abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24757719
Hoi ik las dat er hoezen bestaan die het huismijten lastig maken in bijvoorbeeld bedden te blijven leven.

Iemand ervaring met die hoezen? En wat kosten ze en waar zijn die te koop?
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_24757996
Waarom zou je dat willen?
Je weet wel zo'n rariteitenkabinet van de Ikea. Zelf inmekaar zetten. Rariteiten apart verkrijgbaar.
pi_24758004
Als je bijv. Astma hebt kun je ze via de huisarts regelen. Dan worden ze door de verzekering vergoed.
  Redactie Frontpage woensdag 26 januari 2005 @ 12:34:47 #4
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_24758097
Wat ook helpt tegen huismijt is je bed opengeslagen laten liggen na het slapen, niet opmaken. Dat zou het vocht eruit laten gaan, en het bed afkoelen, en droog en koud daar houden die diertjes niet zo van.
Ik heb nog nooit van een hoes gehoord die ertegen zou helpen. Het lijkt me dan een soort van plastic hoes omdat als het stof is ze er makkelijk in kunnen gaan zitten.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_24758105
Waarom ik dat wil? Omdat ik die beestjes zo veel mogelijk wil laten lijden. Als hun levensmiddelen niet beschikbaar zijn dan gaan ze dood. Althans zo dacht ik.
pi_24758198
volgens mij zijn ze tering duur, beste is ff langs je huisarts gaan. Zegge dat je last van huismijt heb, dan kan je zo'n ding gratiz of op kosten van zikenfonds bestellen.
pi_24758231
Ja ik heb zon hoes, geen astma maar ben wel allergisch voor die kleine kut beestjes . Was bij huisarts vastgesteld dus werd ut door verzekering gedokt. Krijgt er 1 voor om je kussen en 1 voor om je deken. Je krijgt er wel een zware deken van, tis niet van plastic maar van een of andere rare stof .
Bah !
pi_24758238
Heb je zo'n last van huismijt dan?

Ik heb ook een huismijtallergie, bij toeval achter gekomen in het ziekenhuis bij een allergietest, kreeg een hele dikke bult op mijn arm. Maar het enige waar ik voor zover ik het door heb last van heb is een rode rug s'morgen.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24758250
een hoes zal niet echt helpen lijkt me. Je kunt wel kussens, matrassen en dekbedden kopen die op een bepaalde manier bewerkt zijn zodat de huisstofmijt er minder graag in woont.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_24758287
Ik krijg er een verstope neus van, als ik niet verkouden ben ofzo, en ik ging in me nest liggen altijd meteen verstopte neus, slaapt niet zo lekker ;x.
Bah !
pi_24758365
Jawel mensen, het bestaat wel. Van het bedrijf Cara C'air. Ik heb een folder van mijn huisarts gekregen nadat bij mij was vastgesteld dat ik allergisch ben voor huisstofmijt. In die folder moet de arts een stempel en handtekening zetten dat je echt allergisch bent. Kan natuurlijk ook bij Cara, Astma, etc. Dan kan het bedrijf het weer declareren aan je ziektekostenverzekeraar. Je kunt ze ook zelf betalen natuurlijjk.

Ze hebben matrashoezen, dekbedhoezen en kussenhoezen in alle mogelijke maten. Wanneer je een tweepersoonsbed hebt heb je recht op dubbele spullen. Wanneer je afwijkende maten hebt kan je ze zelfs bellen en iet sop maat latenmaken geloof ik.

Het zijn dunne lichte hoezen die onder je gewone beddegoed gaan.
Spoilers!
pi_24762467
Ik heb er nu een om mn kussen zitten, toen ik kleiner was ook om mn dekbed geloof ik. Je kunt het via de huisarts bestellen, wordt helemaal vergoed naar mijn weten.

Bij mij helpt het goed, succes ermee!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_24771410
Ik heb er (voor zover ik weet) geen last van, maar het idee dat je op een simpele manier die beestjes het leven zuur maakt lijkt me wel fijn.
pi_24956245
Hehe, je wilt ze graag dood hebben?

heb je enig idee hoeveel er in je matras zitten? pakweg 10.000

maak je niet dood, en het naaiende is dat je zn uitwerpselen inademd. en daar kun je alergisch voor zijn. zoals ik.
als je die hoezen wilt bestellen moet je eerst een allergie test doen, daarna krijg je pas die hoezen

en btw, die chick in je plaatje, ben je dat zelf?!
pi_24957893
Ja.. ik heb die hoezen. Voor zowel mn kussen als voor over het matras. Ik krijg het vergoedt van de verzekering. Het adres heb ik van het astma-fonds doorgekregen. Dat zou ik ff moeten opzoeken...
Het scheelt enorm...

Je kunt ze via internet bestellen zie www.allergiewinkel.nl

suc6

[ Bericht 25% gewijzigd door Myriam7 op 06-02-2005 19:28:35 ]
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24958020
Ik heb ze ook (voor matras en kussens), en ze helpen écht goed hoor
Zelf heb ik astma, maar ik merk het wel als ik ze niet zou gebruiken !
Gewoon aanvragen via je huisarts, althans, zo heb ik ze gekregen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24961559
Ik heb ook van die dingen voor matras kussen en dekbed, kan er alleen niet mee slapen, mijn kussen wordt er heel hard van en dat ding om mijn dekbed is zwaar en ruist zo erg dat ik er wakker van word.
pi_24962823
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:56 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb ook van die dingen voor matras kussen en dekbed, kan er alleen niet mee slapen, mijn kussen wordt er heel hard van en dat ding om mijn dekbed is zwaar en ruist zo erg dat ik er wakker van word.
Dat kan aan de kwaliteit liggen, ik heb er voorheen gehad die idd minder comfortabel waren. maar er zit wel gedelijk verschil in die hoezen, gewoon ff verder zoeken..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')