portable Player (Mp3 op Minidisk))
quote:
Snelle muziekoverdracht met 32-voudige snelheid van PC naar MD (5 min. muziek in 10 sec!)
Compatibel met MP3/WMA/WAV.
Eenvoudig muziekopnames beheren met SonicStage-software.
Bedieningsknop met 4 posities voor eenvoudige bewerking en bediening.

ATRAC TYPE-S DSP voor hoogwaardig opnemen en afspelen.
G-Protection

Zit een erg goed geluid in. Wordt geleverd met oplader voor batterij, usb-kabel en software. Zonder afstandsbediening/headphone, met officiële hoesje.

Vraagprijs 35euro, of doe een goed bod...
pi_24767552
Oh ja, er zit gewoon lp4 op natuurlijk waardoor er dus uren muziek op 1 minidisc passen.

reden verkoop: ik ben overgestapt naar Hi-Minidisc (1 gigabyte op 1 schijfje)
pi_24768032
huh is dit de mijne ? ik had hem verkocht aan snurk hoor
maar toch maar gratis kickje
pi_24768238
Nee, dit is niet de jouwe. Ik had alleen ff wat technische specs uit je topic gejat, dat bedoelde ik te zeggen.

Bedankt voor je kick iig
  woensdag 26 januari 2005 @ 22:14:01 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_24768274
Tags gezet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_24768523
was ik die vergeten joh

excusez moi.
pi_24769224
Geen a/b, maar kan ik er wel gewoon een koptelefoon met standaard jackplug op aansluiten? Mis je geen functionaliteiten zonder die a/b?
Hoe ziet ie er verder uit; beschadigingen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34118543
Inmiddels heb ik de a/b weer gevonden. Ook zonder de a/b heb je overigens volledige functionaliteit. En tevens de originele doos.

Een probleempje: Hij geeft maar geluid door 1 oortje. Zal wellicht makkelijk te verhelpen zijn, maar niet door een onhandig iemand als ik.

Oh ja, de originele oordopjes zitten er nu ook bij (zaten samen met de a/b in de doos nog.

Iemand interesse???

10 euro!!!
pi_34118966
Output is dus kapot?
Als ik wat opneem en stuur dat naar een computer doet ie t dan wel goed?
zo ja 7,50
pi_34119065
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef TSPO het volgende:
Output is dus kapot?
Als ik wat opneem en stuur dat naar een computer doet ie t dan wel goed?
zo ja 7,50
De uitwisseling via het programma sonic stage is prima. Ik heb toen straks nog ff 5 mp3's op een lege minidisc gezet, ter test.

Ik heb nooit iets opgenomen met de Minidiscspeler (ik gebruik altijd de net-recording-optie (via USB dus), dus weet niet hoe dat werkt. Maar ik ga er volledig vanuit dat dit gewoon in orde is.
pi_34123848
Ik geef je er 10 euro voor. En dan hopen dat ik het gerepareerd krijg. Waar kan ik je mailen?
pi_34138103
hcg.z apenstaart hotmail punt com
pi_34149706
Uve gut mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')