Yolanthe's rol had ik al een beetje verwacht weinig talent weinig inhoud maar wel het kijkgenot en dat willen ze toch tegenwoordig....quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
'Overbodig' is misschien een betere kwalificatie.![]()
Kees, er ligt een man in de schacht! Waaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Marlon
Chris doet 'De Lift' nog 'ns dunnetjes over.![]()
De uitslag van mevrouw Poort moet nog komen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Iris geen HIV was erg voorspelbaar
Dat was toch het bloed van mevr. Poort????quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De uitslag van mevrouw Poort moet nog komen.
Ja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef soapie het volgende:
Dat was toch het bloed van mevr. Poort????
Ze is gewoon zo'n Jehovamalloot.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Waarom is Poortje dan zo bang voor die test.
Zegt die uberdoos Renee: "Ja maar dan weet ze dat haar kind sero-positief wordt geboren"
Ja, duhhhhhhhhhhhhhh.![]()
Ik dacht dat ze de uitslag van Iris' bloedtest hadden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef soapie het volgende:
Dat was toch het bloed van mevr. Poort????
En Anita Dendermonde dan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Zegt die uberdoos Renee: "Ja maar dan weet ze dat haar kind sero-positief wordt geboren"
Ja, duhhhhhhhhhhhhhh.![]()
weten we dat ook weerquote:Beste Babette,
We hebben het voor je nagetrokken bij het Art Department van ONM. Zij hebben dit schilderij gehaald bij het volgende adres:
Art Choices in Hoofddorp
023 5621619
Met vriendelijke groet,
Redactie ONM
nope niet echt Gyman is voorwaardelijk vrijquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
ik begrijp uit jullie verhalen dat Iris geen hiv heeft....
is er verder nog iets dat ik vandaag [niet] gemist heb.....????
LOL............ hoe verzinnen ze hetquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
Art Department van ONM
weten we meteen waar 't Bettina-schilderij vandaan komtquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
LOL............ hoe verzinnen ze het
ONM 27 januari 2005quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niks van dat gedoe met Chris en meneer Isarin. Kan iemand dat even uitleggen?
het was de leukste uitzending van deze week [ tot nu toe want morgen krijgen het dode vogeltje van Lizzy],quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
ik begrijp uit jullie verhalen dat Iris geen hiv heeft....
is er verder nog iets dat ik vandaag [niet] gemist heb.....????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |