FOK!forum / Digital Corner / Probleem met helpdesk.
HTT-Thalanwoensdag 26 januari 2005 @ 14:39
Ik heb een hoop problemen gehad, eerst met mijn eigen pc, (waterkoeling en video enzo) toen met mijn dell laptop, (geheugen, video en geluids drivers) toen met de acer laptop, (videodriverprobleem) en nu de laptop van mijn vriendin.

Nu vind ik het zonde dat ik daar zoveel uren werk in heb gestoken en ga steken om het allemaal op te lossen, en voor niets gaat de zon op. Daarom zou ik graag gewoon een uurtarief rekenen voor al die reparaties, maar ik kan mijn uurtarief niet betalen

Wat moet ik nu doen?
Knarfwoensdag 26 januari 2005 @ 14:42
Stuur je kleinere ik, die goedkoper is????
Stievuswoensdag 26 januari 2005 @ 14:51
helder licht award? doe eens het licht aan, wordt wakker en reken jezelf met korting
Cerbiewoensdag 26 januari 2005 @ 14:51
Verhuizen naar ONZ, daar zijn de uurtarieven lager
HTT-Thalanwoensdag 26 januari 2005 @ 14:54
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:51 schreef Stievus het volgende:
helder licht award? doe eens het licht aan, wordt wakker en reken jezelf met korting
En wat is een goed kortingstarief voor een moeilijke, maar reguliere klant? Ik zou graag 50% willen bedingen, maar dat vind ik te weinig en dan verdien ik niet genoeg
ViPeRIIwoensdag 26 januari 2005 @ 15:08
HTT, even een vraagje hoor, maar je wilt dus een rekening sturen naar je eigen vriendin? Of is het een vriendin? of wil je dat naar dell sturen?
Lucillewoensdag 26 januari 2005 @ 15:10
bagger