quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:09 schreef longinus het volgende:
Je kip niet helemaal gaar maken helpt ook wel eens..
O jawel, zwarte pareltjes, net als ikquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Mensen zoals Tong en Beatrix poepen niet.
lekker hoor, zit je 10 cm boven je drol..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:24 schreef NiTiN het volgende:
gewoon papaier erin gooien... werkt WEL altijden als het niet werkt doe je te weinig en de stom. Je moet het ook een beetje zo neerleggen dat het een beetje droog blijft op de bovenkant en niet dat je 1 velletje in het water dropt, dan werkt het niet nee
gelukkig hebben wij een toilet met plateu...
Voor het scheiten zit die drol centimeters in je lichaam. Wat is het probleem? Of heb je zo'n hangreet dat je kwabben eroverheen strijken?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:30 schreef ne0n het volgende:
[..]
lekker hoor, zit je 10 cm boven je drol..![]()
als die drol nog in je darmen zit dan ruik je hem nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Voor het scheiten zit die drol centimeters in je lichaam. Wat is het probleem? Of heb je zo'n hangreet dat je kwabben eroverheen strijken?
Dus je ruikt niets als je op een plee zit die de drol in het water laat vallen zodat er water met vuil en urine tegen je lichaam aanspat. Wat een voordeel. Doorspoelen schijnt ook te helpen. Niet blijven zitten maar als je klaar bent opstaan en doorspoelen die drol.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:35 schreef ne0n het volgende:
[..]
als die drol nog in je darmen zit dan ruik je hem niet![]()
plonsplee heet zoietsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:06 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
WC zonder plateau
Dan krijg je vieze handen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:10 schreef kastanova het volgende:
Ik schijt op de bril en duw de stront de pot in als ik klaar ben.
Geen natte anus, maar wel vieze handen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:25 schreef BrauN het volgende:
Ik schijt er doorgaans naast op de grond en als ik klaar ben ga ik staan en doe het in de pot, zo krijg je nooit een natte anus.
1 zo'n velletje won't do the trickquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:06 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
....is in ieder geval niet de WC zonder plateau, zit je net ff lekker te poepen, plonsen je bruine jongens je hele kont natHoe pakken jullie dit aan? Stukje wc papier in de pot gooien helpt ook niet altijd
![]()
Je eigen poep is toch niet viesquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:30 schreef ne0n het volgende:
[..]
lekker hoor, zit je 10 cm boven je drol..![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:31 schreef Vitalogy het volgende:
Goddomme ik begin zo langzamerhand een hekel te krijgen aan die kut film.
Wat voor schijtfilm zat jij wel niet te kijken dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:33 schreef Vitalogy het volgende:
Nee het is niet de film, die was goed.
Het is het peloton mongolen wat ermee dweept.
Donnie Darkoquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:33 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Wat voor schijtfilm zat jij wel niet te kijken dan?![]()
/offtopicquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:53 schreef R-Alph het volgende:
(of je laat je anushaar groeien)
Ik vlecht hetquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:17 schreef Vigile het volgende:
[..]
/offtopic
wie scheert zijn anushaar?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |