"Ik zag je vriendinnetje Iris hierlopen en met een beetje navraag kwam ik erachter dat ze naar deze kliniek is gegaan om jouw te bezoeken" Joost slikt een keer en probeert op het knopje te drukken. Evert ziet het meteen. "Dat zou ik maar niet doen!" en hij duwt de punt van het mes nog harder onder Joost zijn kin.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Start..
"Evert, wat doe jij hier?" en Joost houdt zijn hoofd omhoog. Evert zet het mes meteen onder zijn keel. "Geen woord over mijn verblijf hier, anders ga je eraan"
'Evert niet doen" en Joost probeert weg te komen. "Liggen blijven" sist Evert. "Ik denk dat het belletje wel gaat rinkelen als ik het over David Lebeau heb" Joost kijkt hem verbaasd aan. "Dat is die klootzak die Iris zoveel pijn heeft gedaan!" "Juist, en dat ben IK" Joost kijkt hem aan. "Vuile klootzak, jij bent nog erger dan ik dacht" en hij drukt meteen op het knopje. Meteen komt er een arts binnen. "Wat is er hier aan de hand?"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik zag je vriendinnetje Iris hierlopen en met een beetje navraag kwam ik erachter dat ze naar deze kliniek is gegaan om jouw te bezoeken" Joost slikt een keer en probeert op het knopje te drukken. Evert ziet het meteen. "Dat zou ik maar niet doen!" en hij duwt de punt van het mes nog harder onder Joost zijn kin.
Evert haalt meteen zijn mes weg en Bob heeft het net niet gezien. "Alles oke hierzo?" "Waarom heb je me geroepen, Joost" "Ik eh.. HIJ.." en dan kijkt Joost naar Evert en ziet het bebloede mes in zijn jas zitten. "Hij is mijn oom en kwam me een bezoek brengen" Joost kijkt bang richting Meuskens. "Maar je weet toch dat je geen bezoek meer mag hebben voorlopig?" en hij pakt Evert vast en wijst hem de deur. "Sorry maar hij mag voorlopig geen bezoek meer" en Evert loopt naar de deur en draait zich nog een keer om. 'Dag Joost, kom je snel weer een keer bij mij en je tante eten?" en dan verlaat hij met een grijns Joost zijn kamer, en Joost blijft trillend in zijn bed achter.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
'Evert niet doen" en Joost probeert weg te komen. "Liggen blijven" sist Evert. "Ik denk dat het belletje wel gaat rinkelen als ik het over David Lebeau heb" Joost kijkt hem verbaasd aan. "Dat is die klootzak die Iris zoveel pijn heeft gedaan!" "Juist, en dat ben IK" Joost kijkt hem aan. "Vuile klootzak, jij bent nog erger dan ik dacht" en hij drukt meteen op het knopje. Meteen komt Meuskens binnen. "Wat is er hier aan de hand?"
Geil kreng van me '' zegt Cody en hij kust lizzie in haar nek en rond om haar tepel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:31 schreef Nano het volgende:
Lizzie legt haar ene arm rond zijn nek en pakt met haar andere hand de fles shampoo van het rek.Ze spuit ermee naar Cody.
"Wie was dat nou echt Joost, ik geloof niet dat het je oom was" vraagt Meuskens meteen als Evert weg is. "Nou kom op, wie was dat?" maar Joost kan geen woord meer uitbrengen en staart voor zich uit. "Dadelijk weet hij Iris te vinden en pakt hij ook HAAR" en dan zit Joost weer in een shock en reageert op niets meer. Teleurgesteld verlaat Meuskens zijn kamer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Evert haalt meteen zijn mes weg en Bob heeft het net niet gezien. "Alles oke hierzo?" "Waarom heb je me geroepen, Joost" "Ik eh.. HIJ.." en dan kijkt Joost naar Evert en ziet het bebloede mes in zijn jas zitten. "Hij is mijn oom en kwam me een bezoek brengen" Joost kijkt bang richting Meuskens. "Maar je weet toch dat je geen bezoek meer mag hebben voorlopig?" en hij pakt Evert vast en wijst hem de deur. "Sorry maar hij mag voorlopig geen bezoek meer" en Evert loopt naar de deur en draait zich nog een keer om. 'Dag Joost, kom je snel weer een keer bij mij en je tante eten?" en dan verlaat hij met een grijns Joost zijn kamer, en Joost blijft trillend in zijn bed achter.
'' i love you '' hijgt Codyquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:34 schreef Nano het volgende:
Lizzie gaat steeds verder met haar hand naar beneden.Ze duwt Cody tegen de muur.
Ze gaat op bed liggen en leest wat tijdschriften en ziet superstrakke modellen. "Was ik ook maar zo" en ze krijgt weer die knoop in haar maag. Ze kijkt of Ellen en haar vader er niet zijn en loopt dan naar de badkamer. Ze draait het slot dicht en gaat boven de wc-bril hangen en steekt een vinger achter in haar keel. "Alles heb ik over voor Xashion maar dan ook allés" *BRUUWRB*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:36 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa zit aan de ontbijttafel en kijkt naar haar broer. "Eigenlijk best een hunk, jammer dat het haar broer is" en bij die gedachte schiet ze in de lacht. Sander kijkt haar geirriteerd aan. Hij vraagt was er is maar Elisa vlucht naar boven. Daar aangekomen zet de muziek aan en doet wat nieuwe lippenstift van Ellen op. "Ik kan niet wachten tot de trouwerij over enkele weken" en ze zet de muziek aan.
Cody ziet Iris weg rennen 'Lizz ik moet effe achter me zusje aan ik weet waar ze altijd heen gaat op een moment als dit '' En Cody geeft lizzie nog een zoen en kleed zich aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:36 schreef Poezzy het volgende:
Iris word gek."Ik moet Cody zien!" denkt ze.Ze vertrekt naar de Jage.Opeens moet ze naar de wc,ze loopt naar de badkamer en maakt de deur open.Ze schrikt zich kapot.Daar staan Cody en Lizzie te vrijen!Iris gooit snel de deur dicht en staat even stil.Ze barst in huilen uit,vervolgens rent ze naar het dak..
De telefoon gaat en Rolf neemt op. "Met Rolf, ja Elisa is er" "Maar met wie spreek ik?!" "Xashion!?! Nee, maar natuurlijk" en Rolf rent fluitend de trap op. "Elisa, telefoon voor je" en dan ziet hij Elisa uit de badkamer komen. "Ach meissie toch, wat zie je bleek" "Ben je ziek?" en dan hoort hij een stem uit de telefoon ongeduldig roepen. "Jaja.." en hij geeft de telefoon aan Elisa. "Succes moppie" en dan gaat hij weer terug naar beneden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:38 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ze gaat op bed liggen en leest wat tijdschriften en ziet superstrakke modellen. "Was ik ook maar zo" en ze krijgt weer die knoop in haar maag. Ze kijkt of Ellen en haar vader er niet zijn en loopt dan naar de badkamer. Ze draait het slot dicht en gaat boven de wc-bril hangen en steekt een vinger achter in haar keel. "Alles heb ik over voor Xashion maar dan ook allés" *BRUUWRB*![]()
"Bedankt pap" en dan begint ze te praten. "Of ik nu kan komen voor een fotoshoot?" "Maar natuurlijk!" en ze rent meteen naar beneden. 'Pap, zet de auto voor, we gaan naar een fotoshoot van Xashion!"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:40 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
De telefoon gaat en Rolf neemt op. "Met Rolf, ja Elisa is er" "Maar met wie spreek ik?!" "Xashion!?! Nee, maar natuurlijk" en Rolf rent fluitend de trap op. "Elisa, telefoon voor je" en dan ziet hij Elisa uit de badkamer komen. "Ach meissie toch, wat zie je bleek" "Ben je ziek?" en dan hoort hij een stem uit de telefoon ongeduldig roepen. "Jaja.." en hij geeft de telefoon aan Elisa. "Succes moppie" en dan gaat hij weer terug naar beneden.
Als ze aankomen rent Elisa meteen naar de visagiste die haar opmeet. "Mooie lengte voor een mooie shoot" "Kom nu maar even op de weegschaal" "Weeg jezelf maar even, ik ga even koffie halen en dan check ik dadelijk je gewicht nog even na" en dan verdwijnt de visagiste. Elisa gaat op de weegschaal staan. 'Shit vier kilo meer dan mocht voor deze shoot" en ze kijkt paniekerig om haar heen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:43 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Bedankt pap" en dan begint ze te praten. "Of ik nu kan komen voor een fotoshoot?" "Maar natuurlijk!" en ze rent meteen naar beneden. 'Pap, zet de auto voor, we gaan naar een fotoshoot van Xashion!"![]()
Iris zegt niets.. ze huilt door.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody gaat achter Iris aan het is inmiddels donker geworden '' Dit deden we vroeger ook altijd he ''
Zegt Cody samen kijken op het dak naar de sterren zegt Cody en hij gaat naast haar liggen.
Als de visagiste terugkomt en op de weegschaal kijkt wordt de visagiste kwaad. "Dit was niet de afspraak" "Je bent veel zwaarder dan afgesproken" en dan springen de tranen in Elisa`s ogen en rent ze weg. Ze rent door heel de studio. De camera`s, de make-up, de kleding. Dit is waar ze van droomden, maar ze is té dik. En dan wordt het haar teveel en vlucht de studio uit en valt haar vader huilend in de armen die op haar had staan wachten. "Ooo papaa"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:44 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als ze aankomen rent Elisa meteen naar de visagiste die haar opmeet. "Mooie lengte voor een mooie shoot" "Kom nu maar even op de weegschaal" "Weeg jezelf maar even, ik ga even koffie halen en dan check ik dadelijk je gewicht nog even na" en dan verdwijnt de visagiste. Elisa gaat op de weegschaal staan. 'Shit vier kilo meer dan mocht voor deze shoot" en ze kijkt paniekerig om haar heen.
"Och och meissie kom eens hier" en dan slaan ze hun armen overelkaar. "Stop toch met deze onzin" als hij Elisa`s verhaal heeft aangehoord. 'Kom weg gaan hier NU weg en we gaan een dubbele bigmac eten" en dan rijden ze lachend weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:46 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als de visagiste terugkomt en op de weegschaal kijkt wordt de visagiste kwaad. "Dit was niet de afspraak" "Je bent veel zwaarder dan afgesproken" en dan springen de tranen in Elisa`s ogen en rent ze weg. Ze rent door heel de studio. De camera`s, de make-up, de kleding. Dit is waar ze van droomden, maar ze is té dik. En dan wordt het haar teveel en vlucht de studio uit en valt haar vader huilend in de armen die op haar had staan wachten. "Ooo papaa"![]()
''zusje wat kan ik dan voor je doen.. ? Ik hou van je echt en weet toch dat ik er altijd voor je zou zijn ? ''quote:
Iris houd op."Ik weet het niet,ik ben radeloos!"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''zusje wat kan ik dan voor je doen.. ? Ik hou van je echt en weet toch dat ik er altijd voor je zou zijn ? ''
Als ze weer thuiskomen voelt Elisa zich nog dikker dan normaal. "Ze weet dat iedereen haar superdun vindt, maar toch" "Ze is niet voor niks afgewezen" en dan weet ze het zeker. "Ik wil model worden hoe dan ook" en dan loopt Elisa naar de WC en braakt haar eten uit. Opgelucht loopt ze even later terug naar de woonkamer, kijkend in de ogen van een ongeruste vader.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Och och meissie kom eens hier" en dan slaan ze hun armen overelkaar. "Stop toch met deze onzin" als hij Elisa`s verhaal heeft aangehoord. 'Kom weg gaan hier NU weg en we gaan een dubbele bigmac eten" en dan rijden ze lachend weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |