abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1747334
Nancy eet uit haar neus..
pi_1747363
Frank: Hij heeft het gedaan om aandacht te krijgen
Diane: Nee om langer daar te kunnen blijven

Wat was Kelly nou in bed aan het doen?

woensdag 26 september 2001 @ 19:25:25 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1747513
'Arm' heeft inderdaad een team wat overloopt van intelligentie

Waarom hebben ze Andries niet als 1e in die dagboekkamer gezet met die vragen?
Lijkt me de enige (met Danielle) met nog een beetje opleiding ...

Heerlijk om te zien hoe Frank langzaam maar toch overduidelijk door het ijs zakt ...

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1747565
quote:
Op woensdag 26 september 2001 19:25 schreef popolon het volgende:
Waarom hebben ze Andries niet als 1e in die dagboekkamer gezet met die vragen?
Als ik het goed heb gezien (met het volgen van de gratis stream) moesten de captains nog voordat ze wisten wat de opdracht was al een volgorde doorgeven aan BB
pi_1747579
Ik vond het erg jammer dat GJ zoveel tijd vulde in de uitzending met het vertellen hoe het nu met hem gaat...
Of zouden ze geen beter beeldmateriaal hebben gehad?
  woensdag 26 september 2001 @ 19:37:48 #6
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_1747612
Moest Frank er nu gelijk bij de eertse vraag al mee stoppen
pi_1747697
Ik begin me steeds meer en meer te irriteren aan Frenk...wat een eersteklas boerenlul. Ik zou het niet lang met hem in 1 team uithouden. Weet iemand ook of er nog mogelijkheden zijn om van team te wisselen en dergelijke? Of is this it?

disclaimer: boerenlul was niet respectloos bedoeld jegens respectievelijk agrariėrs en mannelijke geslachtsorganen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1747717
Net thuis gekomen en heb het gemist. Ik snap niks van de verhaaltjes hierboven. Welke vragen? Iemand een meer beeldend verslag van de gebeurtenissen?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  woensdag 26 september 2001 @ 19:57:31 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_1747727
Jezus wat zijn die mensen dom!
Onvoorstelbaar! Gert-Jan zat te zweten over simpele vragen en speelde nog het complete andere team uit!!!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 26 september 2001 @ 19:59:37 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_1747743
quote:
Op woensdag 26 september 2001 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik begin me steeds meer en meer te irriteren aan Frenk...wat een eersteklas boerenlul. Ik zou het niet lang met hem in 1 team uithouden. Weet iemand ook of er nog mogelijkheden zijn om van team te wisselen en dergelijke? Of is this it?

disclaimer: boerenlul was niet respectloos bedoeld jegens respectievelijk agrariėrs en mannelijke geslachtsorganen.

Disclaimer overbodig de meeste boerenlullen reizen niet eersteklas!
  woensdag 26 september 2001 @ 20:01:12 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_1747753
quote:
Op woensdag 26 september 2001 19:56 schreef the-O het volgende:
Net thuis gekomen en heb het gemist. Ik snap niks van de verhaaltjes hierboven. Welke vragen? Iemand een meer beeldend verslag van de gebeurtenissen?
Er is gister een battle geweest meer hierover in de streamverslagen
pi_1747758
quote:
Op woensdag 26 september 2001 19:56 schreef the-O het volgende:
De vragen van de battle van gisteravond, te lezen in:
Streamverslagen 25 september 2001
  woensdag 26 september 2001 @ 20:03:22 #13
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_1747770
Aan het einde van de uitzending zag je dat er een nieuwe battle werd gehouden, een quiz deze keer. De bewoners van iedere kant moesten in een vooraf bepaalde volgorde naar de dagboekkamer om er vragen te beantwoorden. De vragen waren aan beide kanten hetzelfde. Zodra een bewoner een vraag fout beantwoordde moest deze de dagboekkamer (definitief)verlaten en was de volgende aan de beurt. Winnaar is dat team wat het meeste vragen goed weet te beantwoorden.
GJ speelde Frank (wat is een priemgetal) en Diane al weg, dus da's mooi!
De uitzending werd op dat punt afgebroken, ik weet nu dus niet wie de battle hebben gewonnen. Ook hier op Fok! vond ik het antwoord niet, wat me wel verbaasde. Dat was het eigenlijk wel.
"Honger, da's het ergste wat er is!"
pi_1747781
Als je in de streamverslagen kijkt van gisteren zie je wie gewonnen heeft!
pi_1747783
quote:
Op woensdag 26 september 2001 19:57 schreef speknek het volgende:
Onvoorstelbaar! Gert-Jan zat te zweten over simpele vragen en speelde nog het complete andere team uit!!!
Ze hadden de battle niet goed begrepen, dit stond op de big brother site:

Na de uitleg stelt Pascal voor om een horloge door te geven aan degene die de vragen beantwoordt in de dagboekkamer. Hij denkt een slimme tactiek te hebben. De truc is: neem je tijd! Als de andere bewoners snel antwoord geven, dan krijgen zij meer vragen en hebben dus meer kans om fouten te maken. Pas na, twintig, vijfentwintig seconden moet je antwoorden. Gert-Jan wacht, zoals afgesproken met Pascal, twintig seconden voordat hij antwoord geeft.

pi_1747808
rijk heeft gewonnen, zie streamverslagen van gisteren
Iiiaaa, iiaaa
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2001 @ 20:12:42 #17
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_1747843
Wat mij heel erg tegenvalt is dat de teamgenoten van Frank hem niet aanspreken op zijn gedrag. Alweer profileert hij zich als een klein kind. Die opmerking tegen Gert-Jan dat hij in een volgende battle wel even een tikje op zijn kaak zou geven, durfde hij niet eens te herhalen. GJ had het niet goed verstaan en vervolgens riep Frank iets vaags als 'obstructie'. Toen Diane eraan kwam vertelde Frank zijn eigen versie van het verhaal aan haar en daar klopte het een en ander niet helemaal aan. Bah, wat een misselijk mannetje is die Frank toch

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_1747954
En wat ook grappig was: Frank's versie van het gebeuren tegenover zijn eigen teamgenoten deed het voorkomen alsof hij aardig was gebleven en GJ een klootzak was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1747976
quote:
Op woensdag 26 september 2001 20:25 schreef Isabeau het volgende:
En wat ook grappig was: Frank's versie van het gebeuren tegenover zijn eigen teamgenoten deed het voorkomen alsof hij aardig was gebleven en GJ een klootzak was.
idd dat viel mij ook op... zat te kijken en dacht.... jeemig dat iemand zo'n klootzak kan zijn.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1748035
quote:
Op woensdag 26 september 2001 20:28 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

idd dat viel mij ook op... zat te kijken en dacht.... jeemig dat iemand zo'n klootzak kan zijn.

hoe?
Frank is een typische geval van iemand die last heeft van het "Hercules Syndroom by proxy"
(ik heb het hier ooit ergens uitgelegd )
pi_1748063
quote:
Op woensdag 26 september 2001 19:57 schreef speknek het volgende:
Lieverd, Hij zat niet te zweten over de antwoorden.
BB had gewoon weer gemonteerd. Daardoor leek het alsof het heel lang duurde voor GJ antwoord gaf
  woensdag 26 september 2001 @ 20:53:46 #22
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1748296
Ik heb me wel weer vermaakt om Kelly, ze heeft gewoon nog steeds last van d'r voet. Onder de douche met een vuilniszak erom, haha... Wat kan ze heerlijk overdrijven!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  woensdag 26 september 2001 @ 21:03:05 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1748432
't was wel een aardige uitzending.
Niks spectakulairs.
GJ moest dus niet huilen om de pijn aan zijn kaak maar omdat hij bang was dat hij het 1.000.000 mis zou lopen. Begrijpelijk natuurlijk.

Verder de kwis ze zijn allemaal erg dom BB is dom en de bewoners ook. Hoe heet de donderdag voor pasen? GJ Hemelvaarts dag.... ja ja lekker slim GJ. Met pasen moet Christus nog gekruisigt worden. Denk dan na Oen! (sorry dit stukje zien we pas morgen natuurlijk.... ooooo wat spannend).

woensdag 26 september 2001 @ 21:03:22 #24
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_1748436
Kelly overdrijft volgens mij echt niet met die voet, zoals die enkel eruit zag/ziet heeft ze d'r enkelband ingescheurd, en dat doet verdomde pijn. Nu ze er tape omheen heeft mag dat niet nat worden, vandaar die vuilniszak.
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_1749045
quote:
Op woensdag 26 september 2001 19:06 schreef stepster het volgende:
Wat was Kelly nou in bed aan het doen?
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Ze had volgens mij d'r ogen zo nu en dan open en keek dan richting Pascal, althans als hij het was die een bed naast haar lag.
Verder lag ze een beetje debielig te applaudiseren... Hmmm, lag ze misschien te ijlen of was het een soort van theater die ze opvoerde? En "Frank I love u". Beetje vaag Kellebel!

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')