Wat was Kelly nou in bed aan het doen?
Waarom hebben ze Andries niet als 1e in die dagboekkamer gezet met die vragen?
Lijkt me de enige (met Danielle) met nog een beetje opleiding ...
Heerlijk om te zien hoe Frank langzaam maar toch overduidelijk door het ijs zakt ...
quote:Als ik het goed heb gezien (met het volgen van de gratis stream) moesten de captains nog voordat ze wisten wat de opdracht was al een volgorde doorgeven aan BB
Op woensdag 26 september 2001 19:25 schreef popolon het volgende:
Waarom hebben ze Andries niet als 1e in die dagboekkamer gezet met die vragen?
disclaimer: boerenlul was niet respectloos bedoeld jegens respectievelijk agrariėrs en mannelijke geslachtsorganen.
quote:Disclaimer overbodig de meeste boerenlullen reizen niet eersteklas!
Op woensdag 26 september 2001 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik begin me steeds meer en meer te irriteren aan Frenk...wat een eersteklas boerenlul. Ik zou het niet lang met hem in 1 team uithouden. Weet iemand ook of er nog mogelijkheden zijn om van team te wisselen en dergelijke? Of is this it?disclaimer: boerenlul was niet respectloos bedoeld jegens respectievelijk agrariėrs en mannelijke geslachtsorganen.
quote:Er is gister een battle geweest meer hierover in de streamverslagen
Op woensdag 26 september 2001 19:56 schreef the-O het volgende:
Net thuis gekomen en heb het gemist. Ik snap niks van de verhaaltjes hierboven. Welke vragen? Iemand een meer beeldend verslag van de gebeurtenissen?
quote:De vragen van de battle van gisteravond, te lezen in:
Op woensdag 26 september 2001 19:56 schreef the-O het volgende:
Net thuis gekomen en heb het gemist. Ik snap niks van de verhaaltjes hierboven. Welke vragen? Iemand een meer beeldend verslag van de gebeurtenissen?
quote:Ze hadden de battle niet goed begrepen, dit stond op de big brother site:
Op woensdag 26 september 2001 19:57 schreef speknek het volgende:
Jezus wat zijn die mensen dom!
Onvoorstelbaar! Gert-Jan zat te zweten over simpele vragen en speelde nog het complete andere team uit!!!
Na de uitleg stelt Pascal voor om een horloge door te geven aan degene die de vragen beantwoordt in de dagboekkamer. Hij denkt een slimme tactiek te hebben. De truc is: neem je tijd! Als de andere bewoners snel antwoord geven, dan krijgen zij meer vragen en hebben dus meer kans om fouten te maken. Pas na, twintig, vijfentwintig seconden moet je antwoorden. Gert-Jan wacht, zoals afgesproken met Pascal, twintig seconden voordat hij antwoord geeft.
Jompels,
Slaapmeisje
quote:idd dat viel mij ook op... zat te kijken en dacht.... jeemig dat iemand zo'n klootzak kan zijn.
Op woensdag 26 september 2001 20:25 schreef Isabeau het volgende:
En wat ook grappig was: Frank's versie van het gebeuren tegenover zijn eigen teamgenoten deed het voorkomen alsof hij aardig was gebleven en GJ een klootzak was.
quote:hoe?
Op woensdag 26 september 2001 20:28 schreef the_undertaker het volgende:[..]
idd dat viel mij ook op... zat te kijken en dacht.... jeemig dat iemand zo'n klootzak kan zijn.
quote:Lieverd, Hij zat niet te zweten over de antwoorden.
Op woensdag 26 september 2001 19:57 schreef speknek het volgende:
Jezus wat zijn die mensen dom!
Onvoorstelbaar! Gert-Jan zat te zweten over simpele vragen en speelde nog het complete andere team uit!!!
Verder de kwis ze zijn allemaal erg dom BB is dom en de bewoners ook. Hoe heet de donderdag voor pasen? GJ Hemelvaarts dag.... ja ja lekker slim GJ. Met pasen moet Christus nog gekruisigt worden. Denk dan na Oen! (sorry dit stukje zien we pas morgen natuurlijk.... ooooo wat spannend).
quote:Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ze had volgens mij d'r ogen zo nu en dan open en keek dan richting Pascal, althans als hij het was die een bed naast haar lag.
Op woensdag 26 september 2001 19:06 schreef stepster het volgende:
Wat was Kelly nou in bed aan het doen?
Toedels, Ruby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |