abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:31:57 #101
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24767477
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:30 schreef Perrow het volgende:
Arthur loopt terug naar zijn werkkamer.Dan gaat zijn telefoon...

"Met Arthur Koltholf"
Babette
Babette's adem stokt in haar keel, ze voelt haar handen trillen, de tranen prikken in haar ogen....
ze kan het niet, ze kan het niet...ze slikt.....

"sorry" fluistert ze en hangt op....

ze barst in tranen uit....
don't give me that fucking bullshit
pi_24767533
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:29 schreef Nano het volgende:
Lizzie luistert gespannen."Ja?Is er wat met haar gebeurt?"
''ze heeft me geprobeert te zoenen '' zegt Cody ''Ze is erg in de war ik wil graag een deel van het geld van je vader gebruiken om voor iris een kliniek te betalen ''

Cliff
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24767821
Leuk
pi_24767861
Het was weer geweldig!
  woensdag 26 januari 2005 @ 22:27:56 #105
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24768584
morgen ben ik er misschien niet....
pi_24773282
tot vanavond

ey ik mis de samenvatting?
Do it again now
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:55:56 #107
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24774834
dan maak je de samenvatting toch lekker zelf...
Orgi had het gister nog uitgelegd aan je dat hij daar geen zin in heeft....
pi_24781123
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:55 schreef haagse_elfje het volgende:
dan maak je de samenvatting toch lekker zelf...
Orgi had het gister nog uitgelegd aan je dat hij daar geen zin in heeft....
Ik doe het altijd in het weekend
pi_24782354
Hallo iedereen!

Vanaf vandaag heb ik de taak om het persoange Arthur Kolthof te gaan spelen!
Ik heb aan iedereen hier een vraag, Klothof BV zal een TV zender krijgen, wat moet de naam zijn?

Groeten,
Snake2005 alias Arthur Kolthof
pi_24782570
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:29 schreef Snake2005 het volgende:
Hallo iedereen!

Ik heb aan iedereen hier een vraag, Klothof BV zal een TV zender krijgen, wat moet de naam zijn?

Groeten,
Hooi Erwin
pi_24783987
quote:
Hallo iedereen!

Groeten,
Ooh fijn dat mij ook iets gevraagt is
Do it again now
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:17:53 #112
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24784167
quote:
Hallo iedereen!

Groeten,
jij bent dus Erwin...

tv station moet slangenkuil heten....
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:20:05 #113
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24784206
o ja ik ben je rivaal whahahaha Babette Kolthof....
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:22:06 #114
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24784251
orgi wij willen wel ff een verklaring...
pi_24784954
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:22 schreef haagse_elfje het volgende:
orgi wij willen wel ff een verklaring...
Ik vond dat Erwin beter Arthur Kolthof kon spelen omdat Jimmy er niet vaak is en Arthur een groot personage is.En Jimmy zou ook graag Sander willen spelen, dat personage staat ook dichter bij hem persoonlijk.
pi_24785148
start

Thijs vertelt zijn verhaal, Winston bekijkt hem vol ongeloof. Maar toch, het moet waar zijn, hoe zijn ze anders hier terecht gekomen.
Winston bekijkt de spiegel nog maals..hij ziet een X staan linksonder.Het zal wel niks te betekene hebben.

Ondertussen bekijkt Thijs een foto....een foto die hij heeft gevonden in de zak waar de zagen ook in zaten.

[ Bericht 3% gewijzigd door bar_rel op 27-01-2005 21:11:53 ]
Correct en tevens juist...
pi_24785184
''Ja ze heeft geprobeert me te zoenen en ze is nog in de war met David enzo , Ik zou haar ook missen maar het is echt het beste ''
Do it again now
pi_24785240
Lizzie kijkt hem vreemd aan."Zoenen! Nee,ja misschien mist ze je?"
pi_24785248
Joost ligt te slapen als Elisa ineens naast zijn bed staat. Joost wordt langzaam wakker. "Wat kom jij hier doen?"
pi_24785270
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:05 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt hem vreemd aan."Zoenen! Nee,ja misschien mist ze je?"
''Ik weet het niet ze heeft het ook over nachtmerries enzo ''
Do it again now
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:08:23 #121
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24785283
Babette

Babette zit op de bank voor zich uit te staren, ze is uit bed gestapt omdat ze niet kon slapen....Ze trekt een deken die op de bank ligt over haar heen, ze denkt na over het gesprek met Ralf......
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:08:25 #122
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24785284
Ralf pakt zijn mobiel en klikt op Babette's naam. Hij hoort hem overgaan...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24785292
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:05 schreef Orginial het volgende:
Joost ligt te slapen als Elisa ineens naast zijn bed staat. Joost wordt langzaam wakker. "Wat kom jij hier doen?"
"Nou ik kan me vergissen, meneertje Kolthof, maar volgens mij ben ik nog altijd je vriendin" en ze gaat op een stoel zitten. "Wat is er toch met je aan de hand? Je doet zo raar de laatste tijd!"
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24785346
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:08 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

"Nou ik kan me vergissen, meneertje Kolthof, maar volgens mij ben ik nog altijd je vriendin" en ze gaat op een stoel zitten. "Wat is er toch met je aan de hand? Je doet zo raar de laatste tijd!"
"Ach rot op" en hij kijkt de andere kant op. "Zoek een leuk vriendje, je kan iedereen krijgen"
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:11:43 #125
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24785351
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:08 schreef Frey het volgende:
Ralf pakt zijn mobiel en klikt op Babette's naam. Hij hoort hem overgaan...
Babette
Babette hoor haar mobiel gaan, ze weet alleen niet waar, ze staat op van de bank en loopt richting de eettafel onder een papieren vind ze hem, ze ziet Ralf in haar scherm....

"hi met babette..."
pi_24785360
Dan word Cody treurig ''Het is ook mijn schuld ik kwam te laat binnen toen bij David wie weet wat hij allemaal wel niet gedaan had toen had ik alleen maar aandacht voor onze dochter , Het komt gewoon door mij ik ben geen goeie broer '' zegt Cody
Do it again now
pi_24785384
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:11 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ach rot op" en hij kijkt de andere kant op. "Zoek een leuk vriendje, je kan iedereen krijgen"
Elisa gooit haar handtasje op zijn bed. "Maar ik wil jou, alleen jou!" en ze geeft hem een zoen op zijn mond. "Waneer snap je dat nou?" "Je hoeft van mij echt geen hunk te zijn met een sixpack die loopt op te scheppen over zijn scharrels, ik vind je leuks zoals je bent!"
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:14:03 #128
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24785396
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:11 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Babette hoor haar mobiel gaan, ze weet alleen niet waar, ze staat op van de bank en loopt richting de eettafel onder een papieren vind ze hem, ze ziet Ralf in haar scherm....

"hi met babette..."
"Ha, Babette. Ik wilde nog zeggen dat je met niemand over ons laatste gesprek mag praten. Zeker met pa niet. Ik wil het eerst zelf uitzoeken, hoewel ik al bijna helemaal overtuigd ben."
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:14:51 #129
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24785417
Marjolein

Marjolein word wakker van de stemmen in de andere kamer, ze loopt naar de woonkamer en ziet Babette aan de telefoon, ze gaat achter haar staan en geeft een kusje in haar nek en loopt vervolgens naar de keuken om een glas water te pakken....
pi_24785428
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:13 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Elisa gooit haar handtasje op zijn bed. "Maar ik wil jou, alleen jou!" en ze geeft hem een zoen op zijn mond. "Waneer snap je dat nou?" "Je hoeft van mij echt geen hunk te zijn met een sixpack die loopt op te scheppen over zijn scharrels, ik vind je leuks zoals je bent!"
"Meen je dat echt?" en als Elisa hem weer een zoen geeft weet hij zeker dat ze het meent. "Ik hou van je" en dan beginnen de twee elkaar te zoenen. "Ik ga er alles aandoen om hieruit te komen"
pi_24785460
"Ja misschien is het wel beter als ze daar naartoe gaat!"Lizzie loopt met een stapel boeken in haar hand het AZF uit."Ze heeft toch haar eigen leven! Ik snap het niet hoor! Waarom zoent ze jou?Dat kan maar één ding betekenen."
Lizzie gooit met haar ene hand het portier van de auto open.
"Ze mist je!Maar ja dat snap ik nog niet! Is er één dag dat jullie elkaar niet zien?"
pi_24785462
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Meen je dat echt?" en als Elisa hem weer een zoen geeft weet hij zeker dat ze het meent. "Ik hou van je" en dan beginnen de twee elkaar te zoenen. "Ik ga er alles aandoen om hieruit te komen"
"Dat mag ik hopen,meneertje" en ze pakt haar handtas en ze nemen afscheid. "Dag lieffie"
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:16:43 #133
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24785463
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:

[..]

"Ha, Babette. Ik wilde nog zeggen dat je met niemand over ons laatste gesprek mag praten. Zeker met pa niet. Ik wil het eerst zelf uitzoeken, hoewel ik al bijna helemaal overtuigd ben."
Babette

"nee,.....ja....ja...bedoelde ik tuurlijk....ik hou mijn mond wel...heb je vanmiddag tijd om te lunchen? "

Babette voelt Marjolein haar een kusje in haar nek geven terwijl ze met Ralf zit te praten en krijgt het warm, ze draait zich om naar Marjolein maar die loopt al naar de keuken....
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:19:18 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24785517
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:16 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Babette

"nee,.....ja....ja...bedoelde ik tuurlijk....ik hou mijn mond wel...heb je vanmiddag tijd om te lunchen? "

Babette voelt Marjolein haar een kusje in haar nek geven terwijl ze met Ralf zit te praten en krijgt het warm, ze draait zich om naar Marjolein maar die loopt al naar de keuken....
"Daar heb ik geen tijd voor. Ik wil eerst iets vinden waardoor ik helemaal zeker ben en waarmee ik jou kan overtuigen... BTW, het interesseert me geen fuck dat je lesbisch bent."

Ralf hangt op...
pi_24785519
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:16 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

"Dat mag ik hopen,meneertje" en ze pakt haar handtas en ze nemen afscheid. "Dag lieffie"
"Dag moppie" en hij geeft haar nog een zoen. "Veel succes met Xashion" en dan gaat Elisa weer weg en besluit Joost een eindje te gaan rijden door de kliniek.
pi_24785544
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:16 schreef Nano het volgende:
"Ja misschien is het wel beter als ze daar naartoe gaat!"Lizzie loopt met een stapel boeken in haar hand het AZF uit."Ze heeft toch haar eigen leven! Ik snap het niet hoor! Waarom zoent ze jou?Dat kan maar één ding betekenen."
Lizzie gooit met haar ene hand het portier van de auto open.
"Ze mist je!Maar ja dat snap ik nog niet! Is er één dag dat jullie elkaar niet zien?"
''We zien elkaar niet vaak meer vroeger elke dag en nu niet meer eigelijk heb ik Iris elke dag gezien zins de dag dat ze is geboren ik was er altijd voor mijn kleine zusje '' Dan begint Cody Lizzie vurig te zoenen.
Do it again now
pi_24785549
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Dag moppie" en hij geeft haar nog een zoen. "Veel succes met Xashion" en dan gaat Elisa weer weg en besluit Joost een eindje te gaan rijden door de kliniek.
Joost rijdt langs verschillende kamers. "Wat, een isoleercel?!" "No fucking way, ik moet hier weg" en Joost besluit Meuskens te laten komen. "Meuskens, kom toch maar naar me kamer" "Ik wil zo snel mogelijk beter worden" en dan gaat Joost terug naar zijn kamer.
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:21:16 #138
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24785560
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:19 schreef Frey het volgende:

[..]

"Daar heb ik geen tijd voor. Ik wil eerst iets vinden waardoor ik helemaal zeker ben en waarmee ik jou kan overtuigen... BTW, het interesseert me geen fuck dat je lesbisch bent."

Ralf hangt op...
Babette

tuuuuuuttttuuuuttuuut

Babette staart naar haar telefoon en Marjolein komt net naast haar staan.....Marjolein doet een lok van Babette's haar achter haar oor.....

"hij heeft opgehangen......"

ze blijft in verbijstering staan....
pi_24785610
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost rijdt langs verschillende kamers. "Wat, een isoleercel?!" "No fucking way, ik moet hier weg" en Joost besluit Meuskens te laten komen. "Meuskens, kom toch maar naar me kamer" "Ik wil zo snel mogelijk beter worden" en dan gaat Joost terug naar zijn kamer.
Joost zit op zijn kamer als Bob Meuskens binnekomt. "Bob, neem plaats" en Meuskens helpt hem zijn bed in. "Zo Joost, ik heb afgesproken met Rolf dat hij je revalidatie-docent wordt en je dus gaat helpen met revalideren aangezien je het geld er niet voor hebt. Joost trekt wit weg. "Gaat het wel?" vraagt Meuskens bezorgd. "Ja, het gaat wel" en de man vertelt steeds meer over Joost zijn revalidatietijd die hij tegemoet gaat maar alles gaat langs Joost heen. Revalideren. Dat is wel het laatste waar hij zin in heeft.
pi_24785611
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost zit op zijn kamer als Bob Meuskens binnekomt. "Bob, neem plaats" en Meuskens helpt hem zijn bed in. "Zo Joost, ik heb afgesproken met Rolf dat hij je revalidatie-docent wordt en je dus gaat helpen met revalideren aangezien je het geld er niet voor hebt. Joost trekt wit weg. "Gaat het wel?" vraagt Meuskens bezorgd. "Ja, het gaat wel" en de man vertelt steeds meer over Joost zijn revalidatietijd die hij tegemoet gaat maar alles gaat langs Joost heen. Revalideren. Dat is wel het laatste waar hij zin in heeft.
pi_24785618
"En ook voor mij merk ik!"Lizzie gaat met haar hand in Cody's broek.Ze zoent zijn nek."Hier op de parkeerplaats?"
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:23:51 #142
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24785626
Marjolein

ze neemt een slok van haar water.... en kijkt naar Babette...

"ja....dat kan ook....familie he..."

ze trekt aan Babette haar arm....

"he....ik heb een veel leuker plan.....ga je mee...? "

Babette

Babette kijkt naar Marjolein...en probeert haar arm terug te trekken en lacht...

"o...o ja wat,.....dan....kan vast niet zo leuk als met mijn broer praten...." ze begint te lachen...

Babette duwt Marjolein richting de slaapkamer...
pi_24785708
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als Bob Meuskens weer weg is leest Joost wat folders over revalideren door. "Gaat dat zo lang duren" moppert Joost en hij bekijkt naar welke kliniek die zal gaan. "Ik kan revalideren in het AZF, dat zou wel beter zijn dan hier" en Joost zijn humeur wordt iets beter. "Maar eerst maar even mijn leven weer op de rails krijgen"
pi_24785711
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:23 schreef Nano het volgende:
"En ook voor mij merk ik!"Lizzie gaat met haar hand in Cody's broek.Ze zoent zijn nek."Hier op de parkeerplaats?"
''waar jij wil '' zegt Cody en hij zoent Lizzie in haar nek.
Do it again now
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:28:46 #145
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24785723
Ralf probeert alles op een rijtje te zetten en kijkt waar hij iets mee kan. Pa's gedrag? Nee... Het ongeluk? nah... Mama's lichaam...
"Dat is het..." zegt Ralf. Hij heeft de manier gevonden om definitief achter de waarheid te komen.
pi_24785732
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:27 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als Bob Meuskens weer weg is leest Joost wat folders over revalideren door. "Gaat dat zo lang duren" moppert Joost en hij bekijkt naar welke kliniek die zal gaan. "Ik kan revalideren in het AZF, dat zou wel beter zijn dan hier" en Joost zijn humeur wordt iets beter. "Maar eerst maar even mijn leven weer op de rails krijgen"
Dan hoort Joost een raar geluid en schrikt meteen omhoog. "Wat was dat?" maar als hij niks meer hoort gaat hij weer liggen en probeert te slapen.
pi_24785761
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:29 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dan hoort Joost een raar geluid en schrikt meteen omhoog. "Wat was dat?" maar als hij niks meer hoort gaat hij weer liggen en probeert te slapen.
Hij denkt aan de verkrachting bij Evert Hartman thuis. Hij hoort zichzelf schreeuwen: "Neehee niet doen" en in een oogflits ziet hij het mes weer op de tafel liggen.
pi_24785774
Lizzie start de motor."Douchen!"Ze geeft Cody nog een kus.
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:31:56 #149
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24785783
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:28 schreef Frey het volgende:
Ralf probeert alles op een rijtje te zetten en kijkt waar hij iets mee kan. Pa's gedrag? Nee... Het ongeluk? nah... Mama's lichaam...
"Dat is het..." zegt Ralf. Hij heeft de manier gevonden om definitief achter de waarheid te komen.
Ralf pakt zijn mobieltje en stuurt een SMSje naar Babette.

"Ik heb de manier gevonden. We moeten mama's graf open maken. Ben je bereid te helpen?"
pi_24785800
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:31 schreef Nano het volgende:
Lizzie start de motor."Douchen!"Ze geeft Cody nog een kus.
oke zegt Cody en als ze in de jage zijn aangekomen trekt Cody Lizzie snel onder de douche.
Do it again now
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')