Het is niet alleen het bedenken van zo'n fiets... Waar haal je in godsnaam zo'n lelijk kreng vandaan????quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
we krijgen al maanden van die bullshitlijntjes maar een maffe fiets voor Lizzy bedenken kunnen ze wel....
wat 'n aflopende zaak is het toch eigenlijk....
* Babetje heeft ernstig de slappe lach... tears included
Ik ook. Stiekem.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
M'n zoontje van 13 is verliefd op Yolanthe
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
ben ik de enige die zich ontzettend zit te ergeren aan dat luxaflex-gedoe....?!
misschien had joyce 'm nog in d'r schuurtje staan....quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:43 schreef soapie het volgende:
Waar haal je in godsnaam zo'n lelijk kreng vandaan????
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien had joyce 'm nog in d'r schuurtje staan....
als laatste herinnering aan haar circustijd....???
[afbeelding]
Het is tot nu toe allemaal erg saai in Brasilquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:52 schreef Wup het volgende:
Lizzy op die fiets was toch juist lollig?
ik hoop dat die jungletocht wat mooie beelden op gaat leveren want tot nu toe ontgaat het nut van dat tripje naar Brazilie me volkomen....
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef Wup het volgende:
[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/2004/2004_terugblik/2004-02-24_25_Claire-Ellen_uitrazen_001.avi]
ONM 24 & 25 februari 2004, Claire gaat even gezellig bij Ellen langs
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
misschien had joyce 'm nog in d'r schuurtje staan....
als laatste herinnering aan haar circustijd....???
ik moest denken aan een scene uit Meiden van de Wit waarin Angela Schijf een maf drankje had gedronken en steeds maar riep: ik ben versmurfd.........quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef Airelle het volgende:
Lizzy op de fiets was erg lachwekkend ja... die kleren.
Dit bewijst maar weer 'ns dat je niet helemaal naar Brazilië hoeft om de kijker te vermaken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:52 schreef Wup het volgende:
Lizzy op die fiets was toch juist lollig?
ik hoop dat die jungletocht wat mooie beelden op gaat leveren want tot nu toe ontgaat het nut van dat tripje naar Brazilie me volkomen....
OMG ,incl kunstwerk nog wel! Wanneer gaan we trouwen?!?quote:Claire-klassieker-filmpje gisteren beloofd aan Babette maar toen had Fok er weer eens geen zin meer in
haha hij's leuk!!!quote:Lizzy scheurt door de straten... (DO. 26-01-2005)
Beetje rondcrossen in zo'n buggy lijkt me dan nog wel lachen, maar verder heeft dat Brasil-gebeuren niks dan ergernis opgeleverd.......quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer 'ns dat je niet helemaal naar Brazilië hoeft om de kijker te vermaken.
jaaaaaaaa dat was ook zo vaag: ze was paars geworden en had 't steeds over smurfen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
ik moest denken aan een scene uit Meiden van de Wit waarin Angela Schijf een maf drankje had gedronken en steeds maar riep: ik ben versmurfd.........
it would have been..... *zucht*quote:Wup: Ik denk eerder dat Claire zwanger vertrekt en dat er op een dag een op miraculueze wijze ouder geworden puberende Claire 5 ling opduikt......
allemaal kleine Clairetjes, would'nt that be fun............
ja maar dat hadden ze toch ook in de woeste hooggebergten van Zandvoort of Scheveningen kunnen opnemen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:06 schreef soapie het volgende:
Beetje rondcrossen in zo'n buggy lijkt me dan nog wel lachen, maar verder heeft dat Brasil-gebeuren niks dan ergernis opgeleverd.......![]()
Dat Brazilie is totaal overbodig.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar dat hadden ze toch ook in de woeste hooggebergten van Zandvoort of Scheveningen kunnen opnemen?
ik ben wel voorstander van buitenopnamen maar waarom ze nou naar Brazilie moesten afreizen ...
die logica van waarom nou perse in Brazilie snap ik ook inderdaad nog niet helemaal!quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben wel voorstander van buitenopnamen maar waarom ze nou naar Brazilie moesten afreizen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |