Rudi Falkenhagen heeft nog maar een paar maanden te leven.quote:De acteur Rudi Falkenhagen is op 71-jarige leeftijd overleden. Dat meldt Noordzee Showtime. Hij overleed aan de gevolgen van slokdarmkanker.
Falkenhagen was bekend door zijn rollen in De Fabriek en Pipo de clown.
quote:Acteur Rudi Falkenhagen overleden.
Acteur Rudi Falkenhagen is woensdag op 71-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van slokdarmkanker. Rond half 5 vanochtend stierf Rudi in de armen van zijn echtgenote Greetje.
Falkenhagen is vooral bekend van zijn rol als Snuf in ‘Pipo de Clown’ en de hoofdrol in de populaire TROS-televiesieserie ‘De Fabriek’.
Vorig jaar werd slokdarmkanker bij de acteur geconstateerd, maar hij besloot zich niet te behandelen. In De Telegraaf van 8 november 2004 zei hij hierover: “Gelijk de eerste seconde nadat ik het nieuws had gehoord, besloot ik voor mezelf niet hevig aan me te laten sleutelen", zegt Falkenhagen, een sigaret opstekend. "Jawel, ik kon behandeld worden, maar daar had ik geen trek in. Bovendien zou dat nauwelijks resultaat gegeven hebben. Dat zou een operatie worden van negen uur, met slechts dertig procent kans van slagen. En dan nog is de kans heel groot dat er daarbuiten uitzaaiingen gevonden worden. Dan krijg je nog de ellende van zo'n allesverterende en slopende chemokuur waar je doodziek en beroerd van wordt.”
Rudi Falkenberg laat een vrouw, een volwassen zoon en dochter, en een kleinkind achter.
Yep.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Speelde hij ook geen cipier in 'Laat maar zitten'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |