je was je snoepjes vergeten denk ik: dode vogeltje is pas volgende week!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
het was de leukste uitzending van deze week [ tot nu toe want morgen krijgen het dode vogeltje van Lizzy], maar dat zegt nog niet echt veel.
klinkt wel lollig allemaal...quote:er waren wat grappige dingetjes.
Renee liet zich leuk afbekken door iedereen die ze tegenkwam
ik moest lachen om JP en pa Isarin maar ik weet niet meer waarom
Kyra had na een hoop geschreeuw eindelijk weer eens een leuke scene: ze zat met Chris vast in de lift [ defect dus]
en Chris werd helemaal gek omdat hij op dat moment bezig was pa Isarin te vermoorden met een overdosis medicijnen.
Kyra dacht dat Chris claustrofobisch was en moest daar eigenlijk wel een beetje om lachen
was leuk gedaan.
Aram van de Rest heeft hier meegelezen want hij had ineens een serie nieuwe smoelen in de aanbieding:)
ik heb het gisteren gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
je was je snoepjes vergeten denk ik: dode vogeltje is pas volgende week!
[..]
klinkt wel lollig allemaal...
nah ja als ik vandaag na 't werk heeeeel hard naar huis scheur
kan ik waarschijnlijk net de laatste minuutjes meepakken
ai, ik had me er zo op veheugd.......quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:02 schreef babette21 het volgende:
je was je snoepjes vergeten denk ik: dode vogeltje is pas volgende week!
ik zou me er niet voor gaan haasten.quote:klinkt wel lollig allemaal...
nah ja als ik vandaag na 't werk heeeeel hard naar huis scheur
kan ik waarschijnlijk net de laatste minuutjes meepakken
Dan alleen van het eerste seizoen ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb geen 30 GB webspace... en ik wil de jongens van Het Net geen muisarm bezorgen.
ik dacht dat we jou inmiddels hadden afgericht.... niet zo zeuren aub...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:10 schreef Orginial het volgende:
Dan alleen van het eerste seizoen ofzo?![]()
Zou gewoon erg graag zien hoe bijvoorbeeld het huis van Aafke en Ed in de afgelopen jaren is veranderd.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat we jou inmiddels hadden afgericht.... niet zo zeuren aub...
Het huis van Ed is inmiddels in rook opgegaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:00 schreef Orginial het volgende:
Zou gewoon erg graag zien hoe bijvoorbeeld het huis van Aafke en Ed in de afgelopen jaren is veranderd.![]()
ja...jammer genoeg wel...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het huis van Ed is inmiddels in rook opgegaan.
Dat is me ontgaan, maar ik ben helemaal voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:26 schreef Wup het volgende:
nog een detail gisteren: Chris noemde Duynstee...
hij werkt dus nog steeds [onzichtbaar maar toch...] in het ziekenhuis
dat lijkt me wel een leuke tegenstander [of partner in crime] voor Chris,
voor iedereen eigenlijk wel , dus terug met hem
Komen er behalve Antonie trouwens nog meer nieuwkomers?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat is me ontgaan, maar ik ben helemaal voor.
Die twee zijn tenminste aan elkaar gewaagd... en laten we Stijn maar zo spoedig mogelijk vergeten.![]()
de moeder van Kyra volgende week, ben benieuwd wie dat gaat spelenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Komen er behalve Antonie trouwens nog meer nieuwkomers?![]()
Volgens mij had je gelijk met Gerda... Eerder zagen we al Elvan (Elif), volgende week horen we dat het dode vogeltje Pino heette... Lizzy gaat met haar fietsje verhuizen naar Sesamstraat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:45 schreef haagse_elfje het volgende:
de moeder van Kyra volgende week, ben benieuwd wie dat gaat spelen
wil jij niet zo lollig doen als ik stiekem op m'n werk een bezoekje aan Fok! breng?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij had je gelijk met Gerda... Eerder zagen we al Elvan (Elif), volgende week horen we dat het dode vogeltje Pino heette... Lizzy gaat met haar fietsje verhuizen naar Sesamstraat.![]()
volgens mij heb je dat laatst al eens verteld... of het was iemand anders... Hero Muller heeft een mooie tekenfilmstem.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:29 schreef babette21 het volgende:
wil jij niet zo lollig doen als ik stiekem op m'n werk een bezoekje aan Fok! breng?!
zo val ik nog door de mand........
wist je trouwens dat Hero Muller aka Cor de Zeeuw de stem van Koekiemonster doet?! is écht waar!!
De grote Tommy vergétenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
volgens mij heb je dat laatst al eens verteld... of het was iemand anders... Hero Muller heeft een mooie tekenfilmstem.
BTW: Ik was Tommie nog vergeten.![]()
en Frankquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:41 schreef Iwan1976 het volgende:
volgens mij heb je dat laatst al eens verteld... of het was iemand anders... Hero Muller heeft een mooie tekenfilmstem.
BTW: Ik was Tommie nog vergeten.![]()
Levi? Die's al van een jaar geleden ofzo...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:26 schreef Wup het volgende:
nog een detail gisteren: Chris noemde Duynstee...
hij werkt dus nog steeds [onzichtbaar maar toch...] in het ziekenhuis
dat lijkt me wel een leuke tegenstander [of partner in crime] voor Chris,
voor iedereen eigenlijk wel , dus terug met hem
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
Vroman en Duynstee... V&D....... moet 'n succesvolle combi kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |