''Ik weet het ook niet meisje maar ik heb laast gehoord van babette over een soort van internaat waar ze je kunnen helpen. Alleen ik weet niet of ik wel zo lang zonder je kan'' Ik bedoel ik ben nooit een dag zonder je geweest zins de dag dat je bent geboren !'' en Cody krijgt tranen in zijn ogen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:50 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris houd op."Ik weet het niet,ik ben radeloos!"
'Elisa, is het wat ik denk dat het is?" "Lijdt jij aan anorexia, Elisa?"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:51 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als ze weer thuiskomen voelt Elisa zich nog dikker dan normaal. "Ze weet dat iedereen haar superdun vindt, maar toch" "Ze is niet voor niks afgewezen" en dan weet ze het zeker. "Ik wil model worden hoe dan ook" en dan loopt Elisa naar de WC en braakt haar eten uit. Opgelucht loopt ze even later terug naar de woonkamer, kijkend in de ogen van een ongeruste vader.
Voor jou en Iris zeker.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Samenvatting is belangerijk deze keer:Y
Ja belangerijk moment voor de rest van sop .quote:
Okeequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja belangerijk moment voor de rest van sop .
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb nu twee fans!!!dat meisje die ik op MSN sprak vond het ook leuk!!!!
whoehoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:49 schreef Frey het volgende:
[..]WoehoeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:49 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
don't give me that fucking bullshit
van de SOP website ja jaquote:Hoi, ben jij de echte Haagse_Elfje? Heb jij ook een eigen fansite? Mijn vriendin en ik wouden er een over je aanmaken maar we hadden maar 1 plaatje van je.Dat is wel jammer maar toch leuk dat je reageerd hebt. En oja, wat is je emailadres en heb je een website? Groetjes je fans Sabine en Anne
Waarom is er niemand fan van mij?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 08:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
van de SOP website ja ja
ik heb fans....als dit een geintje is... maakt niet uit whahahahahahaik vind het wel cool,!
Mischien is dit een goede rubriek voor op de site.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:45 schreef haagse_elfje het volgende:
dank je wel dit ziet er stukken beter uit![]()
Jeeejquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:22 schreef Woelli het volgende:
Jongens mijn internet doet het weer
Dus maandag is Tara weer back
Ze vallen me nu ookal via de mail over jou lastig. Vandaarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:43 schreef haagse_elfje het volgende:
hey orgi wat is dat mijn fans afschepen?
tjah fansquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze vallen me nu ookal via de mail over jou lastig. Vandaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |