Superquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:37 schreef phuck het volgende:
Pink Floyd - Another Brick In The FireWall
Haha Wat Ben Ik Toch Grappig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef KlownJB het volgende:
NERD - LaptopDance
Ik vind je liefquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Tali-banaan het volgende:
jongens, schamen jullie je niet dood hiero op onz! ik heb t een maandje kunnen accepteren, maar ik vind het niet grappig. al die topic over 100 gijsjes, en nu dit... waar slaat het op! het is niet eens leuk! wel? dan heb ik nog wel een adresje!
pfff wat een paradox dat de saaiste mensen in dit humor forum te vinden zijn grrr. ik heb t dan ook snel adieu gezegd!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:18 schreef Feniks het volgende:
Rage against Microsoft - Ripping in the name of
"Fuck you, I won't buy what you're trying to sell me!"
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:56 schreef valing het volgende:
marco borsato - hoaxen zijn bedrog
freek de jonge - leven na de crash
DJ Tiesto - Adagio for String[ ]
bill medley and jennifer warnes - i had the uptime of my life
Ik ben het er helemaal mee eens!! Je hoeft alleen nie zo bekakt te doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Tali-banaan het volgende:
beste heren, wat een prachtig topic! Al maanden neem ik de creaties van jullie komisch talenten waar en ik vind het werklijk enig. Eerst die uitzonderlijke topic over 100 gijsjes en nu dit... buitengewoon!! Hoe verzinnen jullie het!!ik ken nog wel een adresje waar ik jullie kan aanraden.
pff ik raak helemaal buiten adem van het lachen. wat een toeval dat de meest gezellige mensen in dit hilariteiten forum te vinden zijn. Adieu en tot snel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |