quote:YVONNE
"Een aan lager wal geraakte vrouw met een zoontje die aan de rand van de samenleving leeft. Ze probeert het alleen te redden, maar gaat daar de mist mee in. Yvonne is nogal asociaal en grof in de mond, maar heeft toch goede bedoelingen. Daarbij maakt zij eerder een misstap dan dat ze het goed doet. Ze vecht voor een plek in de samenleving."
Dat was dossier Verhulst, dus dat is toch iets anders....quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat een waardeloze OP, die verwijst naar een dramaserie die de TROS in de jaren '80 heeft uitgezonden.![]()
Dat was inderdaad Dossier Verhulst, met in de hoofdrollen: Dolf de Vries als Oscar Verhulst, Pim Vosmaer als Peter de Koning en Rudi Falkenhagen als Henri Bolleman.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:37 schreef buzzer het volgende:
Dat was dossier Verhulst, dus dat is toch iets anders....
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:36 schreef pberends het volgende:
Slimmer OP, dan blinkt de volgende veel meer uit.
Ik moet opeens aan die Versatel reclame denken... met die duif.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:55 schreef babette21 het volgende:
uit de verhaaltjes, en ja het staat er echt:
vrijdag 4 feb. "Lizzy's vogeltje is dood"
ja wat hier verder aan toe te voegen?!......
ik aan Toonquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moet opeens aan die Versatel reclame denken... met die duif.![]()
ik hoor net dat ie vanochtend is overleden....quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad Dossier Verhulst, met in de hoofdrollen: Dolf de Vries als Oscar Verhulst, Pim Vosmaer als Peter de Koning en Rudi Falkenhagen als Henri Bolleman.![]()
Het wordt weer een typisch ONM weekje.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:57 schreef soapie het volgende:
[quote]Op woensdag 26 januari 2005 17:16 schreef babette21 het volgende:
Vooruitzichten ONM week 5:
Ik hoop dat Tara in het oerwoud achter blijft!!!![]()
Shirina's eerste werkdag???![]()
Een conflict tussen Marnix en Yilas is ook niet origineel meer!!!
En wie is Fons nou weer, is dat die van Mevr. Jansen????
Gaslek? Koolmonoxidevergiftiging?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:16 schreef babette21 het volgende:
Lizzy's vogeltje is dood. Ze kan niet vermoeden dat dit grote gevolgen zal hebben.
en dat ze vervolgens een bende wilde apen tegenkomt,quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:57 schreef soapie het volgende:
Ik hoop dat Tara in het oerwoud achter blijft!!!![]()
misschien gaat ze bij de sociale dienst aan de slag?! lekker uitkerinkjes regelen...quote:Shirina's eerste werkdag???
is dat al eerder voorgevallen dan?!quote:Een conflict tussen Marnix en Yilas is ook niet origineel meer!!!
dat vindt ik op zich wel 'n goeie gedachte, ik ging al meteen van 'n nieuwe uit...quote:En wie is Fons nou weer, is dat die van Mevr. Jansen????
Preciesquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
en dat ze vervolgens een bende wilde apen tegenkomt,
die haar in een riviertje vol vleesetende visjes gooien.....
Zou kunnen ja, in het Bea heb ik haar ook nog niet veel zien doen!!!!!quote:misschien gaat ze bij de sociale dienst aan de slag?! lekker uitkerinkjes regelen...
quote:is dat al eerder voorgevallen dan?!
quote:[afbeelding]
of is het soms.....???
Dat kun je die beesten niet aandoen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
en dat ze vervolgens een bende wilde apen tegenkomt,
die haar in een riviertje vol vleesetende visjes gooien.....
haha, ze hebben dus toch nog humor daar.........quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:55 schreef babette21 het volgende:
uit de verhaaltjes, en ja het staat er echt:
vrijdag 4 feb. "Lizzy's vogeltje is dood"
ja wat hier verder aan toe te voegen?!......
die heeft Iwan vorige week al geplaatst...quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:25 schreef Wup het volgende:
haha, ze hebben dus toch nog humor daar.........
* Wup verheugt zich op de screenshots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |